Marco.
Member of:
Na een aantal meetings te hebben bezocht, werd het nu maar eens tijd dat we een ook een projectpage aanmaakte.
Het verhaal:
Het begon ongeveer een jaartje geleden, we kregen een mooie aanbieding van een kennis. Hij had nog een SR Max Biaggi staan.
Het ding was aardig gaar (vooral het kapwerk). Dus wij dat dingetje gekocht voor een mooi prijsje van 275 eetjes
Motorisch was ie ook nog aardig in orde. We hadden het geluk dat er ook nog een MK pro race pijp opzat. Nou was ie wel helemaal gaar, maar daar is altijd wat aan te doen natuurlijk
Dus wij de max gestript, gelijk lekker alles schoon en het frame gespoten.
Ook gelijk een tweetal buizen er tussen geprutst.
Hierna de volgende dingen aangeschaft wat de volgende setup gaf;
- Malossi MHR rep. 70 FKT
- Doppler as
- C4 lagers
- MK pro race pijp
- 21 mm Dellorto
- Malossi Multivar
- Malossi deltaclutch
- en nog wat meuk
Dit reed wel lekker en de cilinder presteerde zeker goed
Toen werd het zomer en dus hadden voor de koeling nog een extra runner radje eronder gehangen.
Hiermee zijn we nog naar de meetings Grou en Oisterwijk geweest.
Maar dat is wel leuk en aardig maar dan wil je natuurlijk meer })
We hadden eerst een SD blok, dus hadden we een mooie deal gemaakt met iemand, wij kregen zijn DD blok en hij ons oude blok + MHR rep. , gelijk een rally velg+schijf en overige rem zooi erbij gekregen.
Toen we dit blok even open trokken om alles ff te checken, bleek er een complete vertanding van Polini in te liggen 8) Wij de RF uitgerekend en dat kwam neer op ong. 10, ideaal dus
Dus toen was het tijd voor wat nieuw spul +ralf+
Wat weer neerkwam op de setup waar we momenteel mee rijden;
- Malossi MHR Speed 70
- Carters S2 3BR tuned + gekotterd
- MK Pro race pijp
- Mikuni 24 mm vlakschuif
- Twin Air filter
- Top alu spruitstuk
- Polini carbon kleppen
- Doppler as
- C4 lagers
- Malossi Multivar
- Malossi deltaclutch
- Polini primair+secundaire vertanding
Met deze setup hebben we 16.0 PK gehaalt @ Oude Tonge. (grafiek komt nog)
Ook gelijk nog even een Koso temp en toerenteller (ronde chrome) en Braking schijf aangeschaft. Ook de killswitch mocht natuurlijk niet ontbreken.
Uiterlijk komt later, eerst het motorisch gedeelte afmaken
Natuurlijk hebben wij ook nog een verlanglijstje
- Malossi / HPI 2004 rotortje
- Malossi Overrange poulies
- Misschien ander carbje (PWK / 28 DO vlak)
- Subframe nog verlassen, carb naar achter
- Speed nog S3 laten tunen @ 3BR
Genoeg geouwehoert, nu komen de pics, Enjoy -:-
frame kaal en marco met slijptol }) :
frame met de stangen erop! zelf gebeunt 8) :
De mk-pro race word druk gepolijst:
Het resultaat *D :
blok met alles erop:
blok oude status:
max gestript en frame gespoten:
verdere status:
marco druk bezig
marco @ scoot in begin status;
carterdeksel gepolijst en gefreezd:
MK pijpje gepolijst..;
Zo stond ie er toen bij:
Meeting Grou:
nog een keer:
Tom @ scoot in Grou:
Poorten Speed +ralf+ :
Blok 3BR stage 2+gekotterd @ speed:
velgen gespoten en de braking schijf 8) :
Goede morgen :z ...op naar oude tonge:
Tom en Peter in Oude Tonge @ sprint:
Nog een keer tom en peter @ oude tonge:
Marco en Peter @ oude tonge:
meeting @ oude tonge:
Kritische marco @ testbank:
bankuitslag oude tonge--> {! 16.0 PK:
Marco en Arie op ons testterrein:
max in huidige status:
max in huidige status2:
tja..... :L :
Tot zover nu even de foto's
Filmpjes komen er ook aan.
