This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.



ik zou voor de c klasse gaan dan, een 520d is er alleen als corporate lease en dan heb je echt een kale auto... en eigenlijk een te lichte moter in een te zware auto

nieuw verschillen ze niet veel in prijs, 2e hands wel ?
 
ik zou voor de c klasse gaan dan, een 520d is er alleen als corporate lease en dan heb je echt een kale auto... en eigenlijk een te lichte moter in een te zware auto

nieuw verschillen ze niet veel in prijs, 2e hands wel ?

2dehands verschillen ze ook niet veel, de auto wordt op het bedrijf gezet.
 
Sure, moet ik dan elke auto gaan testen voordat ik iets aan kan nemen? Vorige Laguna schijnt bagger te zijn geweest qua reparatie, maar mag je dat alleen aannemen als je zelf 3 maandagochtenden op de vluchtstrook hebt doorgebracht?
 
Na de ervaringen van mn pa zou ik echt nooit meer een Mercedes kopen. Heeft hij trouwens ook tegen eigenaar van garage gezegd. Die zag hem toen in Audi rijden en vroeg waarom het geen Benz meer was geworden.

Duurste geintje was automaat die kapot was. Maar echt ontelbare dingen gingen kapot. Rij je op de snelweg en ding schakelde maar op tot zn 3 en bleef dan hangen :L
 
eerst wou mn pa zo'n ding kopen.

[ir]http://www.beemtautoschade-carstyling.nl/photogallery/336_Opel_Vectra_04.jpg[/ir]

hij weet er nog een te staan met 250 pk 8P toen heeft hij toch maar een astra 1.6 gekocht en dit valt hem tegen. Nu wil hij alsnog die vectra kopen

wel tof opzich
 
Status
Not open for further replies.