This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sobw 2011

leuk om te zien weer een paar andere jongens erbij
ik doe me best om in berghem erbij te zijn... dan hoop ik me scoot weer klaar te hebben ja sorry k ben echt TE laat gewoon dit seizoen hahaha

ik denk dat jou het nog een beetje gaat tegenvallen , de top 3 die er nu reedt denk ik niet dat je die gaat bijhouden..

maar wel leuk dat het er een stuk meer waren , nu maar hopen dat dit het hele seizoen zo blijft , of zelfs nog meer..

ik denk dat jou het nog een beetje gaat tegenvallen , de top 3 die er nu reedt denk ik niet dat je die gaat bijhouden..

maar wel leuk dat het er een stuk meer waren , nu maar hopen dat dit het hele seizoen zo blijft , of zelfs nog meer..

Hopen dat mark en ik dan een beetje samen kunnen rijden8)

David zal in de loop van dit jaar wel aan zn fiets gewend zijn.
en dan rijd hij ook weer vooraan

Derest ree ook richting de 50 sec

Aleen de top 5 had onder de 50 sec

verklaar je nader? ik heb zelf nl nooit met de 50 gereden! lijkt mij juist dat je dan een stuk harder rond gaat..?

de bochtensnelheid zou zelfs weleens sneller kunnen zijn met een 50 dan met een 70 , alleen op rechte stukken zul je dus wat sneller gaan.

fout gezien Twan , dit is wel degelijk afgeschermd , dit is namelijk geen rotor maar een dop

en dit is David Lagendijk

Ben zelf druk met mijn blok bezig , carters af gemaakt (spoelpoorten e.d. aanpassen) , heb een Team asje op de kop getikt , daar moet ik nog even een nieuw stangetje in zetten en heb net even krukaslagers besteld , nou nog een andere vario (met grote rollen) , ook nog even de carters netjes stralen natuurlijk

Helm heb ik ook inmiddels!

ik kom steeds dichterbij , ik wil dit jaar een keer meerijden!

Last edited:
10 jaar zei die!

Kwam wel leuk rond. Hij had 16 pk zei die:X

de foto's schieten ook niet echt op..

Last edited:
ik zal morgen wel even een foto plaatsen , hij reedt idd zeer hard rond!!

en Bart , ik zal ze morgen even opsturen!