SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
deze bedoel je?
oorkonde20beker20liefste20oma-l.jpg
 
Vork of kroonstuk? aangezien ik het kroonstuk dan heb :p. Je zult vast wel een rechte vinden of gewoon alu laten maken :! .

Succes ermee groetjes
 
Gaan er nog mensen heel veel bier drinken dit weekend?

/Edit

Euhm in dat geval: Gaan er nog mensen druk aant sleutelen dit weekend?
 
Last edited:
zullen we daar verder niet op in gaan ?
Ik geloof dat het duidelijk was dat dit een slap geouwehoer topic was over de SBO sprints...
 
Ja, daar ben ik wel bang voor...

/Edit: Sorry, check tijd.

Scooter staat op een laag pitje... Heb er geen zin meer in. :P Zal wel weer een keer komen.
 
Aerox gaat volgende week Zaterdag naar Marco, blijf ie paar weekjes slapen en een dikke score binnen trekken -:- (hopen we dan tenminste)
 
Blokje pas uit elkaar komende week naar EPC/RST brengen voor de nodige aanpassingen en montage :) , daarna zo snel mogelijk onder de sonic leggen en banken.
 
daar ga ik voorlopig nog niet aan beginnen hoor :P eerst maar eens bedenken hoe ik mijn scooter weer wat lichter ga krijgen binnen het regelement.
 
ik moet me eigenlijk ook diep schamen, moet ook nog vanalles doen, en me papieren nog in orde maken :P
maarja... werken werken werken!
 
Een scooter bouwen is zo klaar :D Het is gewoon klote dat je altijd moet w8ten op : fabrieken , bedrijven , leveranciers enz enz. Maar het komt vast allemaal goud -:-
 
Dat is idd het grootste probleem. Als ik alle onderdelen klaar had liggen, zou ik in 2 dagen zo'n ding in elkaar fietsen. Dat wachten is altijd zooooo vervelend :P
 
Het heeft toch zijn charmes dat gebeuns iedere winter weer, er lijkt geen einde aan te komen ieder jaar weer :p keer op keer wachten tot je weer voor dat stoplicht staat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top