This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Iemand anders je scoot vast laten houden terwijl hij met het gas gaat spelen
Gevolg ---> Krommevoorvork en kappe kapot :S en een maat met een rooie kop
 
ik reed een keer met de crosser over de weg. komt oom agent er an. ik weg boeke richting boerderij. de sloot door en het land op.. ik heel stoer me middelvinger om hoog. BANG op me bakkes. voorvelg krom, rad afgebroken en me voet verzwikt heb ik dat...

en met 1 keer met de puch.. liep me ketting vast met 40 MIDDEN IN DE STAD!!!! ook op me plaat. heb dat ding meteen in de bosjes getrapt en ben naar een maatje van me toe gestropelt en naar huis!! :S
 

EN gepakt ??? wat was de boete voor middelvinger ?
 
bij tomos 100 x kicken...doet het niet....wij kijken of die vonkt...niet dus...wij nieuwe bougie halen...nog 100 x kicken...doet ie het nog niet...jonge balen omdat we d8en dat er iets was met ontsteking...bleek de leuke dodemansknop erop te zitten :?
ook een x...net binnenrotor erop gezet...helemaal blij enzo..wil ik kijken of die vonkt dus ik pak de bougie vast...ging er iemand kicken..:?...heb ik tog nog een middagje gevoelt.
oh en net heel stoer naar iemand toeteren...en zwaaie enzo...en gast die reed reej over stoeprand...ik 8erop vloog helemaal heen en weer...mensen lachen |(

staan trouwens wel leuke bij :henko:
 
Met mijn rs toen ik um net had ff sproeier checken en daarna naar de kermis en afvragen waarom hij zo rookt onder je kappen en waarom hij zo stinkt.

Bleek dat mijn olieslangetje nog losbungelde en al het 2t olie over mijn uitlaat gooide, en ik 12km zonder smering reed.

Tjsah een yamaha DT 1987 en puchies hadden nog geen oliepomp:L:L
 
Tjaaah me buurjongen zou wel een speedfight maken dus hij vario los enz(met bougiestop) even later alles inmekaar en ff lekker me de electrische start dat ding probereb aan te krijgen zonder de bougiestop eruit te halen
 
Je net gespoten kap op de grond neerleggen, en vervolgens wat anders spuiten en daarna het gespoten deeltje precies boven je kap hangen en erachter komen dat het gaat druipen 8P
 
Aerox Wijchen said:
en je dan ook maar nie afvragen waar da stomme ding is onder je linker handvat?

njah, eik nog nix gehad :W
behalve bijna muh baas omver gewheelied...majaaaaaah
Hehe dat ding? Dat wist ik nieteens. Ik zal eens te kloten aan me rem en toen zag ik ineens dat daar een hendeltje ofzo was. Dus ik vragen aan mensen wat dat voor iets was, dat is choke zeiden ze. Hadden ze uitgelegd waar het voor diende. Volgende ochtend, choke aan, kicken en hij liep :W
Toen had ik net me aerox en wist nieteens wat een vario was
 
hmja update van mijn grootste hits :

-8 jaar oud typhoontje met nog origi cilinder , zuigertje + veertjes vervangen, alles mmooi, tap van de zuigerstop was versleten, ik maar 3 / 4 slagen in de kop gedraait ,vario vast , uit volle macht op de kick rammen, bougie met een stuk kop tegen lichtsnelheid door de garage om vervolgens een deuk in de kachel te rammen 8P

-op zoek naar een scootershop met de runner 180 beste maat achterop, niet vinden , zien we op een pleintje een paar chicks zitten, d8 ik voor 1 keer fris te wezen, aan komen blazen met maat 8erop aan absurde snelheid , slippen en de 8erkant laten uitbreken, allemaal geen probleem, gevraagd , uitleg gekregen, telefoonnr gefixt , willen we weer vertrekken
kicken , nix :?
:! --> meer kicken , nix :|
:! --> sjook + deo + extra veel kicken , nix :|
ff nadenken :?
:! meer kicken
contact niet aan :| uitgelachen geweest, wij afdruipen ...

