This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Een knal horen en denken dat je vario los is geknald. Naar de dealer brengen in een busje van een kennis en er dan achterkomen dat de bougie los is geschoten...:|
 
Bidalot C16 op je scoot zetten en dan vergeten bij de ophangbeugel nog een ringetje voor de rubbers te zetten :|

Gevolg: onderweg van school naar huis schieten de buitenste 2 rubbers eraf en moest ik me uitlaat me een schoenveter bij elkaar houden tot ik weer thuis was :S
 
Iets te hard optrekken met RS waardoor je je linkerstuurhelft afbreekt...

Iedere keer weer op precies hetzelfde moment in de wijk stil komen te staan omdat je IEDERE dag je fucking benzine kraan vergeet...

Benzine slang los schieten zonder dat je het doorheb... en dan iedereen maar wijzen naar je... en dan kijken en opmerken dat je uitlaat in de fik staat...
 
10 minten kicken bougie en alles al na gaan kijken en er dan achter komen dat je contact nog uit staat

Scooter draaiend voor de deur hebben staan en n00b vriendin die ff het handvat beetpakt om een veter in dr schoen te doen geeft gas scooter tegen bloempot |(
 
Rollen wisselen op parkeerplaats en zooi weer erop zetten en ff testen met de carterkap open, terwijl de krukasmoer dol blijkt te zijn :?
Gevolg na een dot gas... BOEM rollen over het hele terrein, starterkrans weggevlogen... plastic klipjes van de vario gesprongen en pleite... vreemd genoeg nog alles teruggevonden ook, maar de rollen waren niet meer echt bruikbaar
 
Haha ja vriend van mij ook zoiets... hij zonder carterkap testen... maar had blijkbaar variomoer niet strak genoeg gedraaid... dus hij gasgeven en opeens klingeling... alles schiet eruit en rolt gewoon met de scooter mee op zelfde snelheid... doettie die eppo die remt even en wil dan weer gas geven om het bij te houden maar dat ging niet zo zonder vario dus alles ging de bosjes in |(
 
kwamen mensen bij mijn vader op het werk.voor een bus olie.afgerekend en meegenomen.komen 5 minuten terug mijn scooter doet het niet meer.hadden ze de olie bij de benzine gegooid.ja dan doet ie het niet meer.
 
ghehe bij een vriend (die nog geen ceti heeft ik ook niet hoor daar niet van)achterop een vespa gaan zitten dan met volle gang door een nogal scherpe bocht >> gevolg >> achterband glijd onderuit hij heeft niks en ik heb een kapotte knie en een stukke broek maja was wel lachu ghehe. tip voor de mensen ga dus niet bij iemand achterop zitten die nog geen ceti hebben ghehe
 
Scooter stotterde heel erg en kon het probleem niet vinden, nieuwe massadraad/andere ontsteking/3 andere bougies/nieuwe bougiedop/andere carburateur en dan na een heel weekend sleutelen erachter komen dat het toch gewoon de carbu afstelling was 8P

Ook was ik eens met een maatje een "bierkrathouder" op een puch maxi aan t lassen waren we de tank vergeten weg te halen. Lege brandblusser, boze ouders en een puch met brandschade
 
Van je vakantiewerk komen rijden, snel naar huis willen. En je opeens afvragen waarom alle mensen opeens zich daar netjes aan de 80 km/u houden (ik zat op fietspad ernaast en reed ze makkelijk voorbij). Dan toch eens omkijken, en achter de laatste personenauto een politiebusje zien rijden. -----> waarschuwing omdat hen dienst er toch net opzat

Bij speedfight met zuigerstop erin kicken. Toch doet ie het nog steeds

Joost had ook wel een leuke met zn zip. DR bleek toch wheeliepotentie te hebben . Vol achterover geklapt toen.

SR met morini blok kopen valt er eigenlijk ook wel onder
 
Smiddags ff sproeier verwisselen, daarna uitgaan. En na het uitgaan scooter pakken bij het nieuwe huis..om naar het oude huis heen te rijden. Bwoaaaaaaaaap bwaaaaaaaop! Hmm.. sproeier te klein? Scoot werd wel heel snel warm met chikkie achterop en 1tje aanhangend :S. S'ochtends gekeken..luchtfilter hing er een beetje niet aanvast
 
->je teen breken op de trugslag van de binnenrotor
=>je streetmagic starten in de garage. en dan omkeren en dan blijft het gas hangen!!gereedschap door de schuur,stuurkrom!
 
