This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
kicken zonder kill switch @ meppel:L. En dan staat er ook nog een groepje bij. Maargoed kon me der niet echt druk om maken
 
van de week:
de vario handvast er op draaien en dan tijdens een test rit er af laten schiete

tijdje terug:
als geprobeerd op te lossen aan de carb om dat men scooter de hele tijd weg zakte als ik gas gaf, nieuwe gasnaald gehaald, topic op het forum gezet wat het kon zijn vriend zegt heb je wel benzine in de tank zitten? ik vol houden dat er nog in zat, maar zonder te controlere verder klote. 2 dagen later kijk ik tog maar eens in de tank en je raad het al, die was hardstikke leeg benzine er in en liep als een zonnetje!
 
Dat heb ik ook een paar keer gehad op Meppel, kut kill switch... :|

Altijd zit hij er gewoon op, maar nu had ik hem aan de broek hangen:X. Mjah heb dit bij anderen ook gezien, sta je mooi te kijken ''eey hoort die dropveter niet ergens op?''
 
's ochtends nog vlug je koppeling terug in je scooter doen maar je koppelhuis vergeten te steken :X

ben toch wel 20m ver geraakt hoor
 
oh heb er nog zat.

Denken dat olie lekt bij de waterpomp. "Ik zie het lampje dan wel knipperen". Is het je koelvloeistof. Ga je even beverwijk op en neer via de sluizen, 110 blazen langs corus met 50snel...
Leuk hoor, cilinder loopt warm om vervolgens zichzelf vast te naaien. Dus een afternaaier zogezegd. Bougie ook naar de tering. Mag je 6km lopen naar huis (kortste weg).

Op school gas geven op een benzinevlek en er naast staan. Hele dag was ik de weg kwijt.. Toen kreeg ie achterwiel grip en ram je tegen het schoolhek aan met 20-30. Flinke klap op mn schouder. Til ik mn scooter op.. linker bovenarm uit de kom :'). (Ik hield mn voorrem daarbij ingedrukt, leuke was dat ie een wheelie trok, en omdat ik bleef staan ik alleen maar meer gas gaf, wat niet de bedoeling was. Met een wheelie tegen een hek aan. Met 2 meter een scooter gemist, gelukkig ).

Richting school lette ik niet op. Keek ik naar links voor een rotonde.
Auto voor me. Hoor ik een auto wegrijden. Ik dus volgas nog naar links kijkens. Was het die auto niet. BAM!
Boze man, lullen over verzekering enzo. Oke is goed, hier mn adres.
Hij kwam 1x langs en nooit meer wat van gehoord (die keer dat ie langs kwam was ik niet thuis, dus kon ie het ook niet regelen). De volgende dag belde ik em, nam ie niet op. Kom ik bij zn huis aan, is ie er niet. Jammer dan.

Vandaag eindelijk (EINDELIJK na 4 weken) naar school op mn scooter.
Regent natuurlijk, ding stottert als de motherfucker tot ie gewoon ermee kapt en ik weer even kan wachten tot ie lekker wilt draaien.
Besloot ik naar janssen in haarlem noord te gaan.
BOugie hittegraad 7... hmm...doe er maar 8 in. Moet wel goed rijden.
1km later vastnaaier. Eerst lopen zeiken dat ie te rijk liep en toen zeken ze dat ie te arm liep! Bougie was zwart, wat nou met je te arm? Smering was ook goed zat met brommix + 100-200ML op 4 liter olie erbij.
Toen ik daar stond met die vastnaaier komt er een nerdje voorbijrijden op zn ludix, die werkte bij landmeijer. Zegt ie dat ik kortsluiting heb, WTF!

Een keer met geklapte v-snaar vol gas.. cilinder janken..
Zuigerveer weggeknald, hoezee..

Sleutels in buddybak gegooid zonder reserve te hebben.

gaskabel die blijft hangen (bezorgbrommer). Ik dus aankicken, alles wel goed. Brommer bijna door de voorruit gereden, boze baas (stond naast me, helemaal flippen.. Nee ik vond het leuk om eens een brommer door een ruit te rijden joh).

Volgens een howto mochten de carterbouten niet strak, maar gewoon vast.
Gedaan met een vriend. 2 scooters met een lek blok.
Ontsteking eraf om de bouten te checken, bouten kon je met je vingers gewoon erafdraaien..
Kut how-to.

Zuiger ondersteboven monteren.

Een courier die het flikt om diesel in een brommer te mikken.

Kicken zonder sleutel in contact.

Kicken zonder bougiedop erop.

Paar kickstarts verrotkicken.

Met lek blok naar school, om vervolgens een paar kilometer te lopen omdat het blok lek is en er dus water in kwam.

Lekke koppakking van een LC cilinder, 10 min kicken, uitlaat vol van KVS. En toch aan de praat gekregen.
 
