This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Ik moet met mijn werk ook in een auto rijden, postbezorgen, en dan kom ik ook op plekken waar niet gestrooit wordt fun!
 
zo wat een problemen allemaal in NL
lijkt echt of we echt niks gewent zijn als het een beetje begint te vriezen en te sneeuwen.

Hier gaat het gewoon door alsof er niks aan de hand is met -20 en ook +/- 30 cm sneeuw.
Van de week wordt er weer een sneeuw stormpje verwacht met zon 30 cm sneeuw.
hoop dan al in nl te zitten
 
waren de wegen hier maar schoon , dan kon ik even een scooter afstellen en DAN mag het weer 50cm sneeuwen oid

wat dat betreft zijn we echt niks gewend in Nederland , vroeger gingen we op vakantie in Duitsland en had je al gauw 50 a 70cm sneeuw liggen , en die mensen rijden er ook gewoon door heen
 
Vandaag ff mogrn sturen in de Lexus IS200 van een maatje van me, op een leeg parkeerterrein, was weer fun hoor :W
 
Sneeuwstorm = niet lief!

Net richting huis, je kon de witte strepen op de weg niet meer zien. Nergens gestrooid ook, lekker 50 rijden op de snelweg. :X

Pakte gvd nog bijna de stoep, sneeuw ligt in de straat hoger dan het trottior. Ja, vogel maar is uit waar de stoeprand begint dan. :#
 
Status
Not open for further replies.