Scootercross 2005

Ik weet er ook nog niet het fijne van, maar Erwin vast en zeker wel.

Kosten zijn een paar euri´s (nog geen 10, volgens mij)
en er wordt inderdaad niet op een circuit geraced, maar op een echte brabantste maisplak +ralf+
 
oke ik doe mee:)
kheb wel wat parts liggen dat ie nog richting de 5pk gaat ff nog org subje ergus lenen en een naaf, banden heb ik 2e hands al geregeld dus count me in:) het is hier mar 35km vandaan:p

edit*
je kunt toch gewoon eenmalig een keer mee doen voor de lol?
en zijn al je kappen verplicht?
hoe lang duurt zoon race?
moet je speciale kleding aan???
 
Last edited:
En eerst zei je dat het speciaal maatwerk was,
dat het je veel moeite had gekost om aan zo´n prestigieus ontwerp te komen, en dat je vervolgens stad en boerenland af had gebeld om een echte "koeturiejee" te vinden die het allemaal voor jou kon regelen.

Nou gei ken ok wa vertellu!

Trouwens ik mis de woeden sjoes.
 
Last edited:
Géén Ant op een Twins Ice.

Die dokus heeft vandaag dat ding verkocht :| ,
en het ergste van alles dat ding liep stukken beter als ik had verwacht. Met wat werk had er met dat ding meegereden kunnen worden, maar ja verkocht is verkocht.
:'(
 
Dan maar een nieuwe opbouwen die nog een stuk beter dan de verkochte Ice...;)

*edit * Bij ons op de zaak staat er nog een in de weg...misschien wat voor jullie Patrick? :D
 
Last edited:
ik heb ook een paar keer meegedaan met m'n puchje:p

je hebt gewoon 2 manches en 1 training. 1 manch duurd 8 minuten ofzo

puchjes doen het goed als ze koud zijn. worden ze warmer trekken ze niet meer.

scooter blijft goed trekken. maar crosst niet fijn. en veerweg is meestal te kort.

met of zonder kappen boeit allemaal niet. kleren maakt ook niet uit. als je maar een helm op hebt.

moet nog wel onder brommers vallen. als je met de motor komt word je bij de crossmotor klasse's ingedeeld
 
oke dan kan ik mun kappen nog sparen ook want kzal wel een aantal keren onderuit gaan(A) thanx voor de info:) en 8 min dat moet wel lukke.
heeft er misschien iemand wat foto's van de baan is wel mooi om te zien:D
 
Pronk said:
Dan maar een nieuwe opbouwen die nog een stuk beter dan de verkochte Ice...;)

*edit * Bij ons op de zaak staat er nog een in de weg...misschien wat voor jullie Patrick? :D

Krijg je een Beta nog bij ook.... :X
 
En noppenbanden zijn eigelijk wel een must. anders spint je wiel alleen maar.

beetje crosservaring is ook wel handig. want ze rijde je zo overhoop als je niet oplet :p

en nog iets. de kans zit er goed in dat je een paar keer valt.
 
Joostpuch said:
En noppenbanden zijn eigelijk wel een must. anders spint je wiel alleen maar.

Nou,
toevallig weet ik ergens een bergje noppenbanden te liggen in 10 inch voor niet al te veel geld, dus................ :+
 
Nog een paar oude pics van inne, van Ert in actie:

131-1099936472.jpg


131-1099936492.jpg


131-1099936513.jpg


En zelfs met noppenbanden valt het niet mee om het allemaal in bedwang te houden.

131-1099936551.jpg


(Er stonden ooit ergens wat meer foto's op scootertuning.net maar ik kan ze niet meer vinden, maar ik heb ze gelukkig ook nog op m'n computer staan :p )
 
Last edited:
Back
Top