This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Net de auto maar als eens grotendeels sneeuwvrij gemaakt, moet morgen werken.. Even wat geruimd voor, achter en naast de auto dus, anders gaat het echt sneeuwschuiven worden hier
 
Er ligt nu een sneeuwbal met een diameter van 1.5 meter voor de deur midden op de winkelstraat van Gouda. Gaan die chauffeurs morgen leuk vinden....
 
Kwam vanmiddag om 3 uur uit bed en schrok me dood toen ik buiten keek, alles wit!
Eerder deze week lag er hier (net onder Eindhoven) amper iets, en nu een mooi pak!
Je ziet in onze straat het verschil tussen weg, stoep en voortuin niet eens meer8P
 
Er zijn punten die voor mijn Starletje toch echt niet begaanbaar zijn hoor :# Heb al meerdere malen vast gestaan

Vandaag 1x vastgezeten met de Merc, stonden we dan met groepje van 5 auto's onder aan een viaductje. Hier in Brabant is de laaste uren echt veeeeeel sneeuw gevallen:|
 
Hier was een auto volledig in gegraven 8P. Stonden ze op zaterdag avond een caddy te begraven. Man haalde altijd grappen met hun uit en nu stonden hun zijn caddy in te pakken 8P
 
Status
Not open for further replies.