This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

zeker niet het sbo regelement.
bij de sbo mag je in scooter70 en scooterspecial namelijk gewoon zo ver verlagen als je wilt.
Dit heb ik dus ook gedaan. dit betekend dus dat ik met mijn sbo scooter70 sprinter in de superspecial klasse kom... hier staat alleen geen regelement van online.

nee oke,

het lijkt er wel sterk op met dat borgen enzo..

zijn toch nog best wel wat dingen anders.
hier staat op dat in de scooter70 klasse alleen voor en achterkap gemonteerd hoefd te worden.
bij de sbo mag je niet eens een paar gaatjes in je kap boren.

zijn toch nog best wel wat dingen anders.
hier staat op dat in de scooter70 klasse alleen voor en achterkap gemonteerd hoefd te worden.
bij de sbo mag je niet eens een paar gaatjes in je kap boren.

jawel hoor, xtra koeling is een van de redenen.

zippert is bijna af +ralf+ voorvork nog en dan gaaaaaaan.

wat bedoel je ? ik begrijp niet helemaal waar je op doelt.
je mag bij de sbo wel een paar gaten boren voor en achter je radiateur. bedoel je dat? maar dat is nogsteeds een compleet ander regelement als hier.
hier mag je namelijk complete kappen weg laten.

ff foutje rechtzetten, carterkap is niet nodig, omdat je daar direct moet kunnen inzijn als er problemen zijn.

Er staat dat wijzigingen aan het frame en het motorblok de zithoogte niet mogen beinvloeden. Dus je voorvork inkorten mag wel.

moest je via mail ook zeggen dat je meedoet aan de custom????

want ik zie hier bij velen staan de klasse waar ze met meerijden en dan custom...

dat heb ik er niet bij vermeld. je kan dan toch nog meedoen aan de custom he?

moest je via mail ook zeggen dat je meedoet aan de custom????

want ik zie hier bij velen staan de klasse waar ze met meerijden en dan custom...

dat heb ik er niet bij vermeld. je kan dan toch nog meedoen aan de custom he?

Je mag je altijd inschreven voor custom via mail. Dan is dat ook gemakkelijk aan de inkom. Als je het nog niet weet of je gaat meedoen zou ik je wel niet inschrijven vooraf. Je kan je nog altijd inschrijven voor custom.

Er zijn bekers te winnen in volgende categorieën:
- sprint 70CC (eerste 3)
- sprint special (eerste 3)
- sprint super special (eerste 3)
- testbank 70CC (eerst 3)
- testbank special (eerste 3)
- testbank super special (eerste 3)
- custom (eerste 3)

In 50CC zijn er nog geen inschrijvingen dus daar hebben we momenteel nog geen bekers voor voorzien. Maar van zodra er inschrijvingen zijn in 50CC dan worden er daar ook bekers voor voorzien.

Hoe gaat de wedstrijd verlopen? Knock out of gewoon een hele dag lekker chill sprinten en wie de snelste tijd neerzet @ elke klasse ( top3 ) wint ...

Grtz Robby