SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 22

Status
Not open for further replies.
Weet niet watvoor voorvork jij hebt. maar een monoarm zwaar noemen t.o.v. een zware duovork met schijfrem is niet echt helemaal op zijn plaats :p
leg ze beide maar eens op de weegschaal ;)
 
Nou ik hoor net van Bassie dat mijn voorvork al onder me frame hangt +ralf+

En die weegt nog steeds minder als een kilo met balhoofd :+

Nu nog even bussen / as draaien voor de voorvork, nokje erop lassen en dan kunnen de eerste kapjes erop en wachten op het blokje!
 
Vanmiddag druk aan het stoeien geweest met me malletje :)
m82xxt.jpg
 
zo met kees ze voorvork komt alles goed nu moet ik allen nog even wachten op me radiateur en dan gaat het feest begine dan ga ik maar is testen denk ?:p
 
t'is lekker glad hier,
net in de tuin op me bek gegaan en de kappen ff met korrel straatsteen geschuurd:(

iemand nog kappen nodig voor een malletje:+
 
vorig jaar gereden met een totaalgewicht van 112 kilo ongeveer,

volgend jaar hopelijk weer zoiets,

weeg zelf 70 kilo, hopelijk gaat de scooter onder de 40 dit jaar:)

mja heb liever dat het blok naar behoren presteerd, dan dat ik 2 kilo mis :p
 
Die mal van jou? Ook nog zo'n ellende ding, met alle respect naar jou Bas maar ik zou je mal het liefst in 6 stukken breken, aangezien er al meer als 20 uur in zit ofzo :X (met het reparen van gaatjes etc)

Enigste wat me moed geeft is omdat je zo'n goeie jongen bent, maar vanavond ga ik er even niet aan verder, heb het echt even gehad met al dat kut spul het kost klauwen met geld
 
Ja niet zo vaak, maar nu een soort van midlife crisis ofzo :X ik beloof ook teveel aan mensen eigenlijk.. maja ben nou eenmaal een behulpzaam type 8P

Het gevoel om ermee te kappen word soms wel erg overtuigend :(
 
Gelukkig is de kans dat ik stop klein, aangezien als ik alles wil verkopen zo'n lang verkoop topic moet maken dat ik al geen zin meer heb, en toch maar door ga :+

En Bassie, dat zou wel ff helpen ja :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top