This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
Uiteraard .. door wie getuned etc..
Maar tegenwoordig scheelt het haast niks tot niets meer!

Zowiezo moet je ook kijken wie er op gaat rijden :+

Maar deze discussie is al zovaak geweest dus ik hou er weer over op en hou het bij me roxje :love:
 
haha

pia is naar mijn mening wat betrouwbaarder op hoge vermogens,
bij mina slijt er nog wel eens wat heel snel enz enz

mja mina is toch ons blokkie, veel makkelijker/minder loze kilo's

vandaag blokophangingen gelast van de 2 resterende frames..
toch voor een voorlangs veervervanging gekozen omdat een achterveer niet zou werken die bijna horizontaal staat..

mina powah

groet
 


Vind juist dat Mina wat betrouwbaarder is op hoge vermogens. Hoge vermogens komen ook van de mina kant vandaan? Denk aan de karsemijers sonic's (24+) Dj met de Slidah (35+ weliswaar met nos maargoed) Iemand nog wat leuke score's van de Pia kant die vorig seizoen, 2007 dus, behaald zijn?
 
Ja die klaptemijers scoorde idd constant ! en dj ook aardig berg opwaarts met NX in het jaar werd steeds meer
 
weer een hoog slap geouwehoer gehalte
Met pia en met mina zijn er beide hoge scores gehaald en met beide carters kan je constant hoog scoren.
de top van de Scooterspecial was dit jaar bijna alleen maar mina. de top van de scooter70 was bijna alleen maar pia. en bij super special reed het door elkaar.
 
Haha jeroen, je zegt wel zo leuk gang aus Putten maar ik heb nu nog niet in me hoofd dat ik in de top 10 eindig hoor Zie wel wat er van komt ga natuurlijk wel voor het maximale
 
Zo ff een hele avond achter de draaibank gestaan, lekker liggen staren en kwijlen op de velgen die langzaam al hun grammetjes verloren was wel gezellig met de buren
 
Haha ik denk dat het juist de mensen gaan worden die je het minst zal verwachten aangezien de helft zo'n beetje nieuwe rijders zijn. Het motto zo licht mogelijk heeft iedereen wel goed begrepen in special klasse waaronder ik.

We zullen zien wat het wordt volgend seizoen ben in ieder geval erg benieuwd.
 
Het is gewoon stilte voor de storm qua zipjes op het forum zie je atm weinig zipjes nog maar denk dat er toch een hoop aan de start gaan staan
 
Status
Not open for further replies.