This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
deze was mooi van mij,, ff kijken hoe de 8ter poulies precies werken dsu ik zonder koppelingshuis en zonder carterkap starten beetje gas geven niks speciaals ,, alweer vergeten dat ik er geen koppelingshuis had opzitten vol has dus toen me koppeling keihard tegen me carters aan is er gvd een stukje afgebroken
 
Splinternieuwe tzr met 500km op de teller.. Ik sta op een heuveltje mijn ketting in te sprayen. ik wil de spuitbus wegzetten en zie ik zo mijn tzr van de standaard af gaan en hij lazerd op zijn zeikant.. schade 364 euro voor een nieuwe kap en 22 euro voor een nieuwe koppelingshandel :X..
 
- kwam persoon mijn scooter kopen. org bok was er onderuit dus alleen schuine poot. start scooter voor die persoon en hij doet test rit, ik praat ff met vader. derna roept die jongen dat hij de schuine poot niet opkrijgt. was hij de kickstart naar beneden aan het duwen :L

- was ik bij een vriendin, zou ik haar afzette bij haar vader. start scooter rij vooruit, ineens blokkeer, geraakt niet meer vooruit. stap achteruit, dat gaat wel. geef terug gas, gaat vooruit, terug blokkeer. zeg tege vriendin, stap even af. ga terug achteruit en geef terug gas, weer van hetzelfde. tikt vriendin op mijn schouder en wijst naar het slot rond mijn achterwiel

- rij je 's nachts door het park naar huis met pinker aan omdat voorlicht kapot was. ben je door het bos aan het vlammen met de ene keer licht en dan weer geen licht enzo voort. dus je rijd zo verder merk je ineens dat je je bocht hebt gemist en ergens in het bos aan het rijden bent. je gooit alles dicht en komt tot de constatatie dat er halve meter voor jou diepe sloot was, spreken we even van geluk
 
vriend van me komt toe bij mij en ik wandel naar hem toe , begin tegen hem te praten
hij haalt de sleutel van contact en wandelt weg brommer ligt op de grond , hij was de pikkel vergeten
 
Last edited:
green&white said:
vriend van me komt toe bij mij en ik wandel naar hem toe , begin tegen hem te praten
hij haalt de sleutel van contact en wandelt weg brommer ligt op de grond , hij was de pikkel vergeten

ff abn aub :X
 
Een kameraad moest zijn rollen vervangen bij zijn ditech.. dus andere rollen erin.. vraag ik : Jules zit de vario vast, jah jah zit vast..
rijd die weg.. whoooom HIIINNG!! zie ik zijn half poulie en zijn vario eraf schieten ( carterkap zat er niet op )
 
Zuiger er verkeerd om in doen en er een hele dag + avond mee knallen. 's Avonds is die 2x vastgelopen, laatste x was heel dramatisch.. hele zuiger ingezakt, nog nooit zo'n erge zuiger gezien. Raarste was, de cilinder was nog perfect.
 

Had een vriend van mij ook een keer, eerst maar weer naar de dealer voor onderdelen. In lang gras vind je niks weer als je dat met 80 overkomt.

Niet echt een blooper, maar met z'n 2en tegen iemand aan lopen te lullen als hij z'n carterdeksel weer op z'n aerox zet. 1 keer een boutje van de verkeerde rij af pakken en een half uur kloten voordat je ze weer in de goede volgorde hebt.
 
Wil ik mijn brommer lekker parkeren in de garage bij m'n lief. Blijkt al een moto en auto in de garage te staan. Zet ik dan mijn brommer daar maar lekker achter. Wanneer ik de poort open doe blijkt brommer ietsje te dicht bij de poort te staan. Gevolg scooter op zijn zij en genoeg kapschade.
 
Na een ongeluk erachter komen dat je voorvork krom is. Andere geregeld, stuurkap eraf, oude demonteren, nieuwe monteren...ff rijden om te kijken oftie goed rijdt enzo, wil je sturen ga je rechtdoor :S stuur vergeten vast te zetten...
 
illusi0n said:
Zuiger er verkeerd om in doen en er een hele dag + avond mee knallen. 's Avonds is die 2x vastgelopen, laatste x was heel dramatisch.. hele zuiger ingezakt, nog nooit zo'n erge zuiger gezien. Raarste was, de cilinder was nog perfect.

Dude als jij je zuiger verkeerd monteerd, loopt je hele scoot niet
 
Quick said:
Na een ongeluk erachter komen dat je voorvork krom is. Andere geregeld, stuurkap eraf, oude demonteren, nieuwe monteren...ff rijden om te kijken oftie goed rijdt enzo, wil je sturen ga je rechtdoor :S stuur vergeten vast te zetten...
Had soortgelijk iets, alleen had ik m wel vastgezet... En ik kon nog wel een beetje sturen, alleen een soort vertraging. Dan stuurde je en bewoog je wiel niet gelijk mee :X

Verder... Voor de verandering op de scooter van een vriend naar huis gaan om even snel wat te halen en dan op de trugweg op je muil gaan waarbij je jezelf en de scoot de vernieling in helpt. En ook de auto waar de scooter tegenaangleed :X
 
kennis van me kerel 2 dage lang prutse om scoot te late lopen,
kom ik aan met me actie: heej probeer es eerst zonder de lamp aan...
kerel kijkt me raar aan...
3 x kicken en liep
 
gistere gebeurd...Met scooter van iemand anders met 30 over asfalt te rijde (denk je ja) maar dus met 3o door de bocht over grind rijde terwijl je dacht dat het lekker adfalt was
 
in de winter een nieuwe brommer kopen en niet snappen dat je de choke moet gebruiken en 100 keer kicken op het schoolplein, en als je dan een half jaar later een scooter heb niet snappen dat je de rem in moet knijpen om te kunnen starten.
 
aan je scooter sleutelen en bij de test vergeten de bougie dop erop te doen en maar blijven kicken

met een wheelie achterover pleuren en daarna nog 2 x opnieuw doen :|

met een stoppie op de fiets je ballen op de stang laten knallen :|
 
Status
Not open for further replies.