SBO Sprint - Zoetermeer 16 juli

verslagje:

ben vrijdag maar begonnen met het in elkaar zetten van de aerox, want de sonic kwam niet op tijd af..
blokje geleend van een vriend van me, met de acevo en wat standaard spul.
ALLES zat tegen, dus heb helaas niet af kunnen stellen, alsnog 16,9pk op de bank in de ochtend, maar na de 90kmpu onwijze terugval in toeren.

toch maar ff geprobeerd te sprinten, hij kwam erg lekker weg de eerste meters, maar inderdaad na de 90 ofzo een warmlopertje.
reed wel een tijd van 8,36s (ex reactietijd) met een eindsnelheid van 82 oid :P (hij liep rond 120 meter al warm)

na wat beunen met schuurpapier, een vijltje en een mesje heb ik de cilinder weer opgelapt en de zuigerveer los gekregen (niemand had een nieuw zuigertje :P)
toen nog een iets groter sproeiertje, waarna hij helemaal niet meer lekker liep...
uiteindelijk dus nog 1x gereden met een tijd van 8,9s *schaam* *schaam*
wat niet genoeg was om door te gaan in de finales..


verder wil ik even andries feliciteren dat ie niet is vastgelopen met zn gasflesje :P

en iedereen bedankt die me heeft geholpen afgelopen dagen :*
 
2845160706IMG_3110.jpg


Ik met me Pitspoes :D gewoon een vriendin btw..

Zaterdag nacht naar de Bob's geweest, na in de auto geslapen te hebben naar Z'meer..
Ik was er om half 12 ofzo.. met Huib zijn beta..

Heb 3x gereden met een snelste tijd van 7,89sec oid..

Toen rond 1uur/half 2 ff een zwembad in Z'meer opgezocht :D we waren met 7 man..

Was wel leuk al was ik er niet erg lang.. :D
 
Het was weer aardig warm en ben weer lichtelijk verbrandt.
Erg veel mensen weer eens gezien die je niet vaak meer ziet. Was nog een spannende strijd tussen Jerno en Dennis.
 
Zeer geslaagde dag vond ik goed geregeld, goede tijdsmeting en goed weer het kon niet beter.

Mijn tijd verbroken met 6.96 dus onder de 7 wat ik dit jaar wou halen.

Jammer dat er altijd van dat appart volk rond zwerft, heb je gesprint beginnen ze vanalles te roepen wordt je gek van.
 
DennisM. said:
Jammer dat er altijd van dat appart volk rond zwerft, heb je gesprint beginnen ze vanalles te roepen wordt je gek van.

Ik kreeg toch een complimentje dat ik goed me best had gedaan van een of andere aparte met 10 kilo aan "goud" aan zn lichaam :7


Scooter liep weer zwaar klote, kwam niet sneller dan 8,1. Word tijd voor een echte Keihin, Stage 6 is meuk :P
 
Toen die jongen op die epc zip( jerno heet die toch:P) een sprintje trok en gewoon vol aan het gas bleef lurken, en zn voorwiel echt de eerste 40 meter echt constant ongeveer 25cm boven het wegdek bleef "zweven"kreeg k toch wel beetje kippevelletjes gek, echt mooiste moment van de dag !
 
En dat heb ik natuurlijk weer gemist !

Was zker een leuk middagje, lekker weertje enz.

Kzal straks misschien nog even een paar fototjes posten..
(Kwaliteit is ver te zoeken maar tog)
 
Pff, wat een dag, net thuis...
Lekker dagje geweest, lekker warm, geen grote problemen alleen wat kleine schermutselingen. Ook erg blij met de politie :)
 
DennisM. said:
Zeer geslaagde dag vond ik goed geregeld, goede tijdsmeting en goed weer het kon niet beter.

Mijn tijd verbroken met 6.96 dus onder de 7 wat ik dit jaar wou halen.

Jammer dat er altijd van dat appart volk rond zwerft, heb je gesprint beginnen ze vanalles te roepen wordt je gek van.


je ging ook erg hard vandaag :D

mijn dagje was super 2 scooters van ons in de top 5 op de 3e en de 4e plaats. was super top geregeld!
ga zo door
 
Hier ook weer terug.. Kenny logeert nog ter plaatse om alles morgen nog af te handelen met dranghekken toiletten ed.

Voor de crew een uber vermoeiende dag geweest tov vorige sprints, maar wel voldaan geloof ik. We hebben alle mogelijke controles van de gemeente gehad wat we maar konden krijgen (politie, brandweer, veiligheid, milieu ed), maar geen enkel probleem hiermee. Grote kans dat we dus komend jaar weer in Zoetermeer een sprintwedstrijd houden.

Dankzij Fred was ook de tijdsmeting er weer en perfect werkend. Zoals velen gemerkt hebben ook alle tijden van de vrije sprints voor de kwalificatie en ook nog van de vrije sprints na de kwalificatie.

en uiteraard ook dankzij Luc. (Luc Foekema) is dit alles geregeld geweest met de gemeente en andere instanties. Het heeft heel veel telefoontjes, bezoeken aan het gemeentehuis en papierwerk gekost, maar het is wel gelukt !

Inderdaad veel problemen met het 'publiek', maar dankzij de inzet van de politie zoetermeer waren een aantal dingen wel héél erg snel geregeld.

Deze dag was iig nooit mogelijk geweest zonder (dit keer een grote) crew die zich 200% heeft ingezet aangezien dit voor ons dit jaar de eerste sprint waarbij de vergunning en algemene organisatie in eigen handen was.

Komende dagen volgen er in heel wat kranten nog foto's en artikels ! Hopelijk kunnen we alles een beetje verzamelen !
 
Last edited:
Het was een zeer geslaagde dag. Mike en Jerry op plek 3 en 4. Ik zelf ging wat minder maar dat mag de pret niet drukken. Zoals elke meeting, dikke lol gehad :)

Na de prijsuitreiking doorgereden naar scheveningen, naar het strand. Even afkoelen daar, voor een kapitaal drinken en eten en weer naar huis :P
 
@ Machiel., bedankt voor het filmpje, ik schrok me rot toen andries op die knop drukte, damned wat liep die ver van mij weg!

@PvdH, ja, grote kans dat ik dat was ( met fluor gele helm op), is het apparaat van Sim, mocht ffies rijden tijdens de vrije sprints:)
 
Ik vond het oowk een zeer geslaagde dag :W lkkr veel kunnen sprinten en een startsysteem die perfect werkte echt TOP allemaal :) tot volgend jaar maar weer :D
 
Back
Top