This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.

Zekerrr mee eens, supertopic!
 
Deze dingen heeft denk ik iedereen wel gehad:
- Kicken terwijl contact uit is
- Kicken zonder bougie(kap)
- Koppeling (bijna) tegen je bek aan krijgen
- Slot door achterwiel heen en weg willen rijden

en ja dit topic is echt leedvermaak
 
starten zonder v-snaar en dan denken: goh wat maakt ie een hoop toeren 8P
Starten zonder rollen erin 8P
Koppeling laten rondvliegen
Je scooter stationair laten draaien terwijl je em wast, valt ie bijna uit ff snel wat gas bij...blijft t gas hangen 8P (gevolg lijkt me duidelijk... )
Vliegwiel half vastmaken en kicken en kicken en kicken(ontstekingstijdstip veranderde lichtelijk )
Zonder sproeier 17,2 pk halen
Op een scooter zonder remmen en zonder contactslot en met een beroerde gaskabel een rondje gaan rijden (we konden nog net een garagedeur ontwijken )

Dat was t wel d8 ik (meer dan genoeg )
 
hahaha ik ook NOG niet ...wel gezien bij meisje...ze snapte het maar niet

maar ik had laatst nog op schoolplein iets lelijks.... ik was 2 uur uit en meisje kwam mij ophalen.. en ik moes er nog grotere sproeier indoen omdat met et koude weer starte ie niet goed....
geen electrische start....en kickstarter liep heeeeel zwaar en ging niet automatisch terug...

ik trappen en trappen... kijk op me klok.... 14:17 dus ik was moe... ik ga op andere scooter zitten...

zegt dat meisje.... laat mij es voor de grap proberen... ik zo jah hoor doe je best maar... 3 keer trapte ze...en hij liep ... hehe


ook nog stuk of wat keer door gewoon lomp doen me scooter laten vallen op schoolplein...


meesterlijke wheelie bouwen en dan lekker wijf zien, aandacht verslapte even... en toen vergat meneer te remmen....boem op ze bek

en verder...nog wel meer maar kom er nu niet op
 
jongen op et schoolplein, op zo'n minibrommertje (geen minibike). ijskoud, 13 minuten staan kicken en hij liep nog niet het hele schoolplein lacht em uit
 
minibiker said:
jongen op et schoolplein, op zo'n minibrommertje (geen minibike). ijskoud, 13 minuten staan kicken en hij liep nog niet het hele schoolplein lacht em uit
ik had het ook eerste dag bromfietscertificaat. Zo'n foxje mee.
Ik zo stoer helm op doen op schoolplein. Kwam mijn kin zo onder mijn helm uit... en ik kon het slecht zien. hele dag zo rond gereden. En ik maar niet snappe waarom iedereen moest lachen...
 
Electrisch starten, met zonder cillinder met zuiger aan as -> kapotte stukken zuiger in het blok.
Daarna waterslang op blok gericht en alles eruit gespoten - > na 2 weken vastgeroeste as en lagers
 
Patrick said:
als ik het nu ook nog kon lezen, was het misschien leuk...
hij bedoelt dat hij zijn cilinder er af had, en dus alleen zijn zuiger nog aan zijn krukas vastzat, en toen ging kicken. Daardoor springt je zuiger kapot.

Daarna wou hij het schoon maken met water, en toen is alles vastgeroest.

Ik vond het wel leesbaar
 
hmm.. leuk
om te beginnen...
Me speedake , voorrem gemonteerd rijden... 80 ofso
dus ik druk die rem in en... hij blokeerde
ik vloog echt 5 meter ofzo hihi
-mhr team in de bankschroef zetten , brak het cillinderhemd eraf
-kicken met zuigerstop
-contact natuurlijk niet aan
-met me evo.. hoorde ik toen ik reed in een keer bmwoaaaaaaaaap
ik kijk achter me zie ik me uitlaat rollen
en ga zo maar door
 
Damn, vanochtend nog:
Ik ga thuis weg, sta ik (waarom?) zwaar te twijfelen of ik nou met de scooter of met de fiets moet gaan.
Ik denk: Mwoah, lekker weer, laten we ns gaan fietsen.
En wat kom ik onderweg tegen...:jawel, de f*cking rollerbank...zowww dat was LUCKY!!!
 
Status
Not open for further replies.