This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scoot-chicks!!!?????

Het is zo jammer dat die dames er zo weinig mee doen.
Het zou toch eens tof zijn als een chick mij met 100 voorbij komt razen, blonde haren onder de helm vandaan.

Ik heb laatst wel in het blad Pauze een reportage gelezen over een meisje, Inne Meys, zij werkt ook aan Scootertuning.net
Maar zij rijdt op een Gilera Runner 180, een moterscooter.
Maar ze heeft wel ballen!!!
 
Originally posted by Mister Z.
Ik heb laatst wel in het blad Pauze een reportage gelezen over een meisje, Inne Meys, zij werkt ook aan Scootertuning.net
Maar zij rijdt op een Gilera Runner 180, een moterscooter.
Maar ze heeft wel ballen!!!
das dus Razma op dit forum
 
Mijn vriendin heeft een scooter

Ze heeft een Puch nrg mc2 lc dd in de kleuren groen met blauw geloof ik.........

Ze heeft een tijdje met een leo zx gereden maar dat ging haar te hard(95 teller8P ) dus nu rijdt ze origineel onbegrensd wanneer ze rijdt, want ze rijdt er eigenlijk nooit op maarja
 
Aha, en dat wist ik dus niet.
Mwoah, kinky.
En die andere twee dudes die in dat blad stonden? zitten die hier ook? Alfonso en Xander.
 

dewd zal ik jou ff vertellen dat dat dus helemaal niet cool is :S
Ik had in mijn 3de klas periode een hele vette speedake en elke dinsdagmiddag reed ik naar huis en werd ik ff voorbij gesjeest door een lekkere blonde chick (haar wapperend in de wind )op een aprilia RS en dan kwam dat lekkere assje in zicht die zo lekker naar achteren stak maaja ik reed 80 op teller en zij vast wel 100 op teller dus helemaal niet leuk want ik kon nooit eens ff naast haar komen rijden en haar ff in d'r kont knijpen .
 
vroeger als ik naar school reed was er een chick die reed op een rally.

bloedirritant want ze reed echt 2 km harder dan ik :| .

als ik haar was zou ik dan niet inhalen, maar elke fucking dag haalde ze me weer in, een inhaalactie van 5 minuten |(

mahja toen kreeg ik mijn 70 w poort...
 
Ik heb nu momenteel een speedfight II en rij gewoon vario vrij (dus nie heel snel )
Maar ik ben hem aan het verkopen en dan kan ik mijn aerox kopen om die dan te kunnen tunen en lekker hard te gaan :d
 
mijn vriendin heeft een katana had eens een begrenser verwijderd had je haar moeten horen...
hij reed WEL 65....:|
moest hem meteen weer terug zettenze heeft hem 1.5 jaar al en 2000 op de teller staan:| en van die 2000 heb ik denk ik 1900 gereden
 
Whahah ja sommige mensen vinden snelheid eng. M'n zus heeft een spartamet (ja wtf, ik lach haar ook uit... ze is btw 33 maja), maar die vond ze eerst al hard gaan: "Hij gaat wel 27!!"
 
Originally posted by NastroAzzuro
Whahah ja sommige mensen vinden snelheid eng. M'n zus heeft een spartamet (ja wtf, ik lach haar ook uit... ze is btw 33 maja), maar die vond ze eerst al hard gaan: "Hij gaat wel 27!!"



Hier int dorp zit er trouwens ook eentje die altijd zonder helm rijdt enzo, best wel link, vorige maand benelli 491 total loss nu mc2 total loss...

Hmzz... |(
 
nee zeker rachelle.

zij is echt dom en lelijk en vind zich zelf stoer
dat wijf iel. kan niet rijden ook
vet grappig ik reed keer stuk met ze mee ze kwamen naast me staan op stoplicht nou ik trok ze er niet eens uit of zo wnat met alleen ander pijpje trekt niet zo fantastisch ( zij waren onbegrensd) ik ging dan wel harder in km's. maar ik bleef met ze mee rijden. er kwam 1 rotonde en toen ik die door was reden ze opeens 30 m achter me :LP
 
Originally posted by gomer_pyle
debbie jonker heet ze volgens mij met die zwarte nrg. zit die op dit forum ???

Debbie Donker rijdt in de SOBW. Volgens mij zit ze niet hier op het forum, maar ik kan me herinneren dat ze wel op de mailing List was te vinden.
 

Huh, die bedoel ik helemaal niet hoor 8) 8)
 
Hier in de omgeving schijnt ook een chick op een NsR te rijden..
Ben very curious!
Zeker als je ziet dat vrouwen later best graag motor rijden snap ik niet dat ze er op een brommer/scooter nog geen feest van maken
 
et is onzin dat er weinig meiden op scooters rijden ik ken er zat

dit is ilja en ze rijdt op een suzuki katana


en dit is vicky ze heeft zo'n dj kimco


en ikkuh offcourse ik heb een neo's vet snelle
 
een jaartje terug ofzo was bij ons op school het zusje van pim (sugahdaddy) de snelste, had elke week wel een andere setup meen ik . Verder rijden hier zo n beetje alle dametjes op neosjes en vivacity's.
 
Op mn vorige school zat een meisje waar ik altijd mee naar huis reed, ze had een neos met powerone pijpje en ging bijna 80 @ teller.
Was wel leuk die tijd