EDIT-->: LAAT MAAR, snap hem al.... zit dus in die sleutel een bout-sleutel....MAYKEL_MK1 said:nu je t zegt 8P
Mja luchtsleutel rocks 8)
Was t nog gelukt 8PRonald Brok said:Iemand hier op het forum heeft ooit geschreven dat hij geen kickstarter en ook geen werkende elecktro start had. Hij starte zijn scooter door de koppeling aan te laten grijpen dmv een schroevendraaier erdoor te steken. Ik lag dubbel toen ik het las..
Sparkly said:Je scooter spatborden erafhalen omdat dat stoer staat, vervolgens op school staan met een lege tank. (benzineslangetje vs achterwiel, wiel won)
scoop643 said:Of wel leuk, heb je je 2e hands scootertje net een week, wil je wegrijden bij een grote dealer. Staat nog zo'n monteurtje buiten om even te kijken naar mijn scooter, ik starten druk ik op de toeter i.p.v. start.... hij ging heeeel hard lachen, en ik ging snel weg daarna....
En uiteraard geen contact aan enzo...
bougiedop vond ik altijd stom dat mensen dat vergaten tot ik het een maandje geleden ook had 8P
Ronald Brok said:Iemand hier op het forum heeft ooit geschreven dat hij geen kickstarter en ook geen werkende elecktro start had. Hij starte zijn scooter door de koppeling aan te laten grijpen dmv een schroevendraaier erdoor te steken. Ik lag dubbel toen ik het las..
dat was ik....Quad Sjezer said:HWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHAHWHWHWHAHH sorry
Aerox Jaguar said:Aerox jaguar kopen, die na 2 uur rijden uitvalt. Benzinemeter staat vol...wil niet meer starten. Nog garantie, dus terug naar de Bovag-dealer. Monteur 2 uur bezig geweest, krijgt m niet aan de praat. Carb schoongemaakt, nieuwe sproeier...1 groot f*cking raadsel. 2 dagen later....benzinemeter blijkt kapot, tank was dus leeg......ROOAARR!
Aerox Jaguar said:En dat is..??