SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
kun jij dan even vertellen waar het hier over moet gaan? waarmee je komt in 2008 zijn de projectpagina's al voor en een apart topic ''waarmee kom jij in '08?'' serieuze vragen moeten in het vragen topic...dus hier gewoon slap ouwehoeren wat nergens over gaat lijkt me. Beetje kut roepen, zeggen wie je schijt ga rijden, zolang het maar een laag niveau is:p


ken je beter niet over beginnen heb k ook al warning voor te pakke :|
 
Heey Rene je voorvork is trouwens passend gemaakt! En de zip velg wordt morgen verkracht in de draai/freesbank als het goed is :p

NRG wordt wel laag :D
 
Ik ben wel benieuwd naar een foto dan. Ik moet bij me zip ook al in de binnenkappen zagen omdat anders het kroonstuk er tegen aan kwam.
 
haha :p

me broertje mocht de hele dag in de schuur beunen :p
zn straatscoot weer opgebouwd..
hij had paarse hande toen hij klaar was vnaaf:p

groet;)
 
Voorvork zat vorige keer wel vet idd kees :~

ben benieuwd hoever je het nu heb gebakken 8)

En bob ik wist dat je een SPUITER was..
Maar je nu zeg dat ook nog tegen iemand ze ballen zit aan te blazen :#

Dat slaat echt alles :W
 
Stel dat je op de bank topvermogen hebt bij 14,5. En op de baan draai je 14,0. Dan kan je toch gewoon op de baan zelf nog je vario afstellen. Althans zo doe ik het altijd :p

Ik denk dat hij meer doelt op dat een teller kan afwijken t.o.v. de toere die de tovami aangeeft. Of het tegengestelde. Iig hij bedoeld er denk ik mee dat wanneer je tijdens het sprinten je vario wilt afstellen en je uitgaat van een bepaald toerental dat dit kan afwijken als dat waarvan je uitgaat omdat je 2 ongelijke meetinstrumenten hebt die niet op 1 hoogte liggen.

groetjes
 
We staan ook in de lijst :W
nummer #109 & #110 :p
Gaat helemaal goed komen dit jaar, hebben alleen nog zoveel te doen :eek:

@arthur: Dat is dus de onze, amar over die rollingburns :* Daar doe je het tog voor :* hahah. Nee maar heb daar geen last van hoor;) En zo lang is die niet hoor, is net 1,52m.
 
Ik ben wel benieuwd naar een foto dan. Ik moet bij me zip ook al in de binnenkappen zagen omdat anders het kroonstuk er tegen aan kwam.

Haha ik herken het, het gaat bij mij opzich wel je kunt geen rotondes draaien met de NRG straks maar dat lijkt me ook niet nodig ;) Frank wou een foto maken maar liet zijn telefoon op de grond donderen 8P dus ik kan niet echt een foto maken hoe het nu in zithouding eruit ziet zeg maar want ben ook me carter kwijt :p

En me velgen liggen bij de buren voor een draai / freesbeurtje :W
 
zo vanaaf lekker functionele dag gehad

balhoofd ingekort
ík blijf zonder achterveer rijden
gewoon onderwaarts vastgezet
en natuurlijk nog ff bijna 2 kilo vnat frame afgehaald

carters
speed 7t
13/44 malossi
hebben we al
ofterwel nog een heel hoop moeten we:p
allemala voor april de 13e:p

voor update kijk maar bij a&j kroes kamikazeframe's projectpagina
 
zo vanaaf lekker functionele dag gehad

balhoofd ingekort
ík blijf zonder achterveer rijden
gewoon onderwaarts vastgezet
en natuurlijk nog ff bijna 2 kilo vnat frame afgehaald

carters
speed 7t
13/44 malossi
hebben we al
ofterwel nog een heel hoop moeten we:p
allemala voor april de 13e:p


voor update kijk maar bij a&j kroes kamikazeframe's projectpagina

je hebt ook nog bijna een half jaar :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top