Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

Ja op de sonic van thunderblade als ik me niet vergis.

Had vanmorge nog contact met hem gehad en toen melde hij al dat hij een tijd van 6.77 had gereden.

Last edited:
was wel goed georganiseerd
enkel die frituur en dj plaats moeste aan het begin van de baan komen ;)

frituur zonder friet ( patat ? ) :p maar voor de rest goed georganiseerd .... wachten aan het einde van de sprtintbaan was soms een beetje langdurig :) met de warmte enz

voor de rest top :d

was leuk dagje goed georganiseerd enkel de sprintbaan die in een bocht liep en korte remafstand . lekker warm weertje enzo heb veel stylos gewonne:p

frituur zonder friet ( patat ? ) :p maar voor de rest goed georganiseerd .... wachten aan het einde van de sprtintbaan was soms een beetje langdurig :) met de warmte enz

voor de rest top :d

ik vond ook datze de scooters konden terug lijden via de weg dat je op en af kon lopen (naast de sprintbaan) met scooter aan de hand dan wel te verstaan :)

lekker dagje, mooi weertje en een beker 2e special klasse :winner:
alleen vond ik de remweg iets te kort, 2 keer @ de struiken geknald :+

hoii!
net terug het hok wilde maar niet aan de grond blijven hi:X
daar door echt kut tijden maar wel 7.9 gereden in de 70cc das toch goed voor de 7de plek:W
En Ramon ook van STZ 7.8 en dat was goed voor de 5de plek:D
Jeroen was ook met ons en die was 3de tijd....?

Vet lekker weer!
en vet lekker gebbq:+
Alleen de remweg was wel kort vondt ik, ook levens gevaarlijk die tuinslang over de weg!
Maar nette meeting! alleen waren er wat mensen die niet eens waren met de tijden:z
(maar er is altijd wel te klagen;))
PS WAT IK GOED VONDT! IS DAT JE EEN VUILNIS ZAK KREEG!!
echt een plus puntje manne!

hoi,

heb me vandaag echt goed geamuzeert, en op de organisatie valt nix op aan te merken GOED gedaan mensen !! zo eentje mag er nog volgen.
en zeker een + punt was de warmrijplaats, mss korte remweg maja we hebben het overleefd niet ?

grtzzz
ps (mijn oor is verbrand)

twas een leuk dagje, het weer viel goed mee. Het was goed georganiseerd warmrijplaats was zeker een +puntje!

spytig dat myn broer zijn rode wallaroo was afgekeurd!

heb foto's genome voor de mense die geintresseerd zijn.

grtz

Jeroen was ook met ons en die was 3de tijd....?
De 3de plaats in de special was voor mij weggelegd :*

Was een prima dagje, alles best goed geregeld. Startsysteem viel ook wel heel goed mee vond ik. Wel een beetje minder dat de remweg kort was, maar dat ging wel. Voor mij mogen ze het nog een x organiseren.

Last edited:
Tim(MSSH) heet idd de beste tijd gereden volgens mij. 6.7 vroeg in de morgen, daarna de hele dag 7.0 en laatste run nog een 6.77.
En dat met een hok dat belabberd liep. ding deed 15000 toeren ipv de 14300 die die gewend was.
@testbank ook maar een armzalige 22,15 omdat die testbank geen grip op die rol had, dus mijn bandje vloog er letterlijk overheen, zelf nadat we met 2 man op de achtervelg lagen te duwen.

Wel genoeg voor een bekertje voor hoogste vermogen 2eplaats.

twas een leuk dagje, het weer viel goed mee. Het was goed georganiseerd warmrijplaats was zeker een +puntje!

spytig dat myn broer zijn rode wallaroo was afgekeurd!

heb foto's genome voor de mense die geintresseerd zijn.

grtz

hoe krijg je dat voor elkaar :D??

De 3de plaats in de special was voor mij weggelegd :*

Was een prima dagje, alles best goed geregeld. Startsysteem viel ook wel heel goed mee vond ik. Wel een beetje dat de remweg kort was, maar dat ging wel. Voor mij mogen ze het nog een x organiseren.

hij heeft het over de scooter 70 :rolleyes:

geel is voor nog eens over te doen

maar dan wel met een scoot die beter is

alles liep fout bij me

zeker een groot pluspunt zijn die vuilzakken die je kreeg

minpunt is miss wel de remafstand en die slang die daar lag{!

Back