NEOrider said:kheb ook nog wel een leuk verhaaltje maar erg n00b!
khad laatst mijn sproeier vervangen voor een grotere maar aangezien ik haast had, had ik het een beetje afgeraffeld (kdeed in een tussenuur op school..) anyway ik wil wegrijden dus ik geef gas maar na 10 meter begintie te pruttelen en slaat de motor af! Khad die week veel toetsen en geen tijd om er naar te kijken dus hebbik een week met mijn shoke aangereden om toch nog met een redelijke snelheid van 60 vooruit te komen. alleen haddik in die week mijn hele tank leeggereden terwijl ik daar normaal gesproken 3 weken over doe!
dus ik in het weekend gelijk dat ding weer uitelkaar en wat blijkt nou:
-khad mijn afvoerslangetje een stukje open laten staan dus mijn flotterbak liep iedere keer beetje bij beetje leeg
-de flotterbak zelf zat ook niet helemaal goed vastgedraaid
- mijn sproeier zat er los in
maarja tis nu allemaal weer verholpen en hij rijd weer dus ik ook weer blij
Nji9 said:>>Vorig jaar, vakantie, k was knetterstoned, k ga op de vivacity van me vriendin zitte om naar huis te gaan, k start m, k geef gas en rij weg(d8 ik), komt 10 minuten later haar ma naar me toe, en vraagt wat ik tog aan t doen ben, heb ik 10 minute lang gas zitte geven terwijl de scoot op de bok stond :S:S:S k was nog geen meter vooruit gekome:S
burning fly said:Haast hebben om bij de vrouw te komen, maar je moet ff je boegie erin draaien.
In de vluggig heid verkeerde boegie pakken (lange schag ipv korte) en dan starte . en dan raar vinden wrm die raar geluid maakte en niet meer liep.
te laat bij de vrouw en blokkie mocht uiteen.
burning fly said:Haast hebben om bij de vrouw te komen, maar je moet even je boegie erin draaien.
In de haastigheid verkeerde boegie gepakt (lange schag ipv korte) en dan starten.
En dan raar vinden waarom die rare geluiden maakte en niet meer loopt.
conclusie te laat bij de vrouw en het blok mocht weer uiteen.
Mechanic said:Of hij heeft grote tank
Nji9 said:>>Vorig jaar, vakantie, k was knetterstoned, k ga op de vivacity van me vriendin zitte om naar huis te gaan, k start m, k geef gas en rij weg(d8 ik), komt 10 minuten later haar ma naar me toe, en vraagt wat ik tog aan t doen ben, heb ik 10 minute lang gas zitte geven terwijl de scoot op de bok stond :S:S:S k was nog geen meter vooruit gekome:S
nee krij idd niet echt veel!vincent vega said:dan rij je cker niet veel kms als je 3 weken met 1 tank doet?
NEOrider said:nee krij idd niet echt veel!tis ong. een kilometer naar school en verder rij een stukje naar het dorp dat 2 kilometer weg is en that's it
soms vraag ik me af waarom ik een scooter heb