Scoot-chicks!!!?????

mijntes gaat ook 80 ofzow ik weet niet zeker of ik het snelste meisje ben bij me op school was et vorig jaar iig nog wel maar nu heb ik geen idee, maar de meeste meiden rijden nog standaard
 
Originally posted by SanderB
Ik ken er ook wel een paar, effe foto's zoeken...

Fleur, Peugeot Speedfight2 WRC
fleur.jpg


Meer info, cu2, foto's??? :~ :~ :~
 
Originally posted by Tienelientje
et is onzin dat er weinig meiden op scooters rijden ik ken er zat

dit is ilja en ze rijdt op een suzuki katana
ik_gala.jpg


en dit is vicky ze heeft zo'n dj kimco
9890951.jpg


en ikkuh offcourse ik heb een neo's vet snelle :p
fotos%20swetser%000_0690.jpg

Toch leuk om te zien dat ook hier een Noordelijke afvaardiging voor is 8P Heb je btw ook ergens pics van de Neo's? Ik ben wel benieuwd :D
 
Maar, ehm. Aardbei was toch een vrouwelijk gebruiker. Dat werd hier of in een anderetopic verteld. Of is aardbei bi/lesbi?? :)

Kan natuurlijk ook dat ze erg in pics van vrouwen is geinterreseerd :P
 
Originally posted by art`
hahaha :D ik heb er2 op school die op ditech rijden
nou die hadden allebei binnen de kortste keren krasse enzo. maar ja papa betaalde alles voor hun. dan hebben we nog een lelijk wijf die rijdt op een kreidler. of die kan rijden weet ik niet. en verder 1 op x8r maar dat kan er wel mee door.

de meeste citta's. maar het erge is met de meeste vrouwen: mannen zeggen dat ze niet kunnen rijden. vervolgens gingen die wijfen op die ditech's dus ff showen dat ze wel kunnen rijden
en dat heeft al aardig wat krassen enzo opgeleverd. maarja mayb komt nog goed. ik neem aan dat razma wel kan rijde :)

/edit 1 op die ditech die zegt dat ze 115 gaat. en dat ze 1.7 kw had. en toen ging ik met r rijden kwam ze niet verder dan 70 op mijn teller. vervolgens zei ze ja hij is wel standaard nu weer maar heeft nog 1.5 kw enzo.. dan denk ik :eek:

HALLo Dat Meisje Heeft Wel gelijk over die 1.7 kwh (onbegrensd)
want dat had ik ook op mijn DItech ik reed btw 100 op teller:P die nu wel weg is:P HEB nu een Runner :D echt veel te dramatisch een Sr die geeft je het gevoel dat je hard kan rijden met dat ding maar dat kan dan wel degelijk niet vandaar die krassen denk ik .
Ik reed 1 keer ook iets te hard met iemand achter op en toen ging dat best wel fout:$ Sr = ALLEEN VOOR GEVORDERDE RIJDERS DENK IK :p ,MET MIJN RUNNER BEN IK NOOIT GEGLEDEN (NOG NIET) DIE RIJD NU 81 DIGI /REED 101 DIGI
 
Originally posted by -=MOL=-
Maar, ehm. Aardbei was toch een vrouwelijk gebruiker. Dat werd hier of in een anderetopic verteld. Of is aardbei bi/lesbi?? :)

Kan natuurlijk ook dat ze erg in pics van vrouwen is geinterreseerd :P

Aardbei heet stefan, en is admin van een ander forum en replyed hier meestal als ie wat te klagen heeft.

Oftewel, niet serieus nemen...
 
Mijn ex heeft een aerox. Toen ik met haar kreeg gelijk de volgende dag onbegrensd gemaakt :) haha want dat ding reed nog stip 50 ofzo en natuurlijk ken dat nie the :) nu rijd die ongeveer 70 75 geloof ik. was wel mooi dingejte.
 
Back
Top