SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
iedereen de beste wensen en nog veel sleutel plezier tot 13 april
was lekker vuur aant maken was 5 uur thuis en kwart voor 3 er weer uit net

kerl's
later
 
haha :D

gister 20 vuurtjes ontdekt door de politie in onze wijk :D
derest van Nunspeet was volgens die juut nogal :rustig:P:L

nja lekker warm bij et vuurtje gezeten tot 4 uur, toen nog ff gestruineld:P
5 uur slape:)

2 uur weer wakker ofzo:P

Iedereen een sportief 2008 :D

groet:)
 
Iedereen beste wensen..

Ben nog aardig brak van vannacht, lekker vroeg slapen vandaag en morgen weer werken.
 
Na het toevallig doorkijken van het "waarmee sta jij aan de start bladibla"
viel het mij op dat het bijzonder veel aprilia sonics (mina!)zijn. Meer dan zipjes mss wel? Toch wel opvallend. Zeker als je het over de jaren bekijkt..(pia/mina)
 
Na het toevallig doorkijken van het "waarmee sta jij aan de start bladibla"
viel het mij op dat het bijzonder veel aprilia sonics (mina!)zijn. Meer dan zipjes mss wel? Toch wel opvallend. Zeker als je het over de jaren bekijkt..(pia/mina)

Ik zie nog steeds het mooie beeld van 8 zipjes in de omloop -:- , die foto's van de wachtrij zijn dan ook erg vet :)
 
Inderdaad. Ik had altijd m'n bedenkingen over minarelli. Maar toen ik een paar keer op de sonics van karsemeijer had gereden, waren 'n vooroordelen meteen weg. En zo ook geldt natuurlijk de overwinning van rene/tom, en de 2de plek voor micheal.

Maar om nu zelf een mina scoot te gaan opbouwen :D?
 
Inderdaad. Ik had altijd m'n bedenkingen over minarelli. Maar toen ik een paar keer op de sonics van karsemeijer had gereden, waren 'n vooroordelen meteen weg. En zo ook geldt natuurlijk de overwinning van rene/tom, en de 2de plek voor micheal.

Maar om nu zelf een mina scoot te gaan opbouwen :D?

Mina kan zeker hard.
 
Waarom zou mina tegenwoordig niet hard gaan ?

Voor allebij de blokken (pia/mina) zijn zowat de zelfde spullen tekoop.
Ok ik geef toe dat op het ene blok andere vermogens etc met de zelfde spullen te halen zijn maar tegenwoordig kan je alles kopen voor allebei de type's!
 
Waarom zou mina tegenwoordig niet hard gaan ?

Voor allebij de blokken (pia/mina) zijn zowat de zelfde spullen tekoop.
Ok ik geef toe dat op het ene blok andere vermogens etc met de zelfde spullen te halen zijn maar tegenwoordig kan je alles kopen voor allebei de type's!

naast de spullen die er te koop zijn moet je oo kijken naar de opbouw van beide blokken..
niet dat ik er zoveel verstand van heb maar dat heb ik ooit eens iemand horen schreeuwen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top