This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Enige werkende vervoer wat ik heb is een vespa ciao snorretje maar aanrennen wil niet echt als overal sneeuw en ijs ligt.. wordt leuk om half 7 naar mn werk morgen
 
Werd vanochten 5 uur ongeveer wakker gemaakt door me broer (pruttelbakje) die z;n snowboardbroek aan het aandoen was en z'n snowboard wilde aandoen om te gaan snowboarden .8P
 
Morgen exams, hebben net mail gekregen van de prof dat we gewoon rekening moeten houden met een "iets langere" reistijd. Lekker als de exam om 8:45 al is. No go voor mij.
 
Net auto s uit de straat geduwd. wie gaat er nu rijden. Blijft maar sneeuwen hier in Midden Brabant Tot mn kuiten is het nu.
 
lang leve winterbanden , scheelt een hoop gedoe , vanmorgen even een stukje getoerd






en iedereen die daarna hierlangs kwam zag 2 enorme sporen
 
Er zijn punten die voor mijn Starletje toch echt niet begaanbaar zijn hoor :# Heb al meerdere malen vast gestaan
 
ja zoals ik al eerder melde net een audi A6 met 3 man moeten duwen.

Die gleed alle kanten op behalve de goede, uiteindelijk wel gelukt. (was wel enkel fwd)
 
Status
Not open for further replies.