This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
- Een dronken gast achterop nemen, en vervolgens normaal proberen weg te rijden @dr70 tuned....resultaat auto wheely waarbij die gast achterover klapt en de scoot ook en gelanceerd word :'( ...
 
gaan schoppen en schijfremslot op voorwiel zetten en bij het terug komen pas zien dat je er met je sleutel niet meer aankan
oplossing :bij een werf gaan vragen of ze een stuk van je sleutel kunnen zagen met slijpschijf
 
Midden over het zaailand een wheelie maken, en erachter komen dat m'n gas blijft hangen :'( dat was auw m'n achterlicht lag ergens voor in m'n buddyseat en achterkappen lagen over het zaailand verspreid, dat was nog met m'n rode speedfight( RIP )
 
ghehe een vriend van me met zijn cita ging andere uitlaat erop zetten gaat die rijden valt die er naar 2 km af ghehe uitlaat stuk en hij bijna op zijn bek gegaan maja
 

Dit was ik
 

Wat praat jij veel over mij?! :#
 
- starten met zuigerstop dr in jezelf dan nog af vrage waarom de kickstart is geblokeerd.

- af vrage waarom me ouwe scoot (zip sp) niet goed reej met nieuwe bougie. ff op verpakking kijke. max 40km/u. fage kutbougie dus!!
 
Ik ken er ook nog wat toevoegen

rijden met wat maten.. maat zijn uitlaat valt eraf... bouten uit een hek gedraaid die daar in de middel van nowhere stond.. en weer verder rijden

Stuk rijden.. kijk je naar je achterwiel.. hmm volgens mij had ik er 5.. zit er nog 1 los in :|.. ik vond um al raar in de bochten gaan..

wheelie zetten. een voorwiel tieft eronderuit

op scooter liggen met een zijstandaard. en met scooter en al om vallen

wheelie zetten voor schoolplein met maatje achterop.. maat pleurt eraf en ligt op plein en ik fijn doorgaan
 
Ja, het stomste wat me overkomen is en wat ik nog steeds van mijn maten aan moet horen:

Om 3 uur s'nachts met je dronken hoofd je 70cc polini corsa monteren en dan de zuiger verkeerd om monteren en het vervolgens niet door hebben....

Resultaat: een zwaar beroerd lopende scooter en weer het nodige sleutelwerk, hahaha
 
haha....een keer had ricardo_sf een probleempje.....zijn pijp stotterde als een gek en zijn scoot trok in 50 sec. nah de 30.
ik zeg tegen hem...stel die luchtschroef eens af.....maar de luchtschroef was hij onderweg verloren
 
ff op een scooter rijden van een vriend die ik klaar was aan t maken zonder carterdeksel pia btw

rij ik over een drempel carter in 2en

oooops
 
ophanging van uitlaat verkeerd om erop zetten, vervolgens kan de uitlaat niet goed op de cilinder. Gewoon door blijven draaien totdat 1 bout afbreekt en in de cilinder zit. Proberen nieuw schroefdraad aan te tappen schiet de bout vast door de cilinder heen. Heb toen maar een nieuwe cilinder gekocht
 
Originally posted by dw racing
ff op een scooter rijden van een vriend die ik klaar was aan t maken zonder carterdeksel pia btw

rij ik over een drempel carter in 2en

oooops

8P

die vriend van je zal er niet bepaald mee kunnen lachen hebben ?
 
voor het stoplicht staan, en met een wheelie wegrijden waarbij je met beide benen over de grond gaat tot het einde van het kruispunt. Gebeurde mij gelukkig niet maar een vriend op een rappido wel, ik moest eerst wel lachen mja
 
Status
Not open for further replies.