This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scoot-chicks!!!?????

ik zal ff foto's zoeke, heb nu 2 meisjes in me kals, 1 met een standaard Katana en de andere met een aardige Benelli...

en we hebbe een wijf emt een schakel...zeer vrouwelijk
 
heb een wijf op mn school heeft een std aerox met gasveer en zijstandaard, zonder spatbord

een blauw/zilvere aerox, blauw met zilvere motorjas, blauw met zilvere helm, blauw met zilvere handschoenen... 8P

en ze ziet er nog eens niet uit!
 
hierzo rijden de dames op cittas en op standaard aeroxen zonder helm.....Verder ben ik wel is geboekt door een oma op een snorpuch die de 70 liep 8P (ik reed pizza brommer toen)

edit- en ik ken een meisie op een GSM met metrakit 70 en metra uitlaat en 21 mm, verder lijkt dat meisie meer een kerel dan op een dame -edit
 
maar goed dat er geen ECHTE scooterbabes zijn, is een stuk veiliger
laat ze maar lekker op snorretjes blijven rijden.
 
Bij mijn opa en oma in de buurt rijdt er een chick op een firefox, met MHR Team + C16 haha.....en zij maar lachen naar jongens die een beetje stoer doen @ std scooters met s2! 8)
 
Originally posted by Slo DowN
oh razma sorry er zijn natuurlijk uitzonderingen............

want sommige kunnen zelf geen snorretje rijden

Ik herinner met dat Klaaswaal trutje van vorig jaar 8P
 
Ik ken er ook wel een paar, effe foto's zoeken...

Fleur, Peugeot Speedfight2 WRC



Agmar, Yamaha Neo's net verkocht



Charlotte, Yamaha Neo's



Jolijn, Kymco DJ



Maaike, Kymco DJ



Nerina, Kymco DJ



Links Lara, Suzuki Katana, rechts Daphe, Yamaha Neo's
 
hmz een chiq op een schakel is juist stoer man, heb mn ex ook leren schakelen haha en ze heeft ook een x op de 125cc mtx gereden toen lolz enne op school hebben we een wijf met een firefox, echt zon niggermobieltje, en sletje erop, en meestal haar slette vriendin achterop, en beide zonder helms:S
 
Hierzo rijd zo een wijffie WEET JE... Ze heb dan die Aerox WEET JE... Ze heb een kromme WEET JE.... Daarmee gaat ze 105 naast de auto WEET JE... :| Ik word echt chaggie als ik met haar praat over scooters...
 
Sander, dat zijn van die Gooise Matras sjiks... die tellen niet die krijgen et gewoon van hun ouders...
 
Iemand nog een pic van die Nan-z figuur, die zat hier vroeger altijd, mischien is ze al uitgekeken op scoots, dus dat maakt niet uit

Greetzz DAW