-net 2 maanden je vast rijbewijs hebben, op de speedfight wrc , met heuse ZX + multivar + polini 2g koppeling onder 8) met beste maat 8erop naar feestje rijden , maatje met bw's reed half begrenst voor me, wij over een brug, maatje remt af voor ogenschijnlijk lullige bocht, ik volgas erdoor , bleek die bocht harder en harder te draaien terwijl je erin hangt, op de duur ZO schuin gaan dat je met de uitlaat over de grond schuurt, helemaal uitgeweken op de tegenovergestelde richting, beneden aankomen met 110 op de teller en 14000rpm oid 8P auto ontwijken over tegenovergesteld fietspad , lekker cool scooter aan de kant gezet, afgestapt, uurtje bekomen van een zenuwinzinking

-tijdens op de snelweg te rijden met je nagelnieuwe malossi vork op de runner 180 zakt het spatbord naar beneden, rijd je chill 120 - 130 zoiets achter een sjonie auto , wordt opeens het voorspatbord loeihard tegen die kerel z'n koffer / achterruit geprojecteerd krassen op de koffer , van vak veranderd, doen alsof de neus bloed :X
 
kwam er trouwens pas na een jaar achter (3 weken geleden c.a.) dat je je rem alleen maar in hoeft te houden met elec start, en niet met kicken .... niet echt er ofzo
 
Vanzelf sprekend starten zonder contact aan

Nieuwe toen nog begrensde Big One Sport 2 gehaald, als eerst verkeerd om vast gemaakt (eerst ophanging daarna cilinder, dus om precies 1 uur 's nachts toen ik erachter kwam eronder getieft en hij paste). Vervolgens denken dat hij begrensd is en dus niet hoeft worden afgesteld... mmm wat houd hij toch ineens veel in (vriend van me ging er ook ff oprijen en zegt je temp lampje brand )
Gelukkig meteen andere sproeier gehaald en geen gevolgen.

Door dealer hem laten afstellen omdat ik bang was zelf me koppeling te doen :# (lekker zonde van het geld geweest aangezien ze brak hadden afgesteld). En toen ik hem weer standaard ging maken het koppelingshuis eraf had gehaald (met speciale Buzetti sleutel) en daarna stad en land afbellen/mailen waar ze een dop/sleutel hadden voor die rare moer die op me koppeling zit 8P (voor degene die dat ding niet kennen: er zit een sleutel in verwerkt ).

Toen ik daar achter kwam meteen weer opgehaald (na 4000KM gereden te hebben met alles std en Flyclutch met rode trekveren :# ) uiteindelijk zat die moer zo strak dat ik hem er niet afkreeg (althans ik ging kutten met workmates en ander klemmend gereedschap omdat ik bang was dat hij bij een klein tikje als de hele koppeling eraf vloog). Weer dicht en paar duizend KM later weer naar dealer waar hij met moeite hem er gratis afhaalde. Nu lukt het me zelf gelukkig (dealer had exact dezelfde sleutel en sloeg ermee tegen de muur dus had ik het ook zo maar gedaan thuis).

Vandaag pas de eerste keer dat ik me klauwen niet openhaal aan me Mina blokje. De keren daarvoor lagen me klauwen altijd open.

KVS tot nok toe bijgevuld wat in de zomer helemaal leed tot vreemde groene plasjes elke keer bij me rox.

In één van de eerste dagen nadat me Big One was onbegrensd ff gaan testrijden Ik stond voor een stoplicht ik trek als een malloot het gas vol open (weg was leeg voor me) en ik dus lekker die weg volgens met 95KM p/uur... totdat ik bij het volgende stoplicht kwam waarna een leuk busje naast me stond met wel heel bekende kleuren hij zij dat 30 idd een onzin snelheid was die ik daar moest rijden eigenlijk maar dat dit een beetje té was Ik daarna heel netjes weg gereden met 40.

Na een tijdje std te hebben gereden had ik me Metal eronder gelegd. En juist die dag ging het sneeuwen en had ik alleen maar wheelspin dus dat was 10KM lopen naar school met scoot in hand met de hoop dat het weer beter zou wroden.

Ook hem een keer wou ik hem bijna leeg rijden zodat ik het F1 Ferrari effect van V-Power kon proeven . Was dus op een gegeven moment vergeten dat ik hem dus aan het BIJNA leegrijden was en reed vrolijk door. Daarna reageerde me Roxie wel erg raar op het gas en schoot ze eventjes als een gek er van door en daarna was het lopen |( .

Leuk ff me standaard uitlaat spuiten dacht ik. Ik haalde dus hem eronder uit en spoot hem. Ik ging eten en daarna zou ik hem erop hangen... maar dat was er dus uiteindelijk niet van gekomen. Ik wou naar sgool gaan en de hele buurt was dus meteen wakker en het was dus fietsen geblazen voor de eerste keer naar sgool.

FF alles in WD40en. Alles loopt weer soepeltjes en ook dus het remmen :evil: gelukkig rechte weg

Raar tik geluid horen en weten dat dat je bougiedop is (ksotnd erst plotseling stil maar ik kwam gelukkig wel eerst op de gedacht dat ding te checke). Rox stond nog aan en me hand aan de uitlaat verbrand (was meteen helemaal wittig weggeschroeid) daarna op andere manier gedaan maar opdonder van bougie gekregen dwars door het antiregen ding heen (0,7CM2 groot gat gebrand)

Voor de rest zal ik nog wel n00bacties hebben uitgevoerd maar die weet ik zo gauw ff niet.

Aller grootste n00b actie was de eerste minuut dat ik me splinter nieuwe roxxie had. Focking veel mensen voor de zaak en ik krijg hem niet van de standaard af . (Wie koopt er ook egt een totaal nieuwe scooter van €2349,- terwijl hij nog nooit op iets sneller dan een fiets heeft gereden (ja ok, de auto van me vader toen ik 15 was ))
 
Last edited:
niet een blooper eerder lompe actie:
had stuk van me spatbord ( brommer) afgesneden omdat deze het wiel raakte :?
maarja hierna was het randje ietwat scherp dus ik neem dremel op hoogste stand met soort van grafeer iets,hand geen handschoenen aan gleed uit baf, dremel met volle toeren door men hand.
deed pijn en bloedde ook, erna was wel lachen.
 
Je scooter spatborden erafhalen omdat dat stoer staat, vervolgens op school staan met een lege tank. (benzineslangetje vs achterwiel, wiel won)
 
en daarna stad en land afbellen/mailen waar ze een dop/sleutel hadden voor die rare moer die op me koppeling zit (voor degene die dat ding niet kennen: er zit een sleutel in verwerkt ).

nu je t zegt 8P

Mja luchtsleutel rocks 8)
 
Iemand hier op het forum heeft ooit geschreven dat hij geen kickstarter en ook geen werkende elecktro start had. Hij starte zijn scooter door de koppeling aan te laten grijpen dmv een schroevendraaier erdoor te steken. Ik lag dubbel toen ik het las..
 
ik net nog een blooper gehad
ik kom spollend van een zand paadje af |( rijd het asfalt op en mijn achterwiel vat grip.
resultaat: scooter maakt een wheely ik flikker eraf, scooter schuurt met de achterkap over de grond en breken stukken rijd 10 meter door en valt om
gelukkig alleen het achterste kapje beschadigd wat achter mijn buddy zit.
 
mijn grote bloopers:

scooter opnieuw afstellen na kopen nieuwe uitlaat
alles gedaan toen maar de drukveer veranderen.
alles weer in elkaar gezet vergeet ik het koppelings huis
ik start hem

BoEm BoEm 2 zegmenten kwamen aan 2 kanten me blok uit
kon hem meteen weg gooien 8P
 
Status
Not open for further replies.