This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
andere gozer die ik ken ze runner met net nieuwe setup en nieuwe special paint kappen in het donker afstellen. ziet nix vuurtje erbij van aansteker terwijl ie ze carb aan het afstellen. gevolg - kan je wel raden. nix meer van over helemaal afgebrand en die jongen zelf sprong in ze vijver omdat ze jas in de fik stond.
dat is pas lullig
 
Met een vriend achterop met iets van 40 en een bocht naar rechts maken een inrit inrijden. Gevolg: me 3 dagen oude Shot eronderuit gereden
Achteraf viel het wel mee: alleen de ophangpunten een beetje verbogen :|
 
uuuhm een keer naar een hele mooie meid zitten te kijken tijdens het rijden en toen de bocht uit gevlogen met de kymco van mijn neef :| 8P
 
had me scoot net een week, valt hij opeens uit :S een of andere imbeciel had benzinekraan dicht gedraaid.

vriend van me, had een leuke uitlaat gekocht voor 150 euro, had hem eronder, ma komt thuis en hij kon hem er weer afhalen, nu had hangt ie al heel lang in de garage
 
mja, toen ik nog vette scooternoob was

net met maat van me multivar eronder gegooid.
ik denk, we maken eerst wel even testrit zonder carterkap, mja wij dus rijden en ff naar een andere vriend toe. we rijden weer trug, rijd ik dus net wat te ver aan de rechter kant en knal met 60 in een "kuil" cq gat. gevolg, scooter 30 cm verlaagt :| en carter half doormidden
 
ik kan het contact van mijn scooter aan en uit zetten m.b.v. alarm, dus contact staat aan dus starten, en ik rijd weg kom ik aan bij m''n werk zoek ik mijn alarm a-b'tje blijkt dat ie nog aan mijn sleutelbus bungelt die in mijn buddyslot zit
 
maatje zijn blok laten schoonmaken met remmen reiniger en dan laten polijsten met een dremeltje met als gevolg dat er zondagavond om 2200 een hele flat geevacueerd worden ivm rookoverlast
 
Originally posted by jeffreyrovaart
starten zonder uitlaat ,naar de garage gaan om de uitlaat te monteren en vervolgens weer starten zonder uitlaat

Die vat ik ff niet :?

Met Benelli ooit: Paar kappen los, beetje prutsen en ff testen. Na een tijdje viel het me op dat er wat druppelde onder mn scoot. Was dus mn olieslang op de uitlaat gekomen en gesmolten 8P
 
Ook een leuke, vriend van me had na zeker 10 weken ze brommer (honda wallaroo) eindelijk in mekaar... paar keer proberen te starten, deed het niet, sproeier paar keer een andere: nog steeds nix...

Dus weer terug uit elkaar toen bleek dat ie ze zuiger verkeerd om had zitten

Ikzelf aan me eigen wallaroo wilde de boutjes van me uitlaat losdraaien, zaten ERG vastgeroest, dus boutjes doorzagen omdat dat bij een wallaroo wel mogelijk zou zijn (heeft geen tapeinden, wel boutje en moertje) bleek dus dat dat eindje bout met dat moertje er onmogelijk uit te krijgen was...

Schade: héééééél veel slijpschijfjes en een paar weken elk weekend kloten aan dat ding

Ook nog een vriend van me op mijn wallarootje, toen ik hem gvd net een week had... Hij ging ff eent testritje maken, dus hij gaat een hoek om en blijft weg.. en blijft langer weg... en nog langer... op den duur komt ie eindelijk terug zo van sorry sorry bleek ie dus een wheelie gedaan te hebben die me achterlicht plus achterkap volledig genekt had

Owja en 10x kicken en dan erachter komen dat je contact niet aanstaat heb ik echt nooit hoor..0?
 
Met pia scooter testrijden zonder carterkap en dan plots je strter zien vliegen met veel vonken...

Op school komen, doodleuk schijfslot erop zetten om je dan te realiseren dat je je sleutel vegeten bent...

Uitlaat vastdraaien en moer overdraaien (blies dus door) dan vaststellen dat dat infeite wel beter reed zo ( weggedaan 2 dagen erna )

en dan gewoon dingen monteren, alles dichtdooien en dan beseffen dat je iets vergeten bent (zoals snaar,...)

je afvragen waarom de electrische start niet werkt als je contact afstaat...
 
Maat van me had zn speedfight 2 pas gekregen, wilt ie em duwen terwijl hij nog aanstond en geeft per ongeluk gas .
Andere maat, zn uitlaat eraf valt tijdens het rijden .
En ik die op me vorige scooter startte met ketting er nog op moest 10 minuten kloten voor ik hem er weer af kreeg.
 
Da heb ik ook een keer gehad stond 20km van huis en ik maar kicken op dat ding kwam ik erachter dat de sleutel in mn zak zat omdat ik mn buddy had opengemaakt
 
ga je ff naar wk toe en op de terug weg valt je scooter in 1 keer uit dus voor de hoeren ff je bougie bekijken en schoon gemaakt maar nee hoor, na 10 kilometer lopen eindelijk thuis zet je ff je bougiedop goed op je bougiekabel en hij liep weer! oftewel 10 kilometer voor jan lul gelopen
 
carterkap eraf andere rollen @ vario .starten starten even naar grond kijken je starterrondsel zien liggen 8P

een maat ging carterkapbouten met boormachine loshalen en vast maken. gevolg meer dan de helft van carterbouten dolgedraaid |(
 
paar carterkap-boutjes die verroest/verneukt waren eraf laten, en van plan zijn volgende dag wel ff nieuwe te halen.
gevolg: carterkap met in totaal 3 (te kleine, ook nog) boutjes vast:

sta bij kameraad .. *kick* .. trap ik de carterkap eraf .. 8P

ow, en contact vergeten aan te zetten, v-snaar vergeten, etc etc .. is ook (te vaak) gebeurd .. :|
 
Status
Not open for further replies.