SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
Wij moesten om de 1 a 2 sprints een nieuwe snaar monteren omdat ie dan alweer naar de mallemoeren was. Bij tovami banken heb ik aardig mijn twijfels of het zoveel zin heeft aangezien het toerental met de straat nogal vaak niet klopt en je dus appels met peren vergelijkt.

Heiko heeft aan het eind van het seizoen hard gereden, maar had dit natuurlijk al veel eerder gekund als ie ook een bank tot zijn beschikking gehad:)

Van een Snaar die naar de klote was heb ik geen last gehad, maar dat zal wel aan de setup hebben gelegen, maar dat van Heiko ben ik het helemaal met je eens. Alhoewel ik denk dat heiko daar komend jaar geen steken wilt laten vallen :p .

groetjes
 
Wij moesten om de 1 a 2 sprints een nieuwe snaar monteren omdat ie dan alweer naar de mallemoeren was. Bij tovami banken heb ik aardig mijn twijfels of het zoveel zin heeft aangezien het toerental met de straat nogal vaak niet klopt en je dus appels met peren vergelijkt.

Heiko heeft aan het eind van het seizoen hard gereden, maar had dit natuurlijk al veel eerder gekund als ie ook een bank tot zijn beschikking gehad:)


Stel dat je op de bank topvermogen hebt bij 14,5. En op de baan draai je 14,0. Dan kan je toch gewoon op de baan zelf nog je vario afstellen. Althans zo doe ik het altijd :p
 
Zo! de eerste SBO infomailing voor 2008 is de deur uit... en geen enkel niet-werkend email adres !!!

thnx aan iedereen om alles juist in te vullen @ inschrijfformulier zodat dit allemaal van de eerste keer werkt !
 
Heb de mail gelezen. :W

@ dragspert.
ik zie dat jij alweer gelijk je positie als top poster (meeste posts) hebt veroverd in dit nieuwe topic :p
 
p0sthunterzzzz v0or dii leFuntjuhh

Beter gaan we het nu een beetje over scooters etc hebben. Die stomme msn gesprekken word je ook helemaal gaar van.
 
Last edited:
p0sthunterzzzz v0or dii leFuntjuhh

Beter gaan we het nu een beetje over scooters etc hebben. Die stomme msn gesprekken word je ook helemaal gaar van.


kun jij dan even vertellen waar het hier over moet gaan? waarmee je komt in 2008 zijn de projectpagina's al voor en een apart topic ''waarmee kom jij in '08?'' serieuze vragen moeten in het vragen topic...dus hier gewoon slap ouwehoeren wat nergens over gaat lijkt me. Beetje kut roepen, zeggen wie je schijt ga rijden, zolang het maar een laag niveau is:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top