Overkill Rox said:afgelope zomer;
lekker aant toere, was beetje file op de weg, langzaamrijend verkeer enzow...
nja lopen daar van die strakke meiskes op de stoepik helemaal blij natuurlijk
ik kijk nog es om toen k voorbij was, en kvergeet vervolges dat et verkeer LANGZAAM rijdt, dus ik geef vol gas...
BENG, met bijna 30 tegen de auto voor me aan :X
kheb er gelukkig alleen maar een kapot spatbord aan overgehoudekon nog net beetje afremmen
klemmetje om benzine slang doen... gaat hij niet meer losM@ste®foo®t said:op de 1 of andere manier denk ik altijd als die niet start dat het meteen iets heel ergs is...terwijl het gewoon benzineslang los is ofzo..vaag is dat
scoop643 said:
Oke, heeft niets met scooters te maken (ja een klein beetje)
Ik zou vandaag mijn kappen (blauw gespoten) wegbrengen naar iemand anders, en zou van hem originele kappen krijgen.
Deal gesloten hij kreeg er nog verf enzo bij. ik kreeg 40€
Dus ik print netjes van routenet.nl de route uit (40km).
Kom ik bij hem thuis. Ik kijk zo.... neeeeeeeej shit. het huisnummer vergeten op te schrijven8P8P8P8P8P.
Kon ik weer terug naar apeldoorn voor het huisnummer.
Heb nog wel bij iets van 10 huizen aangebeld, maar ze kende geen Dennis met een Neo's
Was wel weer een kl*te dag... maarja ik heb mijn kappen en m'n geld
gilardoninrg said:sleutel kwijt van me speedake , schroevendraaier in het contact hamer erop en slaannjah uh .. toen had ik een schroevendraaier contact
kijk ik verder.. zit de sleutel in me buddy slot
Audio_Nail said:scooter overkopen van n maat van je. Testrit maken, bochtje om rijden, beetje met t gas spelen en de gaskabel breken.
Kun je dus truggaan steppen tijdens de testrit.
DYteck said:Ik zal er ook is wat noemen:
rolletjes vervangen, zet me vario vsnaar en ventilvar erop moertje aandraaien. scooter gestart , vliegen alle rollen om me oren en de vario schiet wel 3 meter de lucht in. Hattik me moer alleen handvast aangedraait
Aerox Wijchen said:wat bedoel je precies met handvast?
wat ik draai die variomoer ook gewoon los/vast met mun handen.
nooit geen problemen mee gehad.
Aerox Wijchen said:wat bedoel je precies met handvast?
wat ik draai die variomoer ook gewoon los/vast met mun handen.
nooit geen problemen mee gehad.