SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 20

Status
Not open for further replies.
Wat een nep rotterdammer ben jij:D Naar de kuip natuurlijk.

ik ga vnavond ook zuipen en met 3 man op me scooter rijden,

haha die paul verhalenheld8P

ik woon niet in rotterdam he:!

ik had hier nog een krat bier wat op moest dus als je het eerder had gezegt had je mee kunnen helpen:+
 
Nee want het was Genemuiden:p

Ik dacht laat ik voor de lol alle gereden kilometers is even optellen 4200 km afgelopen jaar om op alle sprints te komen.

Wel hier zeggen, maar te lui om et zelf effe aan te passen :p
ik heb em weer bewerkt ;)
 
net uit rotterdam sta ik in utrecht, darmen, bloed op het spoor:S mery xmas:*

Winterdepressie he|(

Ik snap zowiezo niet dat mensen zoiets durven, als ik op het station sta te wachten en er komt een trein fullspeed voorbij dan krijg ik al meteen kippenvel (zal wel door een trauma komen, een excollega van mij had zoiets gedaan).
 
Gister de schuur opgeruimd. Heeft toch wel een kwartier geduurd voordat ik weer gevoel in me handen kreeg.

Ik had een straalkacheltje voor kerst moeten vragen :X
 
veel te koud. ik kom in de winter hier ook niet meer in de schuur. scooter staat bij bas, en daar is een prima gaskachel in de schuur :W
 
dsc03003.jpg



zo alle 22 worden weer in gereedstelling gebracht! :D
 
Hahah indd! heb vandaag heel de dag in de wasstraat moeten staan, dat is niet erg lekker kan ik je vertellen! Tempratuur was een gemiddelde -3! vanavond maar eens ff wat vloeistoffen nuttigen om mezelf ff te verwarmen:W
 
Hahah indd! heb vandaag heel de dag in de wasstraat moeten staan, dat is niet erg lekker kan ik je vertellen! Tempratuur was een gemiddelde -3! vanavond maar eens ff wat vloeistoffen nuttigen om mezelf ff te verwarmen:W

Ik heb de hele dag een beetje televisie gekeken, bij de open haard gezeten.. Dat was het wel ongeveer. Ben meer een avondmens. :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top