scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
in de regen rijden met kei slecht zicht en de weg gaat ineens naar links niet gezien met 80 door de berm bammm op je plaat en dus lang doorschuiven in de berm maar niks over houden en je scooter mist net de boom, dus alelen maar wat kapschade en ik ebn gelukkig niet over alsfalt geschoven dus ik had alelen natte kleren van nat gras
 
Scooter starten na er een multivar in gegooid te hebben, gas geven, en tot de conclusie komen dat je v-snaar nog naast je op de grond ligt. 8P
 
ik kwam terug van vakantie ging effe naar me scoot kijken start hem geef een beetje gas denkt sjeempie dit klink brak zoveel toertjes en niet van ze plaats komen.cartercap er af niks aan de hand.weer starten en dan er achter komen dat ik gewoon was vergeten hoe hij klonk. niks mis mee en reed nogsteed :W
 
En dan mijne:

kijken of begrenzer er nog opzit door ff gas te geven op mn standaard. Wat er niet meer op zat was mn begrenzer maar mn kettingslot nog wel :rolleyes: Remschijf + carterdeel kapot.

Heel recent (lees: vorige week) Gruis uit mn blok gehaald en zooi weer gemonteerd, rondje gaan rijden, komt er opeens een heel wazig geluid uit mn blok, net alsof lagers kapot zijn. Thuis heel het blok weer uit elkaar halen en dan je plots herinneren dat de bougie eigenlijk wel heel los in de cilinderkop zat en dat die dus dat vreemde tikkende geluid maakte :W
 
handvaten verwisselen @ dealer maar die zaten nogal vast zaten ze er eindelijk op scoot starten gelijk steekgas BAM zo tegen een paar nieuwe scoot's aan:D (is mij nie gebeurd gelukkig)
 
Ik uitlaat gemonteerd afgesteld samen met een vriend. hij geeft scooter terug pak hem bij het handvat ging dan ding zelf rijden. gevolg: mooi zwarte golf met krassen omdat die daar tegen aan reed viel.
 
Euhm zonet :) Sproeier verwisseld, carb weer vast, benzinekraan open en dan eerst denken 'wat drupt daar toch?' Benzineslang dus vergeten op de carb te zetten :P
 
Voorrem blokkeert bij hard remmen... Het regend.. sta ik in mn straat.. toch nog ff proberen hard te remmen... ga ik mn 5 km/u op mn bek.. mn voorwiel gleed weg...

1 dag voordat ik um had verkocht... ik ga de bocht door.. hoor ik iets vaag schuren over de grond... volgende bocht... nogwat geratel e.d... toch maar even stoppen en kijken.. ligt mn kap 10 meter achter me op de grond... Thuis even wat componentenlijm gepakt.. kap ertegenaan geplakt en duur verkocht! (gekocht voor 650 GULDEN.. verkocht voor 490 EURO (aprilia amico))
 
Nieuwe cil monteren, bougie vonkt niet.
He ????
Deed ie eerst wel , bougie verwisseld, kapje, kabel, andere bobine.

Was de CDI niet aangesloten :)
 
Originally posted by SoulDarkness
Voorrem blokkeert bij hard remmen... Het regend.. sta ik in mn straat.. toch nog ff proberen hard te remmen... ga ik mn 5 km/u op mn bek.. mn voorwiel gleed weg...

1 dag voordat ik um had verkocht... ik ga de bocht door.. hoor ik iets vaag schuren over de grond... volgende bocht... nogwat geratel e.d... toch maar even stoppen en kijken.. ligt mn kap 10 meter achter me op de grond... Thuis even wat componentenlijm gepakt.. kap ertegenaan geplakt en duur verkocht! (gekocht voor 650 GULDEN.. verkocht voor 490 EURO (aprilia amico))

Naaier
 
Na benziene lek, bougie testen op blok|(.

Gevolg benziene slang half weg gemeült en een lege brandblusser.

Dankzij snelle reactie van een friendje van me, anders was er niet veel van over gebleven...

Voor de rest niet veel gekke dingen, pooten open halen met trekveertjes verwisslen enzo:'( auw
 
Testritje maken op je nieuwe scooter die je net van pappie en mammie gekregen heb... gas blijft hangen... contact er snel af en denken ik kijk er zo wel naar...

Volgende dag scooter pakken... aankicken... en mooi dat ding op het achterwiel de tuin door zien vliegen de fucking vijver in !!!! :P Kan er nu wel om lachen... toen niet :(
 
lolz, toen ik net mijn 1e mt had (net 13) net opgeknapt met mijn pa, en ik mocht toen in het begin alleen rijden onder toezicht van pa, we zouden ff rije, dus ik in de tuin ff ding in de vrij en ff warmdraaien.... en ik wat aan het gas lurken enzo, en oppeens gaat ie plankgas, kut ik denk: wat nu? straks ontploft hij, dus ik hem in de 1 trappen en laat de koppeling los... lolz, vol toeren 70cc zeta richting de schuur op achterwiel, knalt zo tegen de garage aan, en had ook nog mn mountainbike meegenomen, en dat ding mooi vol gas enzo op de grond, ik wist nie wat ik moest doen en scheet hem toen haast ahah, bleek het benzinekraantje dicht te zijn gedraaid = benzine bijna op plankgas, had er toen nog geen verstand van dus kwist nie wta ik moest doen
 
Originally posted by Boostah
Testritje maken op je nieuwe scooter die je net van pappie en mammie gekregen heb... gas blijft hangen... contact er snel af en denken ik kijk er zo wel naar...

Volgende dag scooter pakken... aankicken... en mooi dat ding op het achterwiel de tuin door zien vliegen de fucking vijver in !!!! :P Kan er nu wel om lachen... toen niet :(

whahahahahaha ga helemaal stuk hier achter me comp..
 
Hehehehe, ik heb mijn scooter wel eens de sloot in gejoekeld met 105 km/h.......best kut........boompje op je af zien komen in de bocht en volgende moment in de sloot liggen.
En mijn scooterdealer ook nog eens semi serieus uit gaan leggen dat ik geen Yamaha waterscooter had gekocht 8P
Maar de vijver..............:#
 
Hmm....
20 min. aankicken en erachter komen dat een grapjas m'n benzinekraantje had dichtgedraait.

Stickerverwijderaar op bcd kap en het plastic half zien verrotten.

Bij kamaraad:
Had z'n SR net paar dagen.
Staan we bij slootje, kamaraad van hem gaat der op zitten.
Zet em aan, beetje met gas spelen, leunt iets te ver naar achter, achterwiel raakt de grond en rijd vol t slootje in.
Heb em nog nooit zo in paniek gezien :#
 
bij vriend van mij uilaat zat een beetje los op de cilinder dus meer herrie. vastgemaakt ze ma komt thuis en zegt tegen hem is het geluid nou weer normaal ja mam zegt ie, starten beetje gas geven iets te veel terwijl ie net ze rem losliet scooter op ze achterwiel en probeert te remmen en geeft nog meer gas. gevolg scooter achterspoiler gebroken lagen kappen op de grond ging ie overheen - gebroken en klapt tegen de motor van ze pa aan die omflikkert.
ze pa nog nooit zo boos gezien
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top