SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
Zo op wat tips van memberts ff doorgeslepen aan me frame, is nu @ 9.865 kg :D er kon dus wel degelijk nog best veel vanaf. Nu vind ik het wel goed zo moet geen kamikaze ding worden :P straks ff project updaten :)
 
Ik heb na 4/5 jaar achter elkaar de motorbeurs wel gezien :!. Ga er dit jaar wel heen i.v.m de jas met protectie ;)
 
Last edited:
Verfafbeit does the job, en als je het opnieuw wilt laten coaten Electro Coat die halen het er voor je af.. :)
 
Je kan geen coating erAF stralen met glasparel (met uitzondering van dien), En je wil geen stukjes coating in de parelbak hebben. Je kan het of eerst afbeiten met verfafbeits en daarna het kale alu parelstralen. Of je straalt het eerst met grove grid en daarna met parelgrid
 
Eerst gritten en daarna parelen. dan is het mooi glad.

Als er echt goede coating op zit krijg je het er meestal met verfafbeit er ook niet helemaal af. tevens wil je ook geen restjes verafbeit in je straalbak hebben. stukjes coating kan je eruit zeven. in de loop der tijd vervuild je parelgrid toch.
 
Je kan geen coating erAF stralen met glasparel (met uitzondering van dien), En je wil geen stukjes coating in de parelbak hebben. Je kan het of eerst afbeiten met verfafbeits en daarna het kale alu parelstralen. Of je straalt het eerst met grove grid en daarna met parelgrid

Idd eerst grof stralen en dan met parelgrid ;) en dan krijg je het zelfde resultaat als mijn cartertje :W

x
 
zow....ik ga lekker mexicanen daluk en dan flink stappen:D beste wensen allemaal en ik zie jullie komend seizoen nog wel op de meetings (alsk op iemand zijne mag rijden doen we sprintje:P)

doei doei:*:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top