This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
4 jaar geleden had k een yamaha dt (off the road) Alles gemonteerd 70 enz.aan rennen en rijd ie vanzelf weg.
gasnaald die grappig open blijft staan en die niet dicht wil.
 
ik en twisted @ school eens een bougiedop er half opgezet.. en choke open... die kerel op school maar bougies proberen enzo, en kon er niet achter komen.. na 3 kwartier ofzo kwam ie erachter dat zn choke ook open stond :L
 
5km moeten lopen naar je rijles-afspraak omdat je benzinelampje het niet deed.. stekkertje van de vlotter was eraf gevallen 8P

En ik maar denken, wat rijdt ie opeens zuinig :|
 
Vol gas geven met de scooter van mn vriendin en dan alleen de voorrem inhouden, en dat dan nog het voorwiel van de grond komt. Met gevolg dat ik achter de scooter kon aan rennen die onderuit ging. Stuur krom, voorvork krom en veel kap schade:?|(
Heeft me 300 euro gekost8P
 
of stoer doen met vrienden schuin door de bocht gaan en je wil afremme:L glij weg en knal met je voorwiel tegen een lantarenpaal aan |( voorvork krom daarna een touw om de boom en door je wiel ff aan je scoot trekken en weer voorzichtig door rijden +pippi+
 
Of denken dat je volgas een haakse bocht kunt maken, en dan kei leuk rechtdoor rijden over een aardappelveld en dan vies hard onderuit gaan:|8P
(was nog in mijn MTX80-R2 tijd)
 
Of savonds(vandaag) je nieuwe zuiger monteren, en in een dwaze bui denken dat het pijltje @ zuiger richting inlaat moet.

gevolg: zuiger vast en behoorlijk ook
met bako te lijf gegaan om los te krijgen8P, los gekregen hapje nicasil weg @ uitlaatpoort, mjah gefixt. Drna proberen goed te monteren, maar het niet willen lukken uit frustratie. Dan eerst een gat in je gereedschaps kist slaan en het weer proberen

mjah beestje loopt weer.

grtz, nogsteeds gefrustreerde mij.
 
gingen film kijken bij een vriend van mij. ik had de film mee genomen, die dan natuurlijk in me buddy gaat. ik haal die film uit me buddy en gooi me zadel weer naar beneden.. wil ik me sleutels uit het slot halen.....
SHIT! zaten ze IN me buddy :|

voor stoplicht staan wachten omdat het rood was. zie ik dat bij mijn gashendel het stukje afdek rubber niet helemaal goed zat, wil dat dus goed doen met mijn linker hand. wordt ineens omdat ik daaraan zit te prutsen mijn gaskabel strak getrokken.. gevolg, gasschuif schiet omhoog, ding volgas (Zenith met MHR-r70 etc ) VLIEGT op het achterwiel, kon hem echt NET houden... 50 cm voor een BMW langs (op het achterwiel dus) en hem na 20 meter pas weer onder controle hebben..
en ondertussen maar proberen om dat rubber weer goed te krijgen zodat me gaskabel dus weer slap hing......
terwijl ik ook gewoon de contact sleutel had om kunnen draaien zodat hij meteen uitviel:|

er de volgende dag pas achterkomen dat het de BMW van je neef was
EN dat er een groep van 8 vriendinnetjes van me zusje aan de andere kant voor het stoplicht stonden te wachten, en echt zoiets hadden van "Tsssssss stoer hoooor!" (breezah typjes :| )

@ School:

Meisje net nieuwe rox 14 km op de teller, zusje (lees: ZUS, kind weegt 120kg) achterop. aan zien komen rijden met het achterspatbord bijna op het achterwiel. de achterveer zogoed als helemaal ingedrukt.
en het al zien misgaan:
heeeeel rustig rijden om een stoeprandje op te gaan, voorwiel kwam er niet op. achteruit.. nog een keer proberen.. dit keer volgas, en het lukte! alleen toen de achterkant erover heen moest zat de uitlaat in de weg. pof, weg uitlaat 8P
en BOOS dat ze was op haar zus(je)!
 
