1heel je scooter in elkaar zetten, paar uur bezig geweest omdat die pasvorm van beta kappen echt bagger zijn..
en dan erachter komen dat je benzine kraantje nog dicht zat 8P die onder de kappen zat!
en het verneukte bij een beta is dat je zelfs de voorkant los moet maken om bij de achterkant te kunnen komen :|
2
benzine tank leeg laten lopen dus de kraan eruit gehaalt van onderen.
weer nieuwe benzine/olie erin doen, maar vergeten kraan erin te doen..
kwam er net zohard uit aan de onderkant als dat het er boven in ging
hoppa alles over de me scooter, schuurvloer en een net gstar broekie
3
met me zip carterkap eraf en dan starten, vloog dat startmotortandwiel eraf en kwam klem tussen vario en carter
4
heel je vario (zonder blokeer sleutel maar met bijtel tusse vario en carter die klemde8)) en alles eraf halen om je varioring eruit te halen maar tot de conclusie komen dat er geen varioring in zit
5
olie dop(4takt) eraf schroeven terwijl de scooter op de zeistandaard staat, dus niet waterpas. kwart liter carterolie kwam eruit. ook in de schuur...
6 kicke voor je leven zonder de bougiedop erop en afvragen waarom die niet start
en uiteraard std dingen zoals vingers klem tussen poulies, koppeling die het schuurdak ging koppen toen ik hem losmaakte van de poulies.. vloog vlak langs me kop