UPDATE 12 FEB. 2005
JHaaaah daar zijn we weer! Het beest is bijna weer ontwaakt uit zijn winterslaap 8P We zijn er deze vakantie nog ff lekker mee bezig geweest, en hebben ook een paar motorische update's
Hier eerst de foto's:
Blok alu gespoten:
blok onder net gespoten frame:
alles weer op het stuurtje gezet:
van de voorkant:
alles al een beetje gemonteerd:
van de andere kant:
het tweede radje ergens anders bevestigd:
beetje afwerking :
ook hier de remklauw gespoten en velg overnieuw:
hier de andere kant, hier zie je ook het runner radje:
de achtervelg:
en toen was daar in een keer de complete overrange })
nooooh, 0 km gedraaid:
delta klots kregen we er ook bij :
de EVO poulies en Evo overrange snaar }) :
past ook maar net
En dan moet je aanpassen natuurlijk (nog niet helemaal klaar..)
En dan hadden we ook in een keer een CGC Rotor Gelijk beetje gepolijst
overrange:
van de zijkant nog een keer:
We hebben dus deze week de overrange binnen gekregen, dit bestond uit:
- Malossi MHR 2000 vario
- Polini Evo poulies
- Polini Evo overrange snaar
- Malossi MHR deltaklots
ook nog de CGC rotor dus binnen gekregen, ok het is mayb niet zo fijn als een hpi2004 maar het is een rotor en het moet voorlopig wel zijn wel werk doen. Misschien komt er later nog een andere rotor.
Ook hebben we deze week de MHR Speed opgestuurd naar 3BR om het max. hier uit te laten halen }) .
Binnenkort alleen nog de Koso 28 mm+ spruitje+filter aanschaffen en het subframe nog om laten lassen, en dan zijn we zo goed als klaar Het wigje zijn we zelf mee bezig, mocht dit niet lukken dan bestellen we er eentje..
Dit alles resulteert dus in de volgende setup:
- Malossi MHR Speed 70 3BR S. 3 Tuned
- Carters S2 3BR tuned + gekotterd
- CGC binnenrotor
- MK Pro race pijp later andere pijp
- Koso 28 mm D-slide
- Home made wig
- Pia MHR 25mm recht spruitstuk
- Subframe omgelast
- Twin Air filter
- Polini carbon kleppen
- Doppler as pen 12
- C4 lagers
- Malossi MHR 2000
- Malossi MHR halfpoulie
- Malossi deltaclutch
- Polini Evo poulies
- Polini Evo overrange snaar
- Polini primair+secundaire vertanding
Dit was het weer voorlopig, dit moet naar ons inzien wel lekker gaan lopen })
grtz CSA :*
Het verhaal:
Het begon ongeveer een jaartje geleden, we kregen een mooie aanbieding van een kennis. Hij had nog een SR Max Biaggi staan.
Het ding was aardig gaar (vooral het kapwerk). Dus wij dat dingetje gekocht voor een mooi prijsje van 275 eetjes
Motorisch was ie ook nog aardig in orde. We hadden het geluk dat er ook nog een MK pro race pijp opzat. Nou was ie wel helemaal gaar, maar daar is altijd wat aan te doen natuurlijk
Dus wij de max gestript, gelijk lekker alles schoon en het frame gespoten.
Ook gelijk een tweetal buizen er tussen geprutst.
Hierna de volgende dingen aangeschaft wat de volgende setup gaf;
- Malossi MHR rep. 70 FKT
- Doppler as
- C4 lagers
- MK pro race pijp
- 21 mm Dellorto
- Malossi Multivar
- Malossi deltaclutch
- en nog wat meuk
Dit reed wel lekker en de cilinder presteerde zeker goed
Toen werd het zomer en dus hadden voor de koeling nog een extra runner radje eronder gehangen.
Hiermee zijn we nog naar de meetings Grou en Oisterwijk geweest.
Maar dat is wel leuk en aardig maar dan wil je natuurlijk meer })
We hadden eerst een SD blok, dus hadden we een mooie deal gemaakt met iemand, wij kregen zijn DD blok en hij ons oude blok + MHR rep. , gelijk een rally velg+schijf en overige rem zooi erbij gekregen.
Toen we dit blok even open trokken om alles ff te checken, bleek er een complete vertanding van Polini in te liggen 8) Wij de RF uitgerekend en dat kwam neer op ong. 10, ideaal dus
Dus toen was het tijd voor wat nieuw spul +ralf+
Wat weer neerkwam op de setup waar we momenteel mee rijden;
- Malossi MHR Speed 70
- Carters S2 3BR tuned + gekotterd
- MK Pro race pijp
- Mikuni 24 mm vlakschuif
- Twin Air filter
- Top alu spruitstuk
- Polini carbon kleppen
- Doppler as
- C4 lagers
- Malossi Multivar
- Malossi deltaclutch
- Polini primair+secundaire vertanding
Met deze setup hebben we 16.0 PK gehaalt @ Oude Tonge. (grafiek komt nog)
Ook gelijk nog even een Koso temp en toerenteller (ronde chrome) en Braking schijf aangeschaft. Ook de killswitch mocht natuurlijk niet ontbreken.
