Scootercross 2005

Hmmz, 13 jaar motocross ervaring, heb hier nog wat sloop Visions, Rapido's etc staan. Doel: uitrijden, maakt niet uit hoe?

Op hoeveel rondes etc moet ik rekenen?

Niels said:
Vet! waar ligt Boekel en Handel ergens?
Nord-Broabant :+
 
Slome said:
Hmmz, 13 jaar motocross ervaring, heb hier nog wat sloop Visions, Rapido's etc staan. Doel: uitrijden, maakt niet uit hoe?

Op hoeveel rondes etc moet ik rekenen?


Nord-Broabant :+

Jij moet nie zo moeilijk denken.

Verstand op nul en gassen!
 
melf #50 said:
oh maar in Drenthe kun je ook wel crossen hoor :p

oke melf moet het weer overtreffen dat komt ook alleen maar omdat daar een stuk asfalt ligt wat ze het tt circuit noemen verder vind ik brabant ownen want brabant heeft berghem, valkenswaard en een hoop mooie stukken recht asfalt en een hoop modder
 
floep, en in eens schiet er een idee in je 8erhoofd. Ik heb nog een puch maxi met 6,5 pk staan :D. Verlengde voorvork en mt 8erveren:p. Nog ff een noppeband scoren en vervoer regelen. +ralf+
 
wheely_king said:
wie weet er waar het regelemant te vinden is?? wat ik weet is dat je met 50cc moet rijden, maar verders?? Alvast bedankt :)

70 mag ook.

Ben dit jaar ook weer aanwezig, als beetje meezit rijden wij zelf ook mee.
 
ik rij met aerox en zou de orgi voorvork het niet houden? en uhmmm orgi 50cc en orgi ontsteking enso kan ik er wel ff in gooien maar maak je dan ook nog echt een kans? want kwil niet met evo rijden dat vind ik zonde:p
 
jaguar courreur said:
ik rij met aerox en zou de orgi voorvork het niet houden? en uhmmm orgi 50cc en orgi ontsteking enso kan ik er wel ff in gooien maar maak je dan ook nog echt een kans? want kwil niet met evo rijden dat vind ik zonde:p


Kans op een onvergetelijke dag maak je zeker, wil je winnen dan maak je echter geen kans, noch met de originele spullen, noch met de Evo op je aerox.

Ps: er rijdt vanalles mee, van puch maxi's, vespa's, honda mt's / mtx-en (van 50 tot 110cc, origineel en volledig aangepast), en zelfs een snelle scooter :) . Reglementen zijn er niet, als het maar de naam bromfiets heeft. Niets moet, alles mag in de bromfietsklasse.
Als je met een crossmotor wil komen kan dat ook, maar dan in een andere klasse.
 
Patrick (Toch # 94? ), heb je misschien een telefoon nummer of adresje waar ik wat exactere info kan krijgen over inschrijfgelden, exacte lokaties, etc?

Ik begreep namelijk dat het niet op het MX-circuit van Boekel gereden wordt. (Indien dat wel zo is kan ik beter de CRF250r van me broertje meenemen, dan kom je tenminste nog vooruit ipv een diepe geul te graven in dat zachte zand +pipi+ )

Edit, heb hier dus nog wel een of andere sloop scooter rondzwerven in onze winkel. Kans bestaat dus dat ik wat rijdbaars kan fabrieken :X
 
cross1.jpg


cross2.jpg


cross3.jpg


cross4.jpg


Speciaal voor Ertje :), maar dat zagen jullie vast wel aan zijn race-uitrusting :L

cross5.jpg
 
Last edited:
Back
Top