Scoot-chicks!!!?????

Originally posted by DAW
Iemand nog een pic van die Nan-z figuur, die zat hier vroeger altijd, mischien is ze al uitgekeken op scoots, dus dat maakt niet uit :p

Greetzz DAW
Ik zag haar laatst nog op het forum neuzen... dus ze leest denk ik alleen nog
 
ik zit nog niet zo heel lang op het forum maar ik ken alleen Razma(jij heet toch ook inne (ke)? --> ), Inne (met die sym) en Aardbei.
Posten jullie eens wat foto's in bikini voor de scootertuning.net playboy kalender :p.
 
Originally posted by Siepie Wokkel
hmz een chiq op een schakel is juist stoer man, heb mn ex ook leren schakelen:D haha en ze heeft ook een x op de 125cc mtx gereden toen:) lolz enne op school hebben we een wijf met een firefox, echt zon niggermobieltje, en sletje erop, en meestal haar slette vriendin achterop, en beide zonder helms:S

zouden ze maar moeten weten....
ik vind dat dit ook beschaafd kan "niggermobieltje"
ik scheld jouw ook niet zonder reden uit ofwel ?
voor de rest zijn ze wel aardige lui mjah als ze zonder helm en certificaat willen rijden denk ik van tjah hun probleem
Die firefox was vroeger wel een snel ding voordat zij em had :)
Setup volgens mij:
MHR 70 cc
21 DO+spruitstuk
Sellectra Onsteking
Jolly Moto uitlaat
Malossi Multivar + fly clutch
etc zat nog wat dingetje onder...
hij is nou weer std alleen uitlaatje nog mjah dat is nou zo gaar als wat blok gaar, frame krom ga maar door :S
mjah een firefox voor 300 E is ook niks :)
 
Originally posted by SRMenno
ik zit nog niet zo heel lang op het forum maar ik ken alleen Razma(jij heet toch ook inne (ke)? --> ), Inne (met die sym) en Aardbei.
Posten jullie eens wat foto's in bikini voor de scootertuning.net playboy kalender :p.

Tinne is met die SYM en dat is geen meisje :)

Nan-Z heeft nu auto :)
 
Originally posted by Boostah
Hierzo rijd zo een wijffie WEET JE... Ze heb dan die Aerox WEET JE... Ze heb een kromme WEET JE.... Daarmee gaat ze 105 naast de auto WEET JE... :| Ik word echt chaggie als ik met haar praat over scooters... :P

Droomvrouw!!! 8P

Originally posted by Freezer
Aardbei is idd een meisje })

Heheh :+

En Sander die dames mogen er best zijn, maar zijn alleen bezig met het erop rijden :! Hier worden tuningsbabes bedoeld gok ik :)

Zien er trouwens wel allemaal leuk uit hoor daar neit van ;)
 
3 vriendinnen van me hebben een scoot... beetje jammer dat 2 ervan er weinig op rijden... Maar jah, die hebben hem idd ook van ouders gehad, eentje op Sr andere runner SP, nieuw 8)

En nog eentje met een speedake...

Geloof dat enkele forum dudes wendy wel eens hebben gezien, onder andere @ deventer met sr maar goed...

greetz arthur

Bij ons op school btw wel wat meisjes nog met scoot... alleen standaard allemaal...

greetz
 
Originally posted by Sjoerdyo

En Sander die dames mogen er best zijn, maar zijn alleen bezig met het erop rijden :! Hier worden tuningsbabes bedoeld gok ik :)

Zien er trouwens wel allemaal leuk uit hoor daar neit van ;)

Ze rijden allemaal onbegrenst dus dat telt ook 8P
 
Originally posted by Runneraman
zouden ze maar moeten weten....
ik vind dat dit ook beschaafd kan "niggermobieltje"
ik scheld jouw ook niet zonder reden uit ofwel ?
voor de rest zijn ze wel aardige lui mjah als ze zonder helm en certificaat willen rijden denk ik van tjah hun probleem
Die firefox was vroeger wel een snel ding voordat zij em had :)
Setup volgens mij:
MHR 70 cc
21 DO+spruitstuk
Sellectra Onsteking
Jolly Moto uitlaat
Malossi Multivar + fly clutch
etc zat nog wat dingetje onder...
hij is nou weer std alleen uitlaatje nog mjah dat is nou zo gaar als wat blok gaar, frame krom ga maar door :S
mjah een firefox voor 300 E is ook niks :)


hmz mjah sorry, zo bedoel ik et niet, zeg ook wellles tegen runner: niggermobiel:) heb er zelf ook een gehad, maar je ziet nou eenmaal er veel op rijden:) maja, heb geen problemen met die lui als ze dat ook niet met mij hebben:)
 
hahaha :D ik heb er2 op school die op ditech rijden
nou die hadden allebei binnen de kortste keren krasse enzo. maar ja papa betaalde alles voor hun. dan hebben we nog een lelijk wijf die rijdt op een kreidler. of die kan rijden weet ik niet. en verder 1 op x8r maar dat kan er wel mee door.

de meeste citta's. maar het erge is met de meeste vrouwen: mannen zeggen dat ze niet kunnen rijden. vervolgens gingen die wijfen op die ditech's dus ff showen dat ze wel kunnen rijden
en dat heeft al aardig wat krassen enzo opgeleverd. maarja mayb komt nog goed. ik neem aan dat razma wel kan rijde :)

/edit 1 op die ditech die zegt dat ze 115 gaat. en dat ze 1.7 kw had. en toen ging ik met r rijden kwam ze niet verder dan 70 op mijn teller. vervolgens zei ze ja hij is wel standaard nu weer maar heeft nog 1.5 kw enzo.. dan denk ik :eek:
 
Originally posted by M/\RC!
Bij mijn opa en oma in de buurt rijdt er een chick op een firefox, met MHR Team + C16 :) haha.....en zij maar lachen naar jongens die een beetje stoer doen @ std scooters met s2! 8)

Kimberly? :) Die had ook FF met Team + C16...
 
Back
Top