SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
van de mensen waar je niets van hoort.. die gaan het snelste tijden waarschijnlijk ;)
had iemand van Heiko gehoord voor dit seizoen? of iets daarvoor..
om maar iets te noeme
 
mina is voor breezerboys :P

LFB als het maar hard gaat :)







Pas op he:P je weet maar nooit!





EDIT: Heb net Inne gemailt,Dinya gaat naar de Standaard scooter klasse de firefox valt daar onder en dus leuk om daar in te rijden dan de scooter special.
 
Last edited:
van de mensen waar je niets van hoort.. die gaan het snelste tijden waarschijnlijk ;)
had iemand van Heiko gehoord voor dit seizoen? of iets daarvoor..
om maar iets te noeme

Heiko is een stiekemerd :P, in een keer staat die er weer met een knal frame. Ik ga iig proberen in de std scooter klasse sneller te rijden als in de scooter 70:W
 
pak dan als doel onder de 6 minuten, kan je na afloop altijd zeggen dat je een geslaagd seizoen hebt gehad :*
 
Ik denk dat ik me laat overschrijven naar de standaard klasse. Vind de superspeical toch iets te hard gaan, al dat geweelie.

Toff, wordt het wat drukker in die klasse. Ik wordt ook ouder dus dacht het moet niet gekker gaan worden om onder de 6.5 sec te rijden, Daarom std klasse
 
Toff, wordt het wat drukker in die klasse. Ik wordt ook ouder dus dacht het moet niet gekker gaan worden om onder de 6.5 sec te rijden, Daarom std klasse

Jah daarom, bij mij beginnen de jaartjes ook te tellen. Grijze haren, bierbuikje dat soort dingen.

Dus lekker op 140 kilo, hoef ik ook niet af te vallen :)
 
Zo kom net terug bij dominic en dinya, firefoxje word wel tof.
zal zuinig zijn op het frampje:W wel jammer dat de vork er niet meer bij is.

iemand nog een 2 fast voor me liggen?
 
Zo kom net terug bij dominic en dinya, firefoxje word wel tof.
zal zuinig zijn op het frampje:W wel jammer dat de vork er niet meer bij is.

iemand nog een 2 fast voor me liggen?


nu al terug joh! hahahaha heb je snel gedaan,volgende keer zorg ik wel voor meer bier!:P maar wees inderdaad zuinig op dat frampje want daar is een beker mee gescoord!:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top