scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
ik dacht zo ik trek wel ff een mooie wheelie, geef volgas en trek em omhoog bij de 10km/h , rij ik net 9 meter komt er zon verknaakte wildvlaag en blaast me vol achterover, reed gelukkig maar 20 en kom em nog net houden, alleen het rekje achter & het spatbordje was wel een beetje verneukt.
 
Bij het wheelie maken iets te ver gaan en op je spoiler over de grond schuren :|

Maar wel (op een of andere manier) hem weer goed opvangen...
 
ik heb ook leuke:

Dapper tegen een vriend zeggen: Hey check dit ff: Bwap leuke wheelie die goed gaat en vervolgens een enorme kuil in de weg tegenkomen :| Klapte dus door. gevolg: Spoiler dood, en wat kapschade (wat mee viel). Dit gebeurde btw op het schoonplein ;)

Andere x: Kwam van school en was aan t sporten met een auto, vlamde m vierkant en dat vond ik niet leuk dus zat flik te jagen. Toen moest ik op een gegeven moment een fietspad op. Blijkbaar waren ze met werkzaamheden bezig waardoor heel t fietspad vol lag met zand.. gevolg: Vollop hard onderuit + een de autobestuurder die z'n raampje open doet en zegt: Zie je nou wat er van komt? :|

Ik kwam een jaartje terug op school aan.. En ik zag dat iedereen onwijs hard onderuit ging op het fietspad (lag vollop veel ijs) dus ik denk: Ik ga wel ff met me scoot lopen.. Dus ik stap af en loop heel rustig, ga ik ZELF onderuit!! En me scoot had echt fuckin veel schade :D :p

Met sleutelen ook veel blunders:

- Jezelf de tyfus kicken en na 10min ofzo erachter komen dat je kraan nog dicht staat.

- Rijden en op eens valt je scoot uit.. Denken dat de boel is warmgelopen en blijkt het vervolgens de bougiekap te zijn die op de een of andere manier heeft losgelaten.

- Van de week nog: Was aan het lullen met me zus en ze stap achter op wil ik wegrijden Zit me ketting er nog omheen :| Gevolg: 5min fuckin hard trekken voordat ik de boel eindelijk los had :D
 
een keycord als sleutelhanger hebben, met je voet eraan blijven hangen en letterlijk omvallen :rolleyes:
zo is me dat een keer of 5 gebeurd...
1 keer @ lelystad tegen de net gespoten sr van SrMaxBiaggi (@ forum) aan...
 
Ik heb ook een een paar bloopers meegemaakt

Met me oude scooter (peugeot viva-city)

Waren ze bij ons in een nieuwbouwwijk met de weg bezig en was afgesloten. Kon je lekker rijden ik had een multivar vario en een speedclutch en een nr-x. Ik steeds heen een weer crossen.
Ik vet het gas er weer op. Deed in niks meer. Dus ik denk huh, v-snaar misschien gebroken, ben ik naar huis gelopen. Lag de moer van me koppelingshuis eraf (hahaha LOL)

Blooper 2: De volgende dag ben ik weer gaan sjeezen. Wil ik erg door waar van de stelton plaatjes waren op gesteld, dacht heel leuk er langs te gassen. Bleef ik me me nr-x achter de klote stelton plaatjes hangen. Uitlaat was verrot (gedeukt) en carter ophanging bovenkant afgebroken. Dus ik dacht naar huis te rijden komt er op die zelfde weg nog een moterwout langs sjeezen en kwam ik met een kabaal erlangs. Heb nog geluk gehad ook hij reed gewoon door:)
 
En met me nieuwe scoot. Ik was bezig met me carburateur had een nieuwe benzine leiding aan gelegd met filter er tussen. Dus ik kicken of en kijken of er benzine door de leiding wilde. Komt er steeds niks. Dus vreemd.Gewoon nog een paar keer door blijven proberen, huh nog geen benzine??? Zat het vaccuum slangentje er nog niet erop

En ik was ook bezig met me remklauw aan het verfen. Dat was klaar en moest weer ontlucht worden. Dus ik ontluchten, he dat ging veel beter dan de vorige keer. Stond er niet veel druk op, en leiding was al ontlucht. Dus ik remmen huh wat raar. Dus ik dacht even naar me klauw kijken, zaten er geen remblokjes in. Kwam die zuigers naar buiten en kon ik weer overnieuw beginnen.
 
Op de terugweg van school bemerken dat je uitlaat is gebroken bij een stoplichtsprintje wegens achterstallig onderhoud.. 40 min. die kutherrie aan mn kop :| En iedereen keek me zo vriendelijk aan..

Het was btw een Sito+, dus zo erg was het opzich niet :P
 
ik wilde een keer afstappen van m'n Streetmagic en toen zat m'n broekspijp om m'n stepje.
Gevolg: Ik en Streetmagic vallen samen om.....
 
*Iemand is aan het burnen terwijl zijn scoot op de standaart balanceert. Maar ik vond het niet genoeg roken dus d8 ik: laat ik ff op de achterkant drukken 8P. Gevolg scoot horizontaal en achterkant verrot.

* Je circlipje niet goed monteren. En cilinder plus zuiger kapot rausen.

* Je uitlaat vol laten spuiten met water terwijl je scooter loopt :)
Eerst wel leuk soort geiser effect.
Daarna met niet lopende motor een niet meer starten effect.
Plus telkens een zeiknatte bougie en water in mijn cil |( 8P
 
op school je sleutels in je buddy gooien
frusty.gif
weird.gif
 
recht spruitstukkie erop gezet. Warm rijden om vervolgens te kijken wat ie bij hogere snelheden doet (gasreactie offcourse) Bij 90km/u naast je een politie auto zien die je snelheid meet. Remmen, terug gereden, en nooit meer wat van gehoord8)
 
Op je buddy gaan staan met 1 voet en 1 voet in de lucht en dan tegen een nieuwe golf4 aanrijden ( met 65km/u) en er niks aan overhouden..!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top