Scoot-chicks!!!?????

Originally posted by -recon-
Sander, ben jij die gast op die foto's ?
Werk je bij ScooterTotaal ( Nieuwendijk ) ? :D

Ja dat ben ik, met Maaike en Agmar dan.
En ik werk bij ScooterTotaal, alleen sinds een maandje alleen nog maar thuis en niet meer in de zaak. Ik doe de websites, maar ga er mee stoppen want ben dat PHP enzo meer dan zat.
 
Jaja, ben ook een "scootbabe"
Devil's Dozen a.k.a. Valérie

En bij mij op school zijn we 5 meisjes met scooter, waarvan 3 zo'n snobjes zijn waarvan de pappie alles betaald en die rijden alle 3 mooi std :rolleyes:
En dan blijve we met 2 over, en die andere rijd zelf ook met een club mee :)
 
kijk, er is toch nog wel enig vrouwelijk gezelschap @ forum aanwezig... Ga zo door meiss...

Rij jij btw ook wel eens een endje, gewoon omdat het chill is?
Ben nog geen enkel meissie tegengekomen die dat deed eigenlijk :P

grtz
 
In de zomer wel ja :)
Als het zo nice warm weer is, dan heb ik zo wel eens zin om ff toertje te gaan doen.
Ben van de zomer trouwens eens gewoon in bikini op scoot gestapt en zo een toertje gaan doen :p (ik moet wel zeggen dat gasten wel opkeke)
 
hehehe dat zou ik ook doen ja. heb je pic btw. ik doe dat ook in zomer hoor
in mn zwembroek hup richting strand rijde. of gewoon toere. maar wel helm op toen was ik toch bang om te flikkeren dan lig je helemaal open gek. vond ff eng. maarja nu ben ik meer met tunen bezig en niet meer met lomp rijden en stoer doen :p dat was eerst. nu wil ik gewoon vlamme :p..
 
En je wil ook Nederlandse les nemen? :D

Mja, hier in de buurt zie ik hooguit meisjes op van paps en mams gekregen spul rijden.

Owjah, ik rij nooit in korte broek ofzo, vink sowieso helemaal niet prettig rijden. Als je in de zomer gewoon een spijkerbroek met truitje ofzo aan hebt voelt toch stuk veiliger en zekerder op 1 of andere manier :)
 
Hier rijden er een paar, en gewoon allemaal op zo'n ditech van hun pappa, om ziek van te worden. En dan worden ze aangehouden en ze worden altijd gematst:rolleyes:
 
hier rijden alleen maar meiden op gilera's..
damn die wilde haren door de wind 8P

kheb wel eens een meid hier in Assen zien rijden op een Beta Ark en dat ding trok echt fucking hard op, en toen deed ze helm af en ik dacht wtf! /no offence/

trouwens wel koel vlammende vrouwen! :W
 
Originally posted by #CARMA#
ja en charlotte voor mij :~

Wat moet jij nou weer in Weert.

En Bart, kom ons maar een keer halen voor een mooie rondrit door Limburg (en dan vooral de plaatselijke kroegen en discotheken niet overslaan), kan ik ook nog eens een leuke Limburgse stoot aan de haak slaan ;)
 
Kom maar op :D

Jij was toen het w00sy dat afhaakte :D Of eigenlijk die vrienden van je...

Je moet inderdaad eens iets aan de haak slaan, Sander... Want al die leuke meisjes die alleen maar goede vrienden willen zijn met je, schiet ook niet echt op, toch? ;)
 
Originally posted by zip#19
Hier rijden er een paar, en gewoon allemaal op zo'n ditech van hun pappa, om ziek van te worden. En dan worden ze aangehouden en ze worden altijd gematst:rolleyes:


He dat hebben we hier ook :rolleyes:

Iedereen krijgt hier ook aerox die echte gangsters 8P

en gaan allen 45 |(

Verder ken ik niet echt scoot-chicks of ken erik me wat influisteren...??
 
Originally posted by ScootAsch
He dat hebben we hier ook :rolleyes:

Iedereen krijgt hier ook aerox die echte gangsters 8P

en gaan allen 45 |(

Verder ken ik niet echt scoot-chicks of ken erik me wat influisteren...??

nee jammergenoeg niet:D Er is hier gewoon ook al weinig maarja.....
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Kom maar op :D

Jij was toen het w00sy dat afhaakte :D Of eigenlijk die vrienden van je...

Je moet inderdaad eens iets aan de haak slaan, Sander... Want al die leuke meisjes die alleen maar goede vrienden willen zijn met je, schiet ook niet echt op, toch? ;)

Ik wilde wel lekker bieren toen hoor!!
En ja inderdaad... Altijd leuke gewone vriendinnen die me heeeeeel lief vinden, maar nooit eens een echte lover :'(
 
Back
Top