je kunt er nog een aparte/andere digitronic bijkopen kijk maar in het dealerboek van malossiRoedi.. said:alle malossi rotors zijn met epron/digitronic, ook de oude modellen, staat erop
VRC-ROX said:idd
wij hebben tevens ook dat geheime ding op onze scoot hehe
Pinasco Nitro said:En ik weet wat, maar ik zwijg
speedingscoot said:en komt hij terug in het rood ? of gaan jullie een gezamenlijke kleur nemen ?(weet niet of jullie , omdat je gesponserd wordt, bij een team ofzo behoren ?)
pimpy brommer , knalle doet hij wel , dankzij vinny ....
ff aan vinny , als ik de naam bob putzeys zeg , zie je dan ook zo een toekoms in zijn lc next want hij gaat er toch volgens mij ook voor gaan , niet ?
ze vinden het echt niet heDME3 said:Komt toch niet door het kromme spruitstuk dat de pk's eruit rollen?
speedingscoot said:ff aan vinny , als ik de naam bob putzeys zeg , zie je dan ook zo een toekoms in zijn lc next want hij gaat er toch volgens mij ook voor gaan , niet ?
BETA-HGS said:ik moet het allemaal nog zien of dat ding wel zo bar is, tis namelijk op een testbank getest en je ken dit soort dingen onderling regelen.
ik zie hem graag op een andere bank staan
Machiel. said:Klopt, daar heb je zeker gelijk in, het is precies als je op alleen maar 1 bank heb getest, dus we zullen het wel zien in lely ofzo +ralf+
RonaldV said:Het speciale is ; of de poullies, of een piaggio hebo krom spruit oid..
Machiel. said:Nope!
@ afcbf het gaat er over op een andere bank, dus die van tino of koopmans of wat dan ook
Dus op lely !!