SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Zal meppel helaas moeten missen. Misschien dat ik met school naar Rio de Janeiro ga... SAAI:(... geef mij maar een lekkere meeting8)
 
Ja we moeten met een paar groepen van 3 klassen reizen organiseren, en daar wordt dan een winnaar uitgekozen. Die gaan we dan ook egt uitvoeren. De groepen hebben nu Egypte, Moskou, 2 hebben New York, ik dan Rio, China enz.. maarja eerste SBO sprint van 2008 en eerste SBO sprint van mij. Wil het niet missen:p hopelijk kan ik de 14e weg;)
 
soetermeer als eerste sprint is idd geen ramp:p
hoewel het wel zonde is als je een sprint mist nu, aangezien het er nog maar zo weinig zijn:(
 
meppel 1 word eerste sprint om mee te rijden :D

echt zin in :)

vorig jaar was meppel 1 de 1e scootermeeting als toeschouwer..

ik hoop het nu toch wel bter te doen :p

groet;)
 
Ik heb mijn scooter afgelopen seizoen 2 keer op de testbank laten afstellen. ondanks dat ik het de laatste sprints niet deed liep hij zonder te banken steeds harder. Dus als je een scooter hebt die een beetje constant is hoeft dit niet, en btw de spinter waarmee het sbo record opstaat heeft nog nooit op de bank gestaan en liep ook steeds harder. :)

Hiermee wil ik niet zeggen dat het niet hoeft of moet laten want zon ding is gewoon zeer handig, meten is weten zeggen ze. :p

Groetjes Fouad

Wij moesten om de 1 a 2 sprints een nieuwe snaar monteren omdat ie dan alweer naar de mallemoeren was. Bij tovami banken heb ik aardig mijn twijfels of het zoveel zin heeft aangezien het toerental met de straat nogal vaak niet klopt en je dus appels met peren vergelijkt.

Heiko heeft aan het eind van het seizoen hard gereden, maar had dit natuurlijk al veel eerder gekund als ie ook een bank tot zijn beschikking gehad:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top