Originally posted by cappa
->je teen breken op de trugslag van de binnenrotor
=>je streetmagic starten in de garage. en dan omkeren en dan blijft het gas hangen!!gereedschap door de schuur,stuurkrom!

Dat is echt gefokt , je teen breken op de terugslag van een rotor
 
-Een krukas vervangen en dan doet hij het niet...een paar weken lang dus sleutelen en er uiteindelijk achter komen dat er geen spietje in zat 8P (n00btijdperk)

-Een x door de bocht gaan en denken dat je hem wel haalt, maar je het uiteindelijk niet meer durft omdat het toch wel glad is en dus vol in de remmen gaan en vlak voor slot in egt vieze modder belanden 8)

-Scooter starten na een paar weken sleutelen (nieuwe krukas, cilinder) en dan komt er een vet hard geratel uit het blok...
Verschillende dingen geprobeert en hem dan maar weer is uit elkaar halen. En dan tot de conclusie komen dat een vriend van je de naaldlager van de zuiger is vergeten

-Scooter die uitvalt en het niet meer doet en tot de conclusie komen dat je benzinemeter het niet helemaal goed meer doet...

-Scooter die het maar heel ffies doet en daarna uitvalt en het niet meer doet. Zelfs als je aan het vacuumslangetje zoog kreeg hij geen benzine meer. Toch maar ffies kijken naar de slang die uit de tank komt en dan tot de conclusie komen dat ie klem zit tussen het frame en de tank...Dus hij doet het heel ffies en valt daarna weer uit. conclusie: Benzine gewoon op 8P

-Zonder handvaatjes achter met een passagier gaan rijden en dan denken dat je met 80 over een hobbelweggetje wel een beetje kan remmen en de bocht door kan...De passagier kan zich niet meer vasthouden door het remmen en komt tegen jouw aan en dan toch maar vol in de remmen de passagier valt bijna over je heen en dan uiteindelijk een halve meter voor een dure bak toch stilstand komen :W

-Proberen te starten zonder dat je bougiedop erop zit

-een vriend van me had een soort extra houder gemaakt voor zijn demper aan de tail vast, maar hij was vergeten een gat er in te maken zodat de uitlaatgassen door kunnen stromen...Dat ding kwam dus niet voorruit

-Op de eerste dag dat ik mijn scooter had (toen een runner), wilde ik hem op zijn middenbok zetten maar aan de verkeerde kant (andere kant kon ik niet bij) en hem dan niet meer kunnen houden en hem tegen een hek aan laten tiefen.

-Een chinees die op zijn fiets wilde overstekken terwijl jij aan komt rijden, ik rijd tegen hem aan en hij gaat onderuit...maar er reed ook een vriend achter me, hij ging vol in de remmen en knalde geloof ik nog tegen hem aan en bij stilstand viel hij ook nog is om

-Met een frame willen gaan wheelien die niet goed is afgestelt met onderstaand setupje...eerst haperen en dan in 1x wegschieten...gelukkig krijg hij op het balanspunt teveel benzine

nou dit was het wel weer 8)
 
- je gaskabel breekt in the middle of no war (al een keer gehad:|)
- je rijd een beetje over drempels met een toch wel behoorlijke snelheid, kom je na een kilometer er achter, dat je sleutel uit je contact is gevallen, midden in de nacht
- je licht valt uit midden in de nacht (oorzaak, 1 draadje los ge-suddert) :|
- je gasnaald klapt eruit terwijl je geen contact of draadboom hebt gemonteerd, VOL GAS !!! (of je gas blijft hangen), en je remmen werken niet.
- je schijfremslot er verkeerd om opdoen, en hem dus niet meer van slot af kan halen, als je op school bent (heb ik gehad), hele voorvelg eraf.....
- wegrijden, en vergeten dat je kettingslot, ringslot of schijfremslot er nog op staat
 
je scooter op je standaard zetten ( dat dacht ik dus ) en als je dan wegloopt je scooter die geen schade had zien vallen......snik snik
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.