Manta's Evo SR [part II]

Status
Not open for further replies.
Jaha ziet er zeer netjes uit zo hoor, spijt dat ik hem verkocht heb :'( .. haha :P . Kappen zien er goed uit zo.. bling bling *D

Suc6 ermee verder.. tjow :)

de cartercap van manta zat me niet lekker, irriteerde me gewoon hoe lelijk dat ding werd en was :p 8)

Net dus even bezig geweest met polijsten en ben nu wel tevreden :+

damn2.jpg

en nog eentje :p
damn3.jpg
:*

Van bovenstaande update weet ik dus helemaal niks he :P
Ik zag vanochtend ineens dat mijn carterkap eraf was gehaald en dit verklaard dus alles 8P.
Hijs bling servi 8)

Maarehm hij gaat nog niet harder Justin, nog geen tijd gehad, zal wel wat tijd moeten maken want er moet toch nog wat gebeuren...

Beter schiet je op, je hebt nog 2 dagen voordat hij af moet zijn, zaterdag zelf kan je niet zoveel doen denk ik :p

Manta said:
Van bovenstaande update weet ik dus helemaal niks he :P
Ik zag vanochtend ineens dat mijn carterkap eraf was gehaald en dit verklaard dus alles 8P.
Hijs bling servi 8)

Maarehm hij gaat nog niet harder Justin, nog geen tijd gehad, zal wel wat tijd moeten maken want er moet toch nog wat gebeuren...

srry pop :* het moest omdat het mij irriteerde :+ , maby tot vanaaf ;)

Nou ik zal ook maar weer eens ff updaten.
Pic update @ eerste post :)

Verder wil ik nog melden dat damwoude wel geslaagd was, ben zelf maar een uurtje geweest maar de sfeer was wel goed geloof ik, ook nog mijn tijd met een halve seconde verbeterd door dragsterlover :)

Nu ff rustig qua sprints dus rustig aan verder bouwen
- 24Mikuni monteren + afstellen
- Cil. eraf, nieuw pakkingsetje en evt. nieuwe zuiger
- Begin juli nog een keer banken om paar nieuwe uitlaten te testen

En dan 16juli alles weer klaar hebben om te kijken of het beestje nog sneller loopt :)

super mooi ding -:-, jammer is alleen dat je nogal goed kan zien waar eerst de knipperlichten zaten.
En misschien tog ff een wat grotere zijstandaard monteren ipv dat ding dat beter een saté prikker genoemd worden kan :P

Ja over die zijkappen ben ik ook nog niet helemaal uit. De plamuur is een beetje gaan reageren met de lak en omdat er iets teveel plamuur weggeschuurd was zie je die plekken vrij duidelijk.
Heel misschien gaan die zijkappen ook nog wel naar de spuiter als ik de achterkap toch ook ga doen.

Die zijstandaard daar moet ik nog ff naar kijken, €25 vind ik iets te veel voor zo'n dingetje, kon nu eentje voor €15 krijgen die er ook wel goed uit zag, maar die was voor viper, ff uitvogelen of die exact hetzelfde frame als de mijne heeft.

Kale-Man said:
hoeveel pk had je groetjes

16.8 bij de eerste keer gas open gooien, ik denk dat er wel rond de 17 uit had kunnen rollen. Maar scoot viel uit op de bank doordat Marco van XSH per ongeluk de killswitch aanraakte, we hadden dat eerst niet door. Daarna niet meer gebankt...

In het najaar nog maar eens een keer naar bruggen, kijken wat ie met overrange doet enz. want dat mist ie nog best wel...

Status
Not open for further replies.
Back