SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 20

Status
Not open for further replies.
veel te koud. ik kom in de winter hier ook niet meer in de schuur. scooter staat bij bas, en daar is een prima gaskachel in de schuur :W

Heb ook zon kachel (op stroom) voor in de beunhut maar gelukkig hoef ik niet meer te beunen in me schuurtje aan de phantom, telkens als ik het zwoele ding aanzet vliegen de stoppen eruit en krijgen we kortsluiting in het huis. Achteraf de sonic bij een maat van mij opgebouwd was toch fijner een garage met centrale verwarming :+.
 
Heb ook zon kachel (op stroom) voor in de beunhut maar gelukkig hoef ik niet meer te beunen in me schuurtje aan de phantom, telkens als ik het zwoele ding aanzet vliegen de stoppen eruit en krijgen we kortsluiting in het huis. Achteraf de sonic bij een maat van mij opgebouwd was toch fijner een garage met centrale verwarming :+.

Verhaal van stoppenspringen hadden we een weekje of 2 geleden ook al, Was er een breuk in een kabel van een lamp, dus telkens als je wat wou aanzetten, vlogen de stoppen er weer uit, dus toen kon er zelfs niet gebeund worden!
 
haha heerlijk die melkbussen :D

krijg al helemaal zin in oudjaarsdag!

over een wii gesproken :p

probeerde mn vriendin er vanmiddag nog 1 te laten kopen :p maar ze wou niet overstag:p

ach dan maar een ps3 kope:p
 
Wii is een geweldig ding:) heb er nu alleen zo veel op gebowld ( of bowled?) dat ik dus serieus spierpijn heb in me schouder|( maar wel een nieuwe topscore!!

edit:
nog iemand die komend jaar met originele waterpomp gaat rijden @ mina?
 
Wii is een geweldig ding:) heb er nu alleen zo veel op gebowld ( of bowled?) dat ik dus serieus spierpijn heb in me schouder|( maar wel een nieuwe topscore!!

edit:
nog iemand die komend jaar met originele waterpomp gaat rijden @ mina?

Wil je bij de club horen van mensen die met orginele waterpomp gaan rijden?
 
Wii is een geweldig ding:) heb er nu alleen zo veel op gebowld ( of bowled?) dat ik dus serieus spierpijn heb in me schouder|( maar wel een nieuwe topscore!!

?

Ik werd boos omdat ik mijn record met boksen niet kon verbreken, ik kon de volgende dag niet eens een shirt over mn hoofd trekken. :p Bleek dat ik 3 uren met dat ding bezig was geweest.. :X Maandag Wii fit halen. :winner:
 
oow sirieus? ja ik had je niet herkend onder al die snot man. sorry man. Hoe ist met pokeren? gaan we zo weer wat spelene of drinken we nog biertje en daarna doen we weer wat:+
 
pokeren gaat lekker sta nu 11.350 dollar in de plus en heb net gecalled met shoppen aas en schoppen koning

en op tafel licht schoppen 7 , klaver 7 en schoppen 9
 
pokeren gaat lekker sta nu 11.350 dollar in de plus en heb net gecalled met shoppen aas en schoppen koning

en op tafel licht schoppen 7 , klaver 7 en schoppen 9

oow kijk aan, grote kans dat jij ff 5 schoppen op tafel kan gooien! maar let op, dat kunnen de anderen ook! dus niet te snel jezelf mee laten slepen.

Heb ik geleerd van Lange Frans.
 
ik heb ****** aan die Lange baas !


Niks over bazen, ik ken namelijk echt een Baas.

cilliybaastl8.jpg


affijn Danny heb een vraagje, weet jij hoe je toevallig een Neo's op zn achterwiel krijgt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top