Uiterlijk komt later, eerst het motorisch gedeelte afmaken
Natuurlijk hebben wij ook nog een verlanglijstje
- Malossi / HPI 2004 rotortje
- Malossi Overrange poulies
- Misschien ander carbje (PWK / 28 DO vlak)
- Subframe nog verlassen, carb naar achter
- Speed nog S3 laten tunen @ 3BR
Genoeg geouwehoert, nu komen de pics, Enjoy -:-
frame kaal en marco met slijptol }) :
frame met de stangen erop! zelf gebeunt 8) :
De mk-pro race word druk gepolijst:
Het resultaat *D :
blok met alles erop:
blok oude status:
max gestript en frame gespoten:
verdere status:
marco druk bezig
marco @ scoot in begin status;
carterdeksel gepolijst en gefreezd:
MK pijpje gepolijst..;
Zo stond ie er toen bij:
Meeting Grou:
nog een keer:
Tom @ scoot in Grou:
Poorten Speed +ralf+ :
Blok 3BR stage 2+gekotterd @ speed:
velgen gespoten en de braking schijf 8) :
Goede morgen :z ...op naar oude tonge:
Tom en Peter in Oude Tonge @ sprint:
Nog een keer tom en peter @ oude tonge:
Marco en Peter @ oude tonge:
meeting @ oude tonge:
Kritische marco @ testbank:
bankuitslag oude tonge--> {! 16.0 PK:
Marco en Arie op ons testterrein:
max in huidige status:
max in huidige status2:
tja..... :L :
Tot zover nu even de foto's
Filmpjes komen er ook aan.
UPDATE 12 FEB. 2005
JHaaaah daar zijn we weer! Het beest is bijna weer ontwaakt uit zijn winterslaap 8P We zijn er deze vakantie nog ff lekker mee bezig geweest, en hebben ook een paar motorische update's
Hier eerst de foto's:
Blok alu gespoten:
blok onder net gespoten frame:
alles weer op het stuurtje gezet:
van de voorkant:
alles al een beetje gemonteerd:
van de andere kant:
het tweede radje ergens anders bevestigd:
beetje afwerking :
ook hier de remklauw gespoten en velg overnieuw:
hier de andere kant, hier zie je ook het runner radje:
de achtervelg:
en toen was daar in een keer de complete overrange })
nooooh, 0 km gedraaid:
delta klots kregen we er ook bij :
de EVO poulies en Evo overrange snaar }) :
past ook maar net
En dan moet je aanpassen natuurlijk (nog niet helemaal klaar..)
En dan hadden we ook in een keer een CGC Rotor Gelijk beetje gepolijst
overrange:
van de zijkant nog een keer:
We hebben dus deze week de overrange binnen gekregen, dit bestond uit:
- Malossi MHR 2000 vario
- Polini Evo poulies
- Polini Evo overrange snaar
- Malossi MHR deltaklots
ook nog de CGC rotor dus binnen gekregen, ok het is mayb niet zo fijn als een hpi2004 maar het is een rotor en het moet voorlopig wel zijn wel werk doen. Misschien komt er later nog een andere rotor.
Ook hebben we deze week de MHR Speed opgestuurd naar 3BR om het max. hier uit te laten halen }) .
Binnenkort alleen nog de Koso 28 mm+ spruitje+filter aanschaffen en het subframe nog om laten lassen, en dan zijn we zo goed als klaar Het wigje zijn we zelf mee bezig, mocht dit niet lukken dan bestellen we er eentje..
Dit alles resulteert dus in de volgende setup:
- Malossi MHR Speed 70 3BR S. 3 Tuned
- Carters S2 3BR tuned + gekotterd
- CGC binnenrotor
- MK Pro race pijp later andere pijp
- Koso 28 mm D-slide
- Home made wig
- Pia MHR 25mm recht spruitstuk
- Subframe omgelast
- Twin Air filter
- Polini carbon kleppen
- Doppler as pen 12
- C4 lagers
- Malossi MHR 2000
- Malossi MHR halfpoulie
- Malossi deltaclutch
- Polini Evo poulies
- Polini Evo overrange snaar
- Polini primair+secundaire vertanding
Dit was het weer voorlopig, dit moet naar ons inzien wel lekker gaan lopen })
grtz CSA :*
Last edited: