SBO Sprints 08 - Algemene vragen topic

Status
Not open for further replies.
1.12 Het afdraaien en/of bewerken van de velgen is niet toegestaan.

Ik heb zelf nu dus aangepaste nrg velgen met afgedraaide randen, omdat ik het zelf mooi vind..

Moet ik hierdoor opeens in de specialklasse gaan rijden?

en dit snap ik ook niet helemaal ??

1.3 Wijzigingen aan het frame zijn niet toegestaan.

2.6 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis niet veranderen

1.3 zegt dat je niks aan je frame mag doen, en 2.6 zegt dat je wel mag verlichten etc, zolang de wielbasis maar niet veranderd??
 
1.12 Het afdraaien en/of bewerken van de velgen is niet toegestaan.

Ik heb zelf nu dus aangepaste nrg velgen met afgedraaide randen, omdat ik het zelf mooi vind..

Moet ik hierdoor opeens in de specialklasse gaan rijden? scooter 70
en dit snap ik ook niet helemaal ??

1.3 Wijzigingen aan het frame zijn niet toegestaan.
dit is het reglement van de standaard scooter

2.6 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis niet veranderen dit is het reglement van de scooter 70


1.3 zegt dat je niks aan je frame mag doen, en 2.6 zegt dat je wel mag verlichten etc, zolang de wielbasis maar niet veranderd?? niet dus
:*
 
Last edited:
Kunnen de mensen eerst ff lezen welk punt ze lezen uit welk reglement.

artikel 1 is voor standaard scooterklasse. Dus 1.1, 1.2 etc is standaard klasse. Artikel 2 is voor scooter 70 klasse, dus punten 2.1, 2.2 etc is dus niet meer van toepassing bij de standaard klasse, logisch toch :7 Lees ff goed voor je gaat blaaaaaten :#
 
volgend jaar komt er dus een klasse bij de zo gehete standaard scooter klasse. dit is een aparte klasse dus ook een apart regelement.

ga geen verschillende reglementen door elkaar halen.

eerst goed lezen dan pas vragen stellen :)
 
word het maximum aantal inschrijvingen van de oude std scooter klasse verdeeld onder de std klasse en scooter70, of word het maximum aantal uitgebreid?
 
het totaal blijft 250 over alle klassen bijmekaar denk ik ...

:X

LET OP!!!! dit is dus een vragen topic waar je je vragen kunt stellen aan de sbo. het is dus niet de bedoeling dat hier een discussie gevoerd gaat worden door niet sbo officials.
ook is het niet de bedoeling antwoord te geven op vragen van rijders als je geen sbo official bent.
gebeurd dit wel doe ik hem op slot so dont be stupid!!!!
 
Ik heb even mn post gekopieerd uit het slap geouwehoer topic, aangezien er daar niet op gereageerd was.

Misschien vraag ik dit een beetje ten overvloede, maar ik wil t graag zeker weten voordat ik ook iets aan mn 2e frame ga verbouwen.

Ik zie net dat in de nieuwe klasse wijzigingen aan het frame niet zijn toegestaan. Moet ik dat lezen als in dat het verboden is om overbodige delen van je frame te verwijderen? Of wordt er daar toch iets van zithoogte ofzo bedoeld?
M.a.w., moet het frame volledig in originele staat zijn?

Ik heb afgelopen jaar met dit (runner)frame gereden:

c15.JPG


Mag ik die gebruiken voor de nieuwe std. scooter klasse?
 
nee, er staat toch dat je niks van je frame mag halen? dus dat betekent dus dat je niet met dat frame mag rijden. of je gaat in de std klasse waar je wel mag verlichten enzo, anders mag het NIET!
 
wijzigingen aan het frame zijn niet toegestaan idd.
lijkt me duidelijk dat er dan dus niks aan mag gebeuren.
 
nee, er staat toch dat je niks van je frame mag halen? dus dat betekent dus dat je niet met dat frame mag rijden. of je gaat in de std klasse waar je wel mag verlichten enzo, anders mag het NIET!
en bedankt :winner:


een slotje dus
 
ik heb hem weer open gedaan in de hoop dat iedereen zijn reactie's en meningen ergens anders post, er zijn genoeg topics waar je dit kan doen.
ik heb geen zin om eerst 10 nuteloze en/of niets toevoegende reply's te moeten lezen om ergens daartussen een vraag te vinden.
tevens is dit er ook voor om de juiste info aan jullie te geven en je niet een antwoord krijgt van iemand die het allemaal denkt te weten.


je stelt een vraag en je krijgt antwoord!!! meer hoeft er niet te gebeuren in dit topic.
als ik nieuwe info in de beginpost heb gezet zal ik dat melden.
 
Mag je in de scooterspeciaal je velgen afdraaien en uitfrezen? (Mits het sterk blijft uiteraard.)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top