SBO Sprint - Zoetermeer 16 juli

Jammer genoeg was me start enorm brak. Nx werkt wel aardig nu.
Geloof dat ik nu het snelheidsrecord van NL heb op de 150 meter :P

125.5 :D

Volgende race hopelijk een betere start. Hij was gister vast gelopen dus nieuwe zuiger , nieuwe snaar , en nog wat punten zullen de oorzaak geweest zijn van de brakke start.
 
Prima daggie, lekker weertje, alles goed geregeld!
Foto's staan op cam van Sim, die volgen uiteraard nog:)
Verder iemand nog foto's van mij of Sim ( nr156 en 157)?:P

Shirtje van Ralf geleend, had mn lange mouwen shirt vergeten:X
Thnx :*, gereedschap van Arthur geleend:*
Mileumatten is prima spul, kun je lekker op zitten en lekprobleem is ook opgelost:)

Nog hoop bekenden gezien, en snelle tijd neergezet op de sprintmachine van Sim, 7.19, ik was zelf best tevreden al kon dat best harder ( dip)
Volgende keer onder de 7:P
 
DSC_9586.jpg


LOL dat is mn vriendin daar rechts maar dikke Rox hoor !
 
Ik vond het wel een goed geregelde meeting, overal officials aanwezig om orde te houden, en het tijdsysteem deed het weer eens perfect :W

Het was alleen nogal warm, en ik heb mijn tijd niet kunnen verbeteren, maarja volgende keer maar ff afstellen dan. Toen we weer in zeeland waren hebben we nog ff met Tom (sonic), stefan (sr) en ikzelf nog 5km van stefan naar mij toe geknald, echt vet was dat :P
 
mooi om te horen dat het een geslaagde dag was met weer en sprints :)

Voor het publiek jammer dat er van die stakkers tussenzitten.
 
effe kort samengevat verslagje, ben nogal gaar :X :D

scooter liep zwaar klote :X Kut 50cc:X Volgend jaar lekker scooter special, dat komt tenminste vooruit +ralf+

was er toch eigenlijk alleen maar met scooter voor de punten voor het kampioenschap :P :D anders was ik er niet geweest met scoot :P

Meeting was super goed geregeld, veel lol gehad, met teveel mensen waaronder de skz tjoeners, en mijn teammaten

teammaat(oranje rox) uiteindelijk nog 5e standaard klasse 70 geworden, was toch nog best netjes :D +ralf+ (5 jaar oude evo :X )

op naar Sittard +ralf+ hopelijk daar wel met een fatsoenlijk rijdende 50cc
 
Last edited:
Custom Aerox said:
Machiel, ik vond wel dat je de finale gruwelijk hard gereden hebt :P ;)


volgens mij met een top van 45 km/u, en een eindtijd van 25,00 oid :X +ralf+

zoals ik al zei, scoot reed bagger en reed ook alleen voor de punten :D
 
Tezzaahh said:
Haha ik heb bij iedereen zitten zeuren om onderdelen!
Het begon met schuurpapier voor cilinder, toen een zuiger en daarna wouden ze weer een grotere sproeier! Gelukkig verkochten ze die wel bij de onderdelen tent.. en dan krijg je nog de verkeerde maat mij mee ook!

Maar het was zeker een zeer toffe meeting. Erg gezellig. :W
nog bedankt voor het vragen :*

ik weet niet van wie het schuurpapier was, maar bedankt daarvoor, hij reed voor 4 uur nog :P
 
Back
Top