Last edited:
om t nuttig te houden,

sprinter opbouwen blok inelkaar zeten aantrappen als ie draait er8er komend dat je de uitlaat vergeten bent :X
 
:7

Ik ben ooit wel vergeten om bij mun delta clutch die verstevigingsring te bevestigen, alles in elkaar hebben zit en dan willen starten en je dan afvragen wat dat ding is wat op je buddy ligt...
 
1: Hele dag beunen... blijd dat t ding eindelijk in elkaar staat. stukje gaan rijden. loopt hij vast. conclusie: olieslang vergeten op de carburateur te zetten

2: Met mijn hudige brommer ook helemaal gestript, schoongespoten, kijken of hij het doet. Nou doet het. accu weer ontkoppeld. 10 minuten naar je brommer staan kijken wat er nou mist en dan denken: Heb ik hem nou serieus gestart zonder dat er een benzinetank opzit?

ook heel vaak gehad: wegrijden PAF! slot nog om je wiel... da's ook fijn. Of kicken/ elektrish starten met je zuigerstop nog erin

3:Nieuwe koppeling en vario gemonteerd, scooter garage uitrollen. aankicken weg willen rijden. Huh? ik rijdt niet weg... ligt de v-snaar nog op de werkbank...

4: Denken waarom je brommer zo klote loopt na 100 kilometer... blijkt dat ik een korte schacht bougie had gehaald ipv lange schacht...
 
Ik had 2 scooters (nu weer 2 hele andere btw voor projecten )
1 honda x8r met piaggo blok eronder (evo 50, hpi etc). Reed lekker...
Ook nog een booster met airsal T6 70cc

Mn vriend had zin om te blazen maar zijn scooter was net gestolen. Ik wil hem gelukkig maken want hij smeekte altijd op mijn scooter te mogen rijden. Mn bosoter was mn straatscoot en mn honda mn toenmalige project... Dus ik vond het prima, maar dan mocht hij alleen op mn booster... Deal werd na overleg aangenomen
Lekker rijden, en op ten duur kwamen we in een parkje. Wij even stoppen, sigaretje roken en toen kwam de vraag:
Lief gezicht en een peuk aanbiedend (dan moet je het al niet vertrouwen :W): "mag ik eventjes op jou scooter......."
"Nou oke, alleen hier eventjes "

Hij stapt op en ik ook. Ik trek een weely en toen ik neerkwam keek ik een politieagent in de ogen by bike... Ik draai om als de .... en geef een gil aan mn maat. Ik peer em over het gras burnend en ik zie mn vriend voldoenend kijken naar mn stunts en begint zn veter te strikken... Ik geef nog een gil, hij kijkt op, zie zn gezicht vertrekken en dan zie ik hem een paar tellen later met de agent richting het bureau lopen

Dat was het einde van mn honda...
 
nog met sbo 2007,

in de rij voor de sprints, maar kicken en kicken en door kicken... Waarom gaat tie niet aan, denken... moets eindelijk beginnen bijna, Ohja zegt me pa... Je benzinekraan staat dicht... :X
 
moet je naar school, zie je je brommer nog zonder carterkap enzo in de garage staan, juist gisteren koppeling vergeten terug te steken.

In alle haast doe je alles erin en vertrek je. Waarom zo schokken? ongelofelijk..

Koppelhuis vergeten :X
 
moet je naar school, zie je je brommer nog zonder carterkap enzo in de garage staan, juist gisteren koppeling vergeten terug te steken.

In alle haast doe je alles erin en vertrek je. Waarom zo schokken? ongelofelijk..

Koppelhuis vergeten :X

en jou trekveren waren niet naar de klote ?

ikzelf heb mezelf ook wel regelmatig afgevraagd waarom mn scooter niet starte 8P
bougie vergeten erin te draaien :X
of bougiedop er niet op ..
 
c21 op straat ark gezet(stage 6 racing)

k wegrijden
later
BAMMM
uitlaat ondersteboven
ik kijke
flensveertjes vergeten:X
 
ooit eens met mn ouwe luchtgekoelde rag sr...

smorgens een nieuwe airsal t6 gekocht.... snel alles eronder knutselen (airsal,c16,19mm...) aan trappen..whoot ja het werkt

helemaal vergeten om er nog iets van een koel fan/kap ed op te zetten, dus gelijk gaan branden en jahoor na 5min had ie dr nietzoveel zin meer in

c16 was ook gelijk goed verkleurd vooraan :+ . toen smiddags maar weer een nieuwe airsal gekocht(verkoper begreep er niks van) en in alle rust eronder gefixt
 
Ik heb er ook een paar:

- Scooter voor de eerste keer aankicken en je killswitch er in vergeten te doen en 25min zoeken naar de oorzaak waarom hij niet wilt starten.

- HPI Binnenrotor kopen en na 35min na aakoop al slopen (door laten branden, massa was los geschoten tijdens het afstellen)

- Op een illegale meeting (Poort14) je scooter warm laten draaien en spelen met je gas. Gas blijft hangen en op je achterwiel een Aprilia RS 2007 inrijden (gelukkig van een maat dus was snel opgelost )

Dat waren ze wel in 2 jaar scooters :W
 
Status
Not open for further replies.