This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
achter iemand gaan rijden op een nat modderweggetje zonder vizier dicht:

hele voorkant van me scooter ranzig en me hele kop (wat dus achter vizier hoort) onder de modder :+
 
damn..... kom er net achter dat me helm de hele nacht-en dag -aan me stuur heeft gehangen |(
kan m nu dus als goudvissekom gebruiken 8P

..
 
dieselmaniac said:
in een sopje leggen, en laten drogen

da's ook een goeie ...k heb de afvoerslang van de droogtrommel erin gehangen en m op 2 uur gezet...
-ja,zonder wasgoed erin natuurlijk en nee t is geen condensdroger maar een( warme )luchtdroger
 
We waren rustig aan het toeren.. zie ik ineens een matty van me raar staan te kijken en zo hoppa de sloot inrijden!!!!

Ik stoppen.. aan hem vragen wat er aan de hand was kwam hij niet meer uit zen woorden van het lachen... ik samen met nog een paar die scooter en die gozer uit de sloot gevist.. eenmaal bijgekomen begon hij te vertellen...:

"Nou.. ik zag dat bordje staan "Naturistenpark" en begon na te denken... daar lopen tog naakte mensen?? ff kieken of ik wat kon zien.. en voor ik het wist lag ik in de sloot" hahaha
 

Het is toch altijd een ''nudistenpark'' of heb ik het fout
 
ik en n maat waren es aan t stoeien met onze scoots en mn maat raakt de stoep met zn uitlaat door iets te dicht tegen de stoep te rijden in bocht.
gevolg een vijs afgebroken van zn uitlaat...
was niks erg.
maar om bij de garagist te gaan moesten we eerst een grote helling af toen we naar beneden reden hoorde ik mn maat (waar ik achter reed) zn brommer bijna niet want hij gaf geen gas) . bijna beneden loopt er een madam met haar boodshappen (2 grote zakken)
bijna beneden gekomen zet mn maat zn gas weer open natuurlijk een oorverdovend lawaai zoals een scoot ZONDER uitlaat en die madam was zo vershoten dat ze haar boodshappen in de lucht gesmeten had natturlijk t zich van all die boodshapjes die in de lucht vliegen en dan op de stoep open kletsenen over de grond vliegen was hilarish tot en met.(die madam roepen en met haar vuist zwaaien)
ma hij had da niet gezien want hij reed naast die madam toen hij zn gas open zetten en ik 10 m achter hem voor t lawaai.
toen bij de garagist aangkomen zag ik bloedrood van t lachen en heb ik m da verteld we hebben er nog weken om gelachen (wel ik toch ) da zicht van die boodshapjes die de luch in vliegen was zaalig grappig gewoon.
 
deze vakantie met de jetski ik en mijn neef, elk op een jet ski, eff sprinten, zitten we heel de tijd naar elkaar te kijken als je vliegen over het water, plots vlieg hij er van, en kijk ik naast me en zit er niemand meer op die jetski(bleef nog meter of 30 vooruit gaan door de snelheid nadat de killswitch uit was)
 

Mmm wij hebben ook een Aerox (helemaal standaard kut ding) maar waar bij het frame? Zou dat wel graag willen weten kan wel es handig zijn want ben namelijk ook niet zo slim en als ik in ene heldere bui ben wie weet waar die sleutels dan belanden....
 
Sadoke88 said:
Strijk liggen, wat heb je dan eigenlijk gezegd tege je vriendin haar moeder ?

>>dat ik iets hoorde dat niet goed klonk en dat k dat morge na zou kijken, daarna ben k daar maar blijve slape
 
Status
Not open for further replies.