Manta's Evo SR [part II]

Status
Not open for further replies.
die grafiek moet strakker idd, wat verschillende rollengewichten proberen. Voor zover ik de grafiek goed kan aflezen moet je proberen 13.000rpm constant vast te houden. succses iig.

eej ik wil nou niet lullig doen hoor,maaruh dan heb je 15 pk en daarmee haal je niet sneller dan iets van 82 km per uur:?
ik bedoel ik reed met mn 50 snel power one op mn aerox dus rollerbank eruit en en ik rijd dus ook rond de 90/95::)vrijdag 70cc:D..dus ja moet je em nog afstellen ofzo,want dat moet hoger kunnen,maar voor de rest leuk ging hoor;)

uhm wolvie.. :+
op dat punt gaat het gas eraf, aangezien het vermogen weer daalt..
hij haalt de 120+ echt wel hoor :)

wolvie said:
eej ik wil nou niet lullig doen hoor,maaruh dan heb je 15 pk en daarmee haal je niet sneller dan iets van 82 km per uur:?
ik bedoel ik reed met mn 50 snel power one op mn aerox dus rollerbank eruit en en ik rijd dus ook rond de 90/95::)vrijdag 70cc:D..dus ja moet je em nog afstellen ofzo,want dat moet hoger kunnen,maar voor de rest leuk ging hoor;)

omg als je er geen verstand van heb kan je btr je mond houden.
De scooter staat ong min. 5 sec op de bank, en idd dat haal jij wel met je power one uitlaat :|
En 15 pk = 16,2 pk .

Net nog even de kapjes bekeken, terwijl manta met 39G. op bed lag :X
Zeer mooi gelukt de kapjes ziet er super strak uit, nu effe afw8ten hoe ze in de verf eruit zien :p

morgen weer beunen aan de sr, :p :+

Je bank prestatie is best netjes. In ieder geval loopt je lijntje wel lekker ben zeer benieuwd naar je kappen. en ach 15.2 pk goed begin toch :)

lekker kleurtje :D Kan je er misschien een foto opzetten van je gefixte achterkap?? Die zie je er niet zo goed op staan duss ;)

Ga zo door
greetzz

Status
Not open for further replies.
Back