scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
proberen een wheelie te maken voor bij ons op het pleintje; lukte dus, toen remde ik en gaf ik gas tegelijk (waarom weet ik niet) en huppa reed ik zo de tuin van de buren in, waar natuurljk een mooie struik stond :(

bult op mn kop (door de takken) en tand door me lip, scooter had geen schade.
 
Originally posted by srharada
ga je ff naar wk toe en op de terug weg valt je scooter in 1 keer uit dus voor de hoeren ff je bougie bekijken en schoon gemaakt maar nee hoor, na 10 kilometer lopen eindelijk thuis zet je ff je bougiedop goed op je bougiekabel en hij liep weer! oftewel 10 kilometer voor jan lul gelopen

ik heb precies hetzelfde gehad.... echt dom.....
 
carb erop bij een sr, ff kicke, blijft het gas hangen, spinnend door de schuur bij hem, en stilstand komen tegen de muur.

ik: volgas weg trekken, een auto wheelie krijgen en gas blijven hangen, over te kop geslagen en door gegleden, knieen open, en veel schade
 
bij demonteren van motor erachterkomen dat je schroef van je achterwiel nog 1 slag moest draaien om eraf te komen(was k blij dat k niet was aan't rijden)

wheelie maken en er achterkomen dat je scoot er alleen vandoor gaat.

sleutel in buddy gooien en denken ah ja een reserve sleutel heb k niet.

sproeier veranderen en gewoon vergeten 1tje in te zetten.
 
10 minuten kicken omdat een grapjas je bougiekabel eraf haalt, je stikkers verwijderen met asceton omdat een grrapjas (jbakx) zegt: dat gaat best heb ik ook bij mijn kappen gedaan krijg je geen schade van en dan een enorme vlek op je kap zien komen omdat ie weggevreten wordt.
 
Bij de dealer stond een RS en ik vondt dat die pro grip handvatjes nogal dik waren, de eigenaar van de rs zijn pa had de pro grips over de originele handvatten getrokken!!
 
Originally posted by Davy
Bij de dealer stond een RS en ik vondt dat die pro grip handvatjes nogal dik waren, de eigenaar van de rs zijn pa had de pro grips over de originele handvatten getrokken!!

Dat vind ik knap, ik kreeg die dingen al bijna niet over me kale stuur heen, laat staan als de ori handvatten er nog onder zitten? :p
 
Wegrijden met schijfremslot.

10 mins kicken bij neos zonder contact aan.

ff bestuderen hoe neos v-snaar loopt zonder carterkap. Zonder op z'n bok te zetten. :| Resultaat: 5 meter achter scooter aan gerend. Gelukkig stond er een sofa in de schuur, dus stopte hij daar tegenaan. Kon em nog net overeind houden. Gelukkig was scooter maar van mijn vriendin. ;)

Starten met zuigerstop

800 meter wheelie maken en er dan achter komen dat je schoenzolen toch wel érg hard slijten :)

Tijdens rijden met beide handen je rechter veter vast maken en naar links vallen

Tegen de Gamma aan rijen ( wegens grind-overlast, ik slipte met 2 wielen en 2 benen, baf tegen de muur ).

Wheelie proberen en tegelijkertijd naar links kijken waas smerig auto reed.

Scooter van vriend lenen, benzine op na 1 km.

Politie al 2 km achter me @ 45 km/h, toen de keuze, keihard remmen voor stoplicht en op politiewagen rijden, of extra gas om groen te halen. Wat doe ik? Zelfde vaartje door rood rijden. :|

Wat klinkt dat toch raar uit carterkap... hmm misschien v-snaar te slap. Bla blaa en nog meer dingen vervangen, ik denk, nou laat maar zitten. Alle boutjes er weer in, hej, hij doet alles normaal. Had ik test gereden met té weinig boutjes, en trilde de carterkap zelf :S.

Cilinder monteren, alles in mekaar, alle kappen er weer op, voor het eerste kicken; zuiger tegen de kop! Moest er nog een voetpakking tussen! :| Alles weer der af, pakking ( alu ) der tussen, monteren en gaan..

Gelukkig ben ik nog nooit v-snaar / rolletjes / trekveertjes vergeten, da's echt jammer :D
 
motor ook goed? net even wat vet bijgespoten bij de smeernippels, even wat veren half erop zittend met benen aan 1 kant en toen omgedonderd..... :o
 
Een sloot inrijden omdat je denkt dat het een fietspad is, valt dat onder een blooper ?

En dan 3 maanden later nog kroos in je frame vinden.... :rolleyes:
 
Gewoon als het olielampje begint te branden niet bijvullen en gewoon doorrijden. Scoot gaat steeds langzamer (heel apart :S) en opgegeven moment begint hij schurend geluid te maken. Dan toch maar stoppen.
Gevolg -->Krukas blauw van de hitte en lagers aan gort.
 
Ik stond met een paar vrienden ergens, had iemand mn bougiedop eraf gehaald ( echt van de kabel gedraaid ), ik kicken voor me leven :) Zegt ie : "je mist iets" :D

edit : terwijl de bougiedop voor mn neus hield.

nog een leuke blooper met een bougiedop, Sprintzip vant forum verkoopt zn HPI binnenrenner, laat ie de bougiedop aan de bobine zitten, hij helemaal z'n std ontsteking er weer op zetten. Komt ie om 23:00 zaterdag avond ( hele scoot gestript om kabelboom te monteren :) ) dat ie de bougiedop aan die HPI bobine heeft laten zitten, en geen 1 in huis natuurlijk :)
 
Last edited:
Effe nieuwe dempings wol in me metrakit op me derbi senda, buurman staat weer es vol trots te kijken achter de brommer :D

ik kick em aan geef gas, een plof en AUW , vliegt hem de hele demper tegen zijn hoofd aan :|
 
Nieuwe rollen gehaald.

Oude rollen eruit, oude rollen er weer in. Carterkap er weer op, en testje maken. Terug komen nadenken waarom rijd hij nog steeds hetzelfde. En dan het volle doosje bij het gereedschap zien liggen
weird.gif
 
Een wheelie maken (op de scooter van m'n vriendin :S) en dan tot de conclusie komen dat dat hek wel heel dichtbij is opeens... 8P

Met nieuwjaar maakte ik een burnout op de Aerox van een vriend van me. Toen ie opgeburnt was stapte ik af en liep ik weg. Ik was alleen wel vergeten dat ie niet op de standaard stond en niemand 'm vast had 8P
 
Paar jaar geleden alweer. Heel trots je racescooter aan willen trappen en erachter komen dat de benzinekraan nog dicht staat.....waarom wil hij toch niet aan:D|(

En verder paar keer bijna achterover met een wheelie.....gelukkig nog nooit helemaal gegaan:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top