Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

Je was ent iets te vroeg naar huis :p
er stond een beker van 3de plaats opje te wachten in je klasse :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

IS DIE NOG ERGENS TE KRIJGEN!!!!!!! ARGH

ik slaag men maat tegen zen kop ...... hij wou vertrekken......

maar ikzelf dacht ook wel dat ik buiten de prijs viel.......

mijn 1ste beker en dan loop ik die mis.........

Het was een geslaagde dag, perfect weer en in de groep 2 bekers mee naar huis.
Alleen technische keuring sloeg nergens op, werd alleen gekeken of je killswitch werkte :X en op de remweg lag een waterslang over de baan....

Dat is wel een verbeterpunt voor de volgende keer, ik zou zo met een 2fast met NX op een alu frame zo de std. scooterklasse kunnen rijden.

Ik wil fotos :D

Dat is wel een verbeterpunt voor de volgende keer, ik zou zo met een 2fast met NX op een alu frame zo de std. scooterklasse kunnen rijden.

Ik wil fotos :D

Ik heb mijn foto's al op imageshack.us geupload, als er iemand mij wil uitleggen hoe ik deze online zet, doe ik dat meteen.

ik vond het egt een vette meeting..
keuring en remweg was niet zo relax maar daarentegen was het warmrijstuk egt wel relax en het was geen sbo,, ook wel relax.
ik vond het een geslaagde dag en het was tog netjes geregeld.

btw.
k heb er ook een fotograaf rond zien lopen.. zijn die foto's van hem ergens te zien?

dscn2383mediumtg4.jpg

dscn2384mediumwr3.jpg

dscn2385mediumlr2.jpg

dscn2386mediumfi3.jpg

dscn2387mediumdb6.jpg

dscn2388mediumxf3.jpg

dscn2389mediumlj9.jpg

dscn2391mediumrb1.jpg

dscn2392mediuman3.jpg

dscn2393mediumsg2.jpg

dscn2394mediumwc7.jpg

dscn2395mediumiy9.jpg

dscn2397mediumnq0.jpg

dscn2398mediumaz3.jpg

dscn2400mediumsd5.jpg

dscn2402mediumek5.jpg

dscn2404mediumwb8.jpg

dscn2405mediumto4.jpg

dscn2409mediumzd3.jpg

dscn2410mediumih8.jpg

dscn2411mediumni0.jpg

dscn2412mediumxr4.jpg

dscn2413mediumce5.jpg

dscn2416mediumsi6.jpg

voila

Last edited:
ik vond het zeker een geslaagde meeting alleen wel even de billen bij elkaar geknepen of ik de bochten combinatie zou halen met mijn trommelremmetjes.
En inderdaad de slang op de weg was niet ideaal.
maar voor de rest je kon veel runs maken als je wou en het weer was ook ideaal.
En voor TJ 2 beker.
Ik zou zeggen organiseer het nog een keer met de verbeter punten die zijn aangegeven ook door andere mensen komt het zeker goed.

[Edit]
Waar kunnen we de foto's vinden die door de fotograaf zijn gemaakt

Zeker een geslaagde leuke meeting... geullikg was het nie monsterdruk ..Dan sta je uren te wachten ... JmmR dat die tijdsmeting slecht was 5 x gesprint 1 meting naja .... Dat ding klopte ook voor geen meter Maargoe .. Ik ben het er idd Eens dat sommige tenten anders opgesteld moesten worden ... alles bij elkaar en niet los van elkaar ...dat werkt nie natuurlijk ... De opwarm baan was ok .. met een greppel door het midden :S ..... De sprint baan vond ik wel netjes ..wie links stond had wel een voordeel in zijn rijlijn ... de remweg was beetje te kort ... met een waterslang er tussen idd whhahaha ... najah OVERAL was het een vette meeting veel mooie scoots Gezien ... GRTzzz .TRicks.

Ik hoop dat het in de toekomst nog een keer word georganiseerd Vond het wel een toppertje !!!... Lekker weerTJUHHH om te geniete ... Hoop dat foto's snel zullen komen !!!

Last edited:
ik vond het egt een vette meeting..
keuring en remweg was niet zo relax maar daarentegen was het warmrijstuk egt wel relax en het was geen sbo,, ook wel relax.
ik vond het een geslaagde dag en het was tog netjes geregeld.

btw.
k heb er ook een fotograaf rond zien lopen.. zijn die foto's van hem ergens te zien?

er liepen 4 fotografen rond +ralf+
foto's komen wel online zodra we ze zelf binnenkrijgen

er liepen 4 fotografen rond +ralf+
foto's komen wel online zodra we ze zelf binnenkrijgen

is een vraagje..
Kunnen we ons echt vast knopen aan dat start systeem?
Aangezien ik een super sprint met jeroen heb gedaan en bleven echt super gelijk (schol echt 10cm) en hij rijdt normaal ongveer 7.5 bij de sbo en nu hadden wij tijden van 8.32 vondt ik wel een beetje raar...
(maar maakt niet zo heel veel uit het was een gezellig dagje:D en gewoon lekker vlammen:W en bbqe:D)

is een vraagje..
Kunnen we ons echt vast knopen aan dat start systeem?
Aangezien ik een super sprint met jeroen heb gedaan en bleven echt super gelijk (schol echt 10cm) en hij rijdt normaal ongveer 7.5 bij de sbo en nu hadden wij tijden van 8.32 vondt ik wel een beetje raar...
(maar maakt niet zo heel veel uit het was een gezellig dagje:D en gewoon lekker vlammen:W en bbqe:D)

orrie wil nie zeggen dat die elke run die die maakt 7.5 is he
wil ook wel is een mindere run tusse zitte
waar onder dus die run waar jullie tegen elkaar ginge
jullie kwammen allebij beroert weg :*

Ik vond het een goed geregelde meeting, idd superideaal dat je bij de inschrijving al vuilniszakken erbij kreeg (dan nog waren er mensen die te lui waren om het erin te doen maargoed), verder was de baan goed, idd het laatste stukje was kielekiele, misschien voor een volgende meeting echt zorgen dat er niks over de weg ligt (tuinslang) op dat punt, want dan moet je echt gewoon 1 rem loslaten om niet gelanceerd te worden. DJ, frituur (zonder 'fritten' wat ik wel minder vond) en toiletten lagen een beetje onlogisch, maar misschien kon dat gewoon niet anders.

Verder was het weer heerlijk, de sfeer was ook goed, zelfs de tijdmeting was zeker niet verkeerd.

4de geworden bij de scooter 70cc, dus het is niet voor niets geweest allemaal :)

San'ke , klopt het dat ik 3de was in de 70cc?? (nr 16 de stage6 scooter)

want ik hoorde dat ik een beker gemist had.......

Geslaagde meeting.. Proficiat Sanne en ook de rest van de organisatie natuurlijk. Dat zal zeker een grote onderscheiding worden niet? ;)

Voor de rest 5de geworden in scooter 70..
En 1ste testbank 70cc geworden met mooi resultaat van 24.1pk...

Back