This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
brommer net hebben en heel blij koffer opendoen eens kijken of helm past, toedoen en realiseren dat allebij je sleutels in je koffer liggen.

Door hoofdstraat in Brugge rijden op hoofddag en een hels lawaai horen, achter je kijken en je uitlaat 10 meter achter je zien liggen en dan doen alsof dat normaal is.

nog een een hels lawaai horen en besseffen dat je demper er af is geblazen.
 
op vakantie gaan met je scooter en dan je sleutels in je buddy laten vallen terwijl dioe dicht ging( bij maatje gebeurd) we hebben toen de voorkap erafgehaald ff stekker los van het contact en hij reed weer.
 
of een lijpe setup hebben en je scooter aan stampen, had em aan et linkerhandvat vast, maar et gas stond nog ope door van di gare handvaten ding springt aan en vliegt met mij enal volgas linksaf de struiken in ,omdat k mn beestje niet los wou laten bespaarde me achteraf tog weer wat leed
 
de goude blooper. kicken met contact uit :X. En je startmotor aanzetten terwijl je cil eraf ligt 8P8P8P kost weer een zuiger. En je scooter bestickeren terwijl je 'm de dag erna gaat spuiten 8P8P. Rijden en je hoort een ratelent geluid, ik thuis kijken. Zat het koppeling huis niet meer vast :X
 
Nog een gouden blooper, kicken terwijl je net de gaskabel hebt klemgezet toen je de treeplank er weer opschroefde....

Scooter bijna door het raam van mijn schoonmoeder gelanceerd!
 
hier komt er dan een verse blooper aan, net 15 min geleden gebeurd. ik had een beetje last van een hoog gehuil als ik het gas losliet, ik schroef net de carterkap eraf en terwijl de scooter liep en op de middenbok stond, ik een beetje met het gas spelen en ik hoorde het een stuk duidelijker, het kwam in ieder geval van de achterkant vandaan, dus ik met me stomme kop denk: ik haal het koppelingshuis eraf zodat de vertanding niet draait en als het er dan nog steeds is ligt het dus ergens bij de achterpoulies. nou huis deraf en gestart, ga er bijna bovenop zitten om te luisteren, geef ietsje meer gas, scooter maakt meer toeren en ik kijk en zie de segmenten mega ver deruit komen, opeens echt mega hard een knal, waren gewoon alle 3 de veertjes geknapt, en één segment liet zelfs los en ging dwars door mijn luchtfilter heen. ik zat echt te trillen met de gedachte dat dat segment mijn hoofd raakte, ben blij dat alleen mijn koppeling stuk is ( wel weer een excuus om nu een deltaclutch te kopen ) ik snap eigenlijk ook niet dat dat ene segment los is kunnen raken, die zitten toch vast op de koppeling met van die veerringetjes??
 
Wij lenen ff scooter van een vriend..

ff remmen bij eerst bochtje... met iemand achterop..
kk wat is dit?? het voorwiel stuitert??
Hotseklots op ons bek..

remklauw afgebrokuh :|

zegt die gozer.. oja dat had ik je ook wel kunnen vertellen...
ik heb de remklauw maar met 1 bout vastgezet...

Thnx vriend :'(
 

haha, is me ook een keer gebeurd, maar met een deltaclutch :X. meteen nieuwe veertjes gehaald. Verder wat niks stuk
 
Ik zat met mijn 2 weken oude neos te scooteren, even naar een lekker wijf kijken zag ik niet dat ik de bocht inging. Met 50 kilometer per uur op mijn bek tegen de stoeprand. 2 kappen vol krassen maar gelukkig connecties bij de plaatselijke spuiterij dus gratis gespoten
 
Met je scooter bezig zijn omdat hij het niet deed, carb + membraam eraf, behoorlijk benzine gemorst, en vervolgens kijken wat er aan de hand is met peukie in je mond |(
Gevolg: vlammetjes uit de carter
 
Originally posted by joop timmer
oja en een keer op mijn scooter met 85 echte km onderuitgegaan, opzich niet zo erg maar wel beetje jammer als je je vriendin ,die achterop zat, achter je scooter aan voorbij ziet glijden .........

Zo damnz!!!

En... heb je nog wat met die vriendin? Of heeft die een trauma opgelopen en durft ze je niet meer te zien?
 
Een Aprilia ombouwen tot een Aerox, wat overgens redelijk lukte, en dan vergeten een koelslang vast te zetten... resultaat : motor overhit en allemaal koelvloeistof op de weg
 
Blooper van een Achmed die ik net tegen kwam op de weg:

Een stoer gassende Aerox met 70cc+BigoneSjezing dus, mooi eruit gegast met mijn 70ccCharMoo+Giannelli Prutsauspuff

Had je die kop moeten zien, prachtig
 
kameraad van mij:
kwas bezig mijn 17.5 dell te fixe (gaskabel etc)
khad dus gasschuif eruit enzo
kerol contactslot aan, gaat die aars lope kicke
ding start in 1x en vliegt door me garage :|
"ja ik dacht, dat ding loopt zo toch niet"
gelukkig geen schade, geen kappen erop
 
Scooter reviseren dan 1.5 uur schelden waarom de elec start niet doet.
Vergeten rem in te drukken starte daarna in 1 keer
 
Een vriend van me had een citta, en volges hem was er iets kapot aan de carb, dus wij kijken, eerst dat half ding gesloopt. Nou we kwamen nog steeds niet bij de carb. Toen hadden we de citta op zen kop gezet..
Garage vol met benzine
Dag daarna was die jongen met de citta naar de fietsenmaker geweest, wij hadden voor 100 euro dingen gesloopt:X
 
Status
Not open for further replies.