Last edited:
aleen van die standaard dingen,
denken dat je scooter kapot is terwijl je gewoon geen benzine meer hebt:L

sleutels in je buddy gooien(en je buddy daarna openkrijgen met een vriends' scootersleutel:W)

wegrijden met schijfremslot(en je daarna afvragen waarom je rem nou zo piept )

remmen met je voorrem op nat gras met een puchie en op je smoel gaan8P

maja ik denk dat iedereen zulk soort dingen wel is heeft meegemaakt(behalve dat met die puch op het gras dan)
 
Sjoerd@Fs1 said:
maja ik denk dat iedereen zulk soort dingen wel is heeft meegemaakt(behalve dat met die puch op het gras dan)

nou heb ik ook voorgehad me me cross
ma lach dubbel vant lache toen ze me zag valle :|

benzinekraan vergeten open te draaien
zonder benzine vallen en denken dat ie kapot is 8P
 
Met 80 over een fiets pad rijden, te laat zien dat er een agent z'n fiets over het fietspad heeft gezet vervolgens er omheen willen rijden en dan op je bek gaan door natte bladeren in de berm.

Bougie handvast draaien en dan na 5 min. een vlam uit je uitlaat zien.
En alle standaard dingen contact uit/benzine op etc.
 
Haha lache allemaal joh
mr ikke dus ff leuk nr me neefje 50 km verderop.. nou oke ik kom daar aan, doe me helm in me buddy, doe mn buddy dicht komt ik erachter dat ik de sleutel ook in me buddy had gegooid :| ikke zo dom om me moeder met reserve sleutel te laten komen want met een btje geweld heb je t slotje er zo af
 
uitknop?

Boef said:
Burn out maken.. Met voor rem erop
Laat voorrem los vlieg met een wheelie richting een grote groep mensen... En klap vervolgens net niet 8erover door de uitknop in te drukken


op een scooter?
 
- Natuurlijk kicken zonder contact
- Met alleen voorrem door het bos gaan, gevolg ik en area op de grond
- Sleutel in je buddy gooien
- "Springen" over een verhoging bij een bedrijf waar ze me vrachtwages laden en lossen, gevolg scheur in de radiator, gevolg warmloper @ cilinder
- Met mijn beta bij de aanleg van een snelweg te hoog gesprongen en verkeerd neergekomen, gevolg achteras doormidden
 
hahaahah mijn broer (=scooter n00b)
gaat met zijn scooter naar de bank om geld te pinnen.
nadat hij heeft gepint, kijkt hij naar zijn scootersleutel, was die afgebroken.
mijn broer helemaal flippen.
belt ie mijn ma: ma kun je ff wat gereedschap menemen want mijn sleutel is geknapt in mijn scooter, en ik heb stuurslot erop staan.
mijn ma allemaal gereedschap in de kofferbak van de auto doen, en naar mijn broer rijden.
daar aangekomen, sleuteld mijn broer de voorkap eraf, en prutst hij met een schroevendraaier een beetje in het contactslot.
en maar prutsen en maar prutsen. op een gegevenmomet hij dus dat hele stuurslot mollen, en ook het contactslot.
hij met scooter aan de hand naar huis lopen (nadat hij het stuurslot eraf had gekregen, ook nog 3km ofzow) komt ie thuis naar paar uur lopen. haalt ie reservesleutel om zijn buddy open te doen, gaat de sleutel er maar half in.
hij zo: uh wat raar, wtf is dit dan, waarom doet ie het niet,
doet ie zijn reservesleutel in het contact, paste het wel, alleen wou het niet egt meer draaien, omdat ie het hele contactslot een beetje had zitten mollen met een schroevendraaier. |(

dus hij had beter aan mijn ma de reserve sleutel kunnen vragen, dan gereedschap.
maarjah, zo zie je maar weer, een scooter n00b

oh btw, er moest een nieuwe contactslot in en ook zo´n buddyseatslot, een totaal van 82.50 euro.
(contactslotset cpl. origineel F15......04314......78,00, en buddyseatslot F12/F15.....04113NR......14,50)
 


lekkere vriendin heb je.. als ik dat had, zou ik niks hoeven te betalen aan me vriendin hoor
 
Status
Not